Kajaanin ruokalähetit

Voisi näitä palveluja tarjoavat yritykset opastaa näitä kuljettajia liikennesääntöjen suhteen. Ylinopeutta ei saa ajaa ja päin punaisia ajaminen ei myöskään ole sallittua.

24

643

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko tylsää? Voisit mennä pelti poliisiksi seisomaan siihen mainuantienvartee!!
      Seistä tolohottasit siellä.

    • Anonyymi

      Kyllä ajaminen on ihan kuskin vastuulla.

    • Anonyymi

      woltin intialaisen näköinen kuski punaisella toyota yariksella ei osaa yhtään ajaa puhumattakaan liikennesäännöistä. Mistä ne nuille ajokortit annetaan? Hengenvaarallinen kuljettaja, kuljettais wolttinsa jalan.

      • Anonyymi

        Prisman lähellä olevissa liikennevaloissa ajoi ruokalähetti päin punaisia liikennevaloja.


      • Anonyymi

        Poliisi ja myös verottaja seuraamaan näiden toimintaa.


    • Anonyymi

      Virkavalta vois kyllä ratsata näiden ajokortit ja seurata liikennekäyttäytymistä.

      • Anonyymi

        Juurikin näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurikin näin.

        Nämä toki ei ole humalassa kuin kantasuomalaiset. Helsingissä näitä näkee paljon vilkkaassa liikenteessä, eikä sitä nähdä ongelmaisina.
        https://voltride.com/fi/electric-unicycle-inmotion-v11y/

        Tämmösellä kulkuneuvolla moni huristelee sininen kontti selässä ja hankkii elantonsa. Yksi ratas jalkojenvälissä, ja menevät liikenteen matkassa.. Arvostelijat tehkääpä perässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä toki ei ole humalassa kuin kantasuomalaiset. Helsingissä näitä näkee paljon vilkkaassa liikenteessä, eikä sitä nähdä ongelmaisina.
        https://voltride.com/fi/electric-unicycle-inmotion-v11y/

        Tämmösellä kulkuneuvolla moni huristelee sininen kontti selässä ja hankkii elantonsa. Yksi ratas jalkojenvälissä, ja menevät liikenteen matkassa.. Arvostelijat tehkääpä perässä.

        Pistäppä Pennanen tuollainen kulkuneuvo jalkainvliin, ja heitä höpinät pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä toki ei ole humalassa kuin kantasuomalaiset. Helsingissä näitä näkee paljon vilkkaassa liikenteessä, eikä sitä nähdä ongelmaisina.
        https://voltride.com/fi/electric-unicycle-inmotion-v11y/

        Tämmösellä kulkuneuvolla moni huristelee sininen kontti selässä ja hankkii elantonsa. Yksi ratas jalkojenvälissä, ja menevät liikenteen matkassa.. Arvostelijat tehkääpä perässä.

        Joo ei ne humalassa aja mutta muissa päihteissä kyllä.


    • Anonyymi

      hyvä koettaa ennakoida jos hölmöläisiä liikentees

      tänäänkin oli keskel päivää jollain parkis auto tuos, pisti silmään pinta kuskin puolelta kun moukaroidun näköinen, niinkuin kuun pintaa?

      sitten hämärän näköine tyyppi kuski paikal

      voi olla jotain muotiakin että auto on liikenne kelpoinen ja kuskilla ajo oikeus ym. mutta auto näyttää räjähtäneelle?

    • Anonyymi

      Väistelkää ruokakuskeja, he tekevät tärkeää työtä.
      Tieliikennelaki määrää väistämään ruuantoimittajia.

      • Anonyymi

        Asiat ovat liian hyvin kun kaikesta teette ongemia. Menkää töihin jotka pystyy, ne jotka ei kuntonsa vuoksi pysty keksikää muuta kuin valittamista.
        Olen Helsingissä katsellut vuosia ruokalähettejä, osaavat pujotella liikenteessä. Täällä taitaa se liikennettäkin olla hieman vilkkaampaa kuin Kajaanissa. Kesällä ajelin Kajaanissa kadut näytti kyllä olevan siinä kunnossa että traktori olisi ollut sopivin kulkuneuvo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asiat ovat liian hyvin kun kaikesta teette ongemia. Menkää töihin jotka pystyy, ne jotka ei kuntonsa vuoksi pysty keksikää muuta kuin valittamista.
        Olen Helsingissä katsellut vuosia ruokalähettejä, osaavat pujotella liikenteessä. Täällä taitaa se liikennettäkin olla hieman vilkkaampaa kuin Kajaanissa. Kesällä ajelin Kajaanissa kadut näytti kyllä olevan siinä kunnossa että traktori olisi ollut sopivin kulkuneuvo.

        Joo ja pysykkin helsingissä ja lopeta kommentoiminen kajaanin sivuille, ei ne kajaanin ulkomaan vahvistukset wolttikuskit sun päälle aja niin turhaa sä tänne kommentoit.


      • Anonyymi

        Lieneekö heillä ajokorttia olemassakaan?


    • Anonyymi

      Kannattaa tehdä ilmoitusta Poliisille. Kotipizza kuskillakin melko kiire

    • Anonyymi

      Variskankaalla myös Sirkunpolun Koti-Pizzan auto ajelee puistoteillä.

    • Anonyymi

      Joo näin ne ei älyä mitään liikennesäännöistä. Meijänkin naapuriin vei lastin ja peruutti autonsa meidän talon nurmikolle ja jätti siihen käyntiin sen. Aivan lahoja kuskeja
      Seuraavalla kerralla käyn pistämässä reiän renkaaseen

    • Anonyymi

      Pitää jättää asiointi kokonaan niissä liikkeissä jotka käyttävät näitä ruokalähettejä.

    • Anonyymi

      Yhteiskunta ostanut heille nämä autot joilla ruokapaketteja kuljettavat?

      • Anonyymi

        On se kummaa Persut valitaa kuinka maahanmuuttaja ei tee öitä. Jos tekee sitä kadehtitaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se kummaa Persut valitaa kuinka maahanmuuttaja ei tee öitä. Jos tekee sitä kadehtitaan.

        Vaan kuuluuko yhteiskunnan ostaa heille autot?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se kummaa Persut valitaa kuinka maahanmuuttaja ei tee öitä. Jos tekee sitä kadehtitaan.

        Suomen Yrittäjien tavoitteena on saada samalla tavalla kuin marja-alalla toteutuvaa työntekijöiden kohtelua myös muille aloille ulkomaisen työvoiman avulla.

        Tämä ei ole missään nimessä myöskään suomalaisen työntekijän kannalta hyvä asia. Ihmetyttääkin kun vasemmistoliitto ja demarit eivät tajua tätä kokonaisuutta.

        Suomessa olevat työt kyllä tulee tehtyä suomalaisellakin työvoimalla. Varsinkin kun karsitaan oleskeluun pohjautuvia työpaikkoja valtiolta, kunnista ja teattereista.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1489
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      583
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe