Missä ukko hiihtää? Kuluuko päihdettä? Onko tennismatsi Range roverin kanssa jälleen ohjelmistossa? Missä kaupungissa reppuliukolta tällä kertaa lyödään nekku poskelle? Pelle.
Steppulin viikonloppu
84
884
Vastaukset
- Anonyymi
Ja palstan naiset väittelee, että kumman vika se ukon vaikea päihdeongelma onkaan, Sofian vai Martinan. Reppuliukko mikä reppuliukko, ei ole naisystävällä merkitystä.
- Anonyymi
Voi voi sentään! Stefulla oli päihteiden kanssa ongelmia Maritinan aikanakin mutta niin vai ei ollut yhtään rikoksia ja bisneksetkin sujui. Ja veikkaan että suuri merkitys oli juuri Martinalla joka sai pidettyä Stefun jonkinlaisessa kuosissa.
Sofian kanssa sitten alamäki alkoi ja on se kumman että täällä vieläkin yritetään väittää muuta. Ja suurin syy oli se että Sofian kanssa juhlivat ja päihteilivät yhdessä ja Sofia ei tehnyt edes töitä eikä Stefukaan keskittynyt enää työntekoon. Tottakai siinä talous menee kuralle ja bisnekset kärsiin. Kavereitakin kaikkosi koska Stefu alkoi pyörimään huumeporukoissa olleen naikkosen kanssa joka oli syytteissäkin huumejutussa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi voi sentään! Stefulla oli päihteiden kanssa ongelmia Maritinan aikanakin mutta niin vai ei ollut yhtään rikoksia ja bisneksetkin sujui. Ja veikkaan että suuri merkitys oli juuri Martinalla joka sai pidettyä Stefun jonkinlaisessa kuosissa.
Sofian kanssa sitten alamäki alkoi ja on se kumman että täällä vieläkin yritetään väittää muuta. Ja suurin syy oli se että Sofian kanssa juhlivat ja päihteilivät yhdessä ja Sofia ei tehnyt edes töitä eikä Stefukaan keskittynyt enää työntekoon. Tottakai siinä talous menee kuralle ja bisnekset kärsiin. Kavereitakin kaikkosi koska Stefu alkoi pyörimään huumeporukoissa olleen naikkosen kanssa joka oli syytteissäkin huumejutussa.Miten tämä liittyy siihen, että reppuliukolla on vakava päihdeongelma? Olen kuullut, että päihdeongelmaiset monesti syyttävät muita ongelmastaan, mutta tämä nyt on ihan uutta, että joku tuntematon nainen keskustelupalstalla syyttää reppuliäijän päihdeongelmista muita ihmisiä. Miksi sinä haluat sekakäyttäjää puolustella?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten tämä liittyy siihen, että reppuliukolla on vakava päihdeongelma? Olen kuullut, että päihdeongelmaiset monesti syyttävät muita ongelmastaan, mutta tämä nyt on ihan uutta, että joku tuntematon nainen keskustelupalstalla syyttää reppuliäijän päihdeongelmista muita ihmisiä. Miksi sinä haluat sekakäyttäjää puolustella?
Tuolla väitettiin että ei ole naisystävällä merkitystä mutta tuli osoitetuksi että kyllä on merkitystä. Toinen nainen mahdollistaa liian päihteidenkäytön kun toinen pystyy sitä jarruttamaankin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten tämä liittyy siihen, että reppuliukolla on vakava päihdeongelma? Olen kuullut, että päihdeongelmaiset monesti syyttävät muita ongelmastaan, mutta tämä nyt on ihan uutta, että joku tuntematon nainen keskustelupalstalla syyttää reppuliäijän päihdeongelmista muita ihmisiä. Miksi sinä haluat sekakäyttäjää puolustella?
Naisvihaa ja kateutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuolla väitettiin että ei ole naisystävällä merkitystä mutta tuli osoitetuksi että kyllä on merkitystä. Toinen nainen mahdollistaa liian päihteidenkäytön kun toinen pystyy sitä jarruttamaankin.
No miksei tämä nykyinen, paljon kehuttu sijoitusneuvojakaan jarruttele Stefun juontia?
Vai joko sekin suhde on ohi, tällekin naiselle taisi riittää.
On erikoista, että aikuisen miehen juominen on naisystävän syytä, eiköhän se ihan itse juomaa kurkustaan alas ole aina kaatanut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No miksei tämä nykyinen, paljon kehuttu sijoitusneuvojakaan jarruttele Stefun juontia?
Vai joko sekin suhde on ohi, tällekin naiselle taisi riittää.
On erikoista, että aikuisen miehen juominen on naisystävän syytä, eiköhän se ihan itse juomaa kurkustaan alas ole aina kaatanut.Viimeisin tyttöystävä instansa mukaan filtteröi itsensä Sofian näköiseksi, esim. töröhuulet, ja kuvissaan vain pääasiassa dinneröi ja viinilasi kädessä tottakai.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viimeisin tyttöystävä instansa mukaan filtteröi itsensä Sofian näköiseksi, esim. töröhuulet, ja kuvissaan vain pääasiassa dinneröi ja viinilasi kädessä tottakai.
Mihin tuo kommentti nyt sitten liittyy?
- Anonyymi
Joko on otettu tenniskamat esiin?
- Anonyymi
Ihana symppis Stefan ja hellä ainakin sängyssä 😘.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole Stefan ainut ulosoton asiakas, uutisissa kerrottiin että noin puolimiljoonaa henkilöä on jo joutunut ulosottoon . Järkyttävä miten voi noin huonosti mennä ihmisillä Suomessa .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole Stefan ainut ulosoton asiakas, uutisissa kerrottiin että noin puolimiljoonaa henkilöä on jo joutunut ulosottoon . Järkyttävä miten voi noin huonosti mennä ihmisillä Suomessa .
Puoli miljoonaa ihmistä on suomessa ulosotossa, mutta ei heillä varmaankaan ole tuollaisia yli miljoonan ulosottovelkoja kuten Stefulla on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä pitää ymmärtää!
Steppendolla ei ole ollut helppoa, silloin viina tuo outoa lohtua, tiedän mistä puhun!
Älkää olko liian ankaria, oon tavannut miehen ja ihan hyvä tyyppi on.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tämä tieto sänkyhommista perustuu mihin?
Oletko kova sepittämään valheita?
Häh! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puoli miljoonaa ihmistä on suomessa ulosotossa, mutta ei heillä varmaankaan ole tuollaisia yli miljoonan ulosottovelkoja kuten Stefulla on.
Ja nekin on Stefu ihan itse jättänyt maksamatta ja asiansa hoitamatta. Taitaa muutamilla olla useampikin miljoona ulosotossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä pitää ymmärtää!
Steppendolla ei ole ollut helppoa, silloin viina tuo outoa lohtua, tiedän mistä puhun!
Älkää olko liian ankaria, oon tavannut miehen ja ihan hyvä tyyppi on..Ai sekö riittää perusteeksi, että on hyvä tyyppi, kun olet tavannut hänet?
Varmasti raittiina kausina onkin ihan ok, mutta päihteet eivät sovi yhtään hänellekään.
Ja tuolle miehelle olisi pitänyt olla ankara jo teininä.
Nyt on mennyttä kauraa ja naisten syytä siinä asiassa ei ole yhtään.
Saa nuo syyllisten etsijät katsoa peiliin, onko edes heistä itsestään vastaamaan mistään omista mokistaan, tuskin, jos ajatusmaailma on noin vinoutunut.
- Anonyymi
Eikös reppuliukko meinannut Lapissa harrastaa taannoin ampumaurheiluakin? Joku tuliluikku mukanaan ajeli auton penkkaan? Vähän aikaa sitten tennismatsi kaverin autoa vastaan. Sitten oli korkeushyppy räkälän pöydälle. Mikä mahtaa olla seuraava laji??
- Anonyymi
Oli vielä silloin yhdessä Sofian kanssa ja olivat avoliitossa, kun Stefan kivääri kainalossa juoksenteli Lapissa. Samoin petti Sofiaa vaalean nuoren naisen kanssa Levillä ja oli vielä viennyt sen jälkeen naisen Hankoon .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli vielä silloin yhdessä Sofian kanssa ja olivat avoliitossa, kun Stefan kivääri kainalossa juoksenteli Lapissa. Samoin petti Sofiaa vaalean nuoren naisen kanssa Levillä ja oli vielä viennyt sen jälkeen naisen Hankoon .
Ja nuoko oli Sofian syytä? Tuossapa tuon miehen ansiot näkee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sofia ja Stefu ei asuneet hetkeäkään yhdessä, Stefu asui Hangossa ja Sofia Stefun kaverilta vuokratuissa kämpissä/hotelleissa.
- Anonyymi
Miksi aloittaja kyselee Stefua julkkisjuorupalstalla? Aloittaja kuvittelee olevansa kaikkitietävä, eikä lopulta tiedä yhtään mitään! Aika pellehän tuo aloittaja onkin!
- Anonyymi
Eikös reppuliukko nyt melkoinen Seiska-klovni ole? Ensi viikolla saamme taas lukea mikä on ollut viinonlopun laji. Päihdettä koneeseen ja vaikka tennismatsi pystyyn!
- Anonyymi
Toivottavasti ei tule mitään uintiurheilua reppuliukolla ohjelmaan. Jos ei vaikka pää pysykään pinnalla.
- Anonyymi
Joko on alkukiihdytys päällä?
- Anonyymi
Pientä naposteltavaa ajat on ohi
- Anonyymi
Ketä vielä kiinnostaa tämäkin mies ja mikä pirun tarkoitus sillä vieläkin on ?
- Anonyymi
Jaahas, siellähän alkaa olla reppuliukolla hyvä vauhti päällä taas! 🤣🤣 Ilman kenkiä on pyritty tuhannen päihteessä baariin ja yritetty myydä vaatteetkin päältä. 🤣🤣 Pelailtiinko tennistä tai ampumaurheilua myöhemmin yöllä?
- Anonyymi
S ja S - menee kumminkin viinaa alas ja eiköhän olisi jo aika taas iskeä tavarat yhteen ja rakkaus loistamaan uudelleen heidän välillä 💓💓.
- Anonyymi
Taitaa mennä viinaa ja aineita sekaisin .
Pysyisi siellä Hangon talossaan, mitä se tänne Hesaan tulee sekoilemaan ?
- Anonyymi
Onko uusia havaintoja ukon sekoiluista? Menikö vaatteet kaupaksi? 🤣 Kulkeeko reppuliukko nyt jossain munasillaan tuhannen päihteessä?
- Anonyymi
Sinä toivot toiselle ihmiselle kokoajan ikäviä asioita ja pilkkaat, asia on näin että karma kostaa sinulle kaiken ja löydät edestäsi kaiken tuskasi vielä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä toivot toiselle ihmiselle kokoajan ikäviä asioita ja pilkkaat, asia on näin että karma kostaa sinulle kaiken ja löydät edestäsi kaiken tuskasi vielä.
Aivan ha haaa paraskin 💩.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan ha haaa paraskin 💩.
Tehän ette toivo esim. Sofialle, Martinalle, Siepille tai Sointulle mitään pahaa?? Kyllä taitaa karma suunnata ensin sinne rouvia kohti?
- Anonyymi
Kundi on sairas. Seiskalta jälleen ala-arvoista julkaista tätä hänen alennustilaansa. Ja mitä mielihyvää sä ap saat tästä aloituksestasi ? Oma elämäsi tuntuu hetkellisesti hienommallta ? Surullista on sunkin elämäsi, jos ilkeys on voimavarasi.
- Anonyymi
Lyötyä lyödään ja se on todellakin väärin ja vielä otetaan kuvia ja niitä lähetetään juorulehdille. Vaikuttaa todella et ihminen joka tälläisiä aloituksia tekee,on itse ehkä samassa tilanteessa omassa elämässään .
- Anonyymi
Oletko yhtä huolissasi naisjulkkiksia koskevista aloituksista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko yhtä huolissasi naisjulkkiksia koskevista aloituksista?
Tuskin, ylimpänä haukkumassa aiheetta naisia.
- Anonyymi
Stepuli on mies, eikä hiiri!
Ändöständ?
Useimmat suomi-pellet ovat hiiriä, Ei Stepuli! - Anonyymi
Täällä jotkut kilvan syyttää Sofiaa tai yleensä jotain muuta henkilöä Stefan Thermanin päihderiippuvuudesta. Onko täällä niin monta selittelevää alkoholistia oikeasti? Tässä teille faktaa: kukaan ei väkisin juota, kukaan ei pysy raittiina jonkin toisen henkilön "ansiosta " jne. Juoppo juo itse ja niin kauan kuin tulee pohjakosketus. Sitten raitistuu, JOS ITSE haluaa tai ei. Se, että Stefulla päihdeongelmat vain pahenee, johtuu ihan siitä, että on se vaihe hänen elämässään. Siinä ei ole Martinalla, Sofialla tai tällä uudella, Stefun perheellä tai millään vaikutusta. Älkää selitelkö. Alkoholisti juo itse ja raitistuu itse. Apua saa, mutta läheiset ei raitista ketään.
- Anonyymi
Ranta-aho oli ollut katkolla eikä käyttänyt alkoholia, toki huumeita oli alkanut käyttämään, kun tapasi Sofian. Sofia kertoi että kun oltiin kavereiden kanssa juhlimassa niin oli tylsää kun Niko ei voinut juoda. Muutaman kuukauden kulutua Niko sitten alkoi juomaan taas. Sofia viestitteli Nikolla että "mun juomisesta valitat mutta..." eli se kertoo siitä että jopa Niko valitteli Sofian juomisesta. Jos nainen on siinä jatkuvasti viinilasi kädessä kun miehellä on alkoholiongelma niin ei se ainakaan tue miestä olemaan juomatta. Sofian mukaan oli tylsää kun mies ei juo ja Stefun kanssahan ne juhlivat alvariinsa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ranta-aho oli ollut katkolla eikä käyttänyt alkoholia, toki huumeita oli alkanut käyttämään, kun tapasi Sofian. Sofia kertoi että kun oltiin kavereiden kanssa juhlimassa niin oli tylsää kun Niko ei voinut juoda. Muutaman kuukauden kulutua Niko sitten alkoi juomaan taas. Sofia viestitteli Nikolla että "mun juomisesta valitat mutta..." eli se kertoo siitä että jopa Niko valitteli Sofian juomisesta. Jos nainen on siinä jatkuvasti viinilasi kädessä kun miehellä on alkoholiongelma niin ei se ainakaan tue miestä olemaan juomatta. Sofian mukaan oli tylsää kun mies ei juo ja Stefun kanssahan ne juhlivat alvariinsa.
Katiska-dokumentissakin, kun Nikon kaverit puhuivat "golddiggeristä" miksi Sofiaa nimittivät, niin siinä oli kuva missä Sofia istui puutarhassa viinilasi kädessä. Kyllä sillä kuvalla oli tarkoituksensa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, sillon hänen, joka haluaa raitistua, pitää katkaista välit juoviin ihmisiin. Edelleenkään juoppo juo itse. Onko täällä paljonkin muiden syyttelijöitä? JOS haluaa raitistua, siivoaa juovat ihmiset elämästään. That`s It.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mitähän tuo Stefun juomiseen liittyy?
- Anonyymi
Vieläkö viikonlopun jäljiltä on vauhti päällä?
- Anonyymi
Stefu on viisas, ja kaikkien naisten märkä uni. Hän on varakas, komea, urheilullinen ja hyväsydäminen mies. Ja kaikesta päätellen taituri sängyssäkin.
- Anonyymi
Olisiko Steppuli saanut rauhassa juoda ja sekoilla jos ei olisi Martinan ansiosta tullut julkkikseksi?
Minä vaan kysyn?- Anonyymi
Ehkä olisi, mutta miten se sitä muuttaa, että miehellä on vakava päihdeongelma?
- Anonyymi
Et sinä nyt saa tätä väännettyä Martinan syyksi vaikka kuinka yrität. Kyllä se teidän Sofia oli se todellinen syy Stefun alamäkeen ja kaikki fiksut ihmiset sen kyllä näkivät.
- Anonyymi
Stefu ei juonut ja sekoillut tuolla tavalla Martinan aikana. Ennen Martinaa on ollut tuomio rattijuoppoudesta ja seuraava tuli vasta Sofian aikana ja mukana oli silloin myös huumeita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sinä nyt saa tätä väännettyä Martinan syyksi vaikka kuinka yrität. Kyllä se teidän Sofia oli se todellinen syy Stefun alamäkeen ja kaikki fiksut ihmiset sen kyllä näkivät.
Stefun ongelmat alkoivat eron jälkeen eli keväällä 2020. Stefun aika meni jatkuvaan juhlimiseen ja työt unohtuivat ja jotkut kaveritkin kaikkosivat. Joku Sarmaste siinä oli aina Stefun ja Sofian kansssa juhlimassa. Vuoteen ei tehnyt töitä ja itse kertoi. Ja kun raha-asiat menee vinksalleen niin se on taas hyvä syy juoda lisää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Stefu on ihan itse syypää alamäkeensä. Onpa jännää toi asenne. Ilmeisesti miehen juominen on aina naisen syytä ja vastaavasti naisen juominen ihan oma syy. Naisviha kukoistaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mieheni turvaa molempien lasteni tulevaisuuden 😟
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Fiksut, pidätkö itseäsikin fiksuna? Usko reppana, että kyllä se edelleen on ihan ITSE Stefu syyllinen alamäkeensä ja muihinkin asioihinsa.
Mistä näitä hölmöläisiä sikiää, kun eivät tiedä asioista yhtään mitään, mutta kun Sofia, se nimi kiertää niitten aivosolussa kymmeniä vuosia. Upea nainen.
- Anonyymi
Niinhän siitä tuli Hannustakin julkkis Martinan rinnalla. Siitäkään suurin osa suomalaisista ei muuten olisi tiennyt mitään.
- Anonyymi
Jättäkää nyt jo mies rauhaan ja jatkakaa sitten kun miehellä on alkanut uudet tuulet puhaltaa hänen elämässään .
- Anonyymi
Hannu oli samantyyppisissä otsikoissa Seiskassa kesällä 2022 kun oli kännissä karaokebaarissa ja joku blondi hääri kännykän kanssa vieressä. Sitten Hannu oli samantyyppisissä otsikoissa Levillä lokakuussa 2022 kun joku blondi roikkui kaulassa käsi Hannun polvella pöydän alla ja oli kuulemma sielläkin mennyt Hannun kanssa karaokelavalle. Nämä on Hannusta niitä samantyyppisiä juttuja mitä Stefustakin on. Ja noissa salakuvissa Hannun silmät haritti todella pahoin. Hannu olisi eron jälkeen eli vuoden 2022 alusta voinut poistua julkisuudesta mutta alkoi suoltamaan instaansa joidenkin blondien hehkutuksia jatkuvasti, niin tottakai mediaakin kiinnosti Hannun touhut kera blondien kun myös salakuvia alkoi tulemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hannu oli samantyyppisissä otsikoissa Seiskassa kesällä 2022 kun oli kännissä karaokebaarissa ja joku blondi hääri kännykän kanssa vieressä. Sitten Hannu oli samantyyppisissä otsikoissa Levillä lokakuussa 2022 kun joku blondi roikkui kaulassa käsi Hannun polvella pöydän alla ja oli kuulemma sielläkin mennyt Hannun kanssa karaokelavalle. Nämä on Hannusta niitä samantyyppisiä juttuja mitä Stefustakin on. Ja noissa salakuvissa Hannun silmät haritti todella pahoin. Hannu olisi eron jälkeen eli vuoden 2022 alusta voinut poistua julkisuudesta mutta alkoi suoltamaan instaansa joidenkin blondien hehkutuksia jatkuvasti, niin tottakai mediaakin kiinnosti Hannun touhut kera blondien kun myös salakuvia alkoi tulemaan.
Yksi noista blondeista oli tuttu Seiskan sivuilta muutamia vuosia aikaisemmin niin ehkä Hannua alettiin seurata tarkemmin. Hannuhan laittoi aivan nimiä instaansa näkyviin myös.
- Anonyymi
Noh, syyllisten muualta etsijät. Kenen syy sitten Sofian juominen on, jos syy on aina joku muu 😀
- Anonyymi
Sofia juo yksinäisyyttään ja turhautuu koska ei löydä läsnäolevaa miestä itselleen 🍾🍾.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sofia juo yksinäisyyttään ja turhautuu koska ei löydä läsnäolevaa miestä itselleen 🍾🍾.
Jos tämä uusi mies ei juo niin Sofialla on todella tylsää. "Kun me olimme kavereiden kanssa juhlimassa niin oli tylsää kun Niko ei voinut juoda". Sofia olisi voinut ajatella että hyvä että Niko oli pysynyt kuivilla monta vuotta sen jälkeen kun oli katkolla. Mutta ei, se oli Sofiasta tylsää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tämä uusi mies ei juo niin Sofialla on todella tylsää. "Kun me olimme kavereiden kanssa juhlimassa niin oli tylsää kun Niko ei voinut juoda". Sofia olisi voinut ajatella että hyvä että Niko oli pysynyt kuivilla monta vuotta sen jälkeen kun oli katkolla. Mutta ei, se oli Sofiasta tylsää.
minä minä minä - alkoholistin pitää alkaa juomaan koska minulla on tylsää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
minä minä minä - alkoholistin pitää alkaa juomaan koska minulla on tylsää
Onko reppuliukolla ollut tylsää vai? Siksi kauppaa vaatteita päältään keskellä kaupunkia tuhannen päihteessä?
- Anonyymi
Stefun syytä, kun oli niin paska.
- Anonyymi
Onko havaintoja Steppulista? Missä mahtaa sekoilla tänään? Nuoret kauniit naiset haluavat varmasti tietää.
- Anonyymi
Joko reppuliukko rupeaa käynnistelemään uutta viikonloppua? Onko päihdettä varmasti riittävästi varattuna?
- Anonyymi
Jaahas, se on perjantai huomenna ja varmaan taas sokka irti!
- Anonyymi
Eiks sinulla ole ollenkaan omaa elämää olemassa koska kyttäät kokoajan toisten elämää ja viikonloppuja ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiks sinulla ole ollenkaan omaa elämää olemassa koska kyttäät kokoajan toisten elämää ja viikonloppuja ?
Ei ole. Toisin kuin teillä naisilla, jotka omien puheidenne mukaan ette oikeastaan ollenkaan seuraa Sofian, Siepin yms. tekemisiä, ettekä tälläkään palstalla käy kuin ehkä kerran vuodessa? 🤣
- Anonyymi
Joko reppuliukolla on vauhti päällä? Minkälaista sekoilua mahtaa tänä viikonloppuna olla ohjelmistossa? Pelaillaanko tennistä kaverin autoa vastaan??
- Anonyymi
Ooksä joku Seiskan vinkkaaja? Eikö ole muita keinoja hankkia jotain tietoja? Käytsä Jodelissa ja kyselemässä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ooksä joku Seiskan vinkkaaja? Eikö ole muita keinoja hankkia jotain tietoja? Käytsä Jodelissa ja kyselemässä?
Käyttää ja kyselee Stefan Thermanista asioita ja ne ei kyllä pitäisi kuulua sille ei sitten ei yhtään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käyttää ja kyselee Stefan Thermanista asioita ja ne ei kyllä pitäisi kuulua sille ei sitten ei yhtään.
Kyttää ei käyttää 👍.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko se paha, jos kaikki eivät "keskustele" naisjulkkiksista? Eihän yksikään naisjulkkis harrasta tuollaista päihdesekoilua kuin reppuliukko ja silti 99% viesteistä on naisjulkkiksia herjaavia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko se paha, jos kaikki eivät "keskustele" naisjulkkiksista? Eihän yksikään naisjulkkis harrasta tuollaista päihdesekoilua kuin reppuliukko ja silti 99% viesteistä on naisjulkkiksia herjaavia.
Yritä päästä pois kokonaan herjauksista ja oli se sitten nainen tai mies ja hanki itsellesi oma elämä .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Suomessa muita naisjulkkiksia, jotka ovat saaneet tuomion huumeidenkäytöstä, mutta silti ovat median lemmikkejä ja joka alkaa vielä hyvinvointivalmentajaksi ja Seiska sitä hehkuttaa sivuillaan? Toki päätyi sitten hankkimaan elantonsa tavalla, joka sopiikin hänelle paremmin eikä näköjään miljonääriä haittaa vaikka elätettävä on huumeidenkäytöstä tuomittu. Äitiään ja lapsiaan on vienyt jo tapaamaan kuten entinenkin tomppeli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Suomessa muita naisjulkkiksia, jotka ovat saaneet tuomion huumeidenkäytöstä, mutta silti ovat median lemmikkejä ja joka alkaa vielä hyvinvointivalmentajaksi ja Seiska sitä hehkuttaa sivuillaan? Toki päätyi sitten hankkimaan elantonsa tavalla, joka sopiikin hänelle paremmin eikä näköjään miljonääriä haittaa vaikka elätettävä on huumeidenkäytöstä tuomittu. Äitiään ja lapsiaan on vienyt jo tapaamaan kuten entinenkin tomppeli.
Eikös erästä perheenäitiä ja yrittäjää haukuta keskustelupalstoilla aivan päivittäin juuri tuon huumeista tuomitun naikkosen takia? Sekin on todella outoa. Myös koko perhe äitiä, miestä ja lapsia myöten on haukuttavana juurikin tuon huumeidenkäytöstä tuomitun naikkosen takia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kummallisen suosittua miniäainesta Sofia on. Ranta-ahotkin oli aivan myytyjä ja samoin Stefun perhe eli ainakin äiti ja sisko. Ja nyt on varmasti tuleva anoppi aivan onnessaan kun vähemmän komea poikansa on saanut nuoren kauniin naisen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös erästä perheenäitiä ja yrittäjää haukuta keskustelupalstoilla aivan päivittäin juuri tuon huumeista tuomitun naikkosen takia? Sekin on todella outoa. Myös koko perhe äitiä, miestä ja lapsia myöten on haukuttavana juurikin tuon huumeidenkäytöstä tuomitun naikkosen takia.
Kyllä on taas itsesäälissä piehtarointia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä on taas itsesäälissä piehtarointia.
Sinä taidat olla kuten Sieppi joka kuvitteli että Roope tekee Jodelissa aloituksia heidän parisuhteestaan? Ajattelin vain kun sinäkin kuvittelet jonkun tietyn/joidenkin tiettyjen täällä kirjoittelevan. Ilmeisesti kaipuusi olla osa tuota perhettä on niin suuri että kuvittelet edes että he sinun kanssasi keskustelisivat niin sinulle tulisi parempi olo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä taidat olla kuten Sieppi joka kuvitteli että Roope tekee Jodelissa aloituksia heidän parisuhteestaan? Ajattelin vain kun sinäkin kuvittelet jonkun tietyn/joidenkin tiettyjen täällä kirjoittelevan. Ilmeisesti kaipuusi olla osa tuota perhettä on niin suuri että kuvittelet edes että he sinun kanssasi keskustelisivat niin sinulle tulisi parempi olo.
Aina jaksaa ihmetellä että uskooko se tosissaan vai esittääkö vain. Sehän väittää myös että he haukkuisivat täällä hänen rakasta Sofiaansa eli menee jo luulemisen puolelle. Sillä on nimityskin mutta heti poistattaa jos sen diagnoosin laittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina jaksaa ihmetellä että uskooko se tosissaan vai esittääkö vain. Sehän väittää myös että he haukkuisivat täällä hänen rakasta Sofiaansa eli menee jo luulemisen puolelle. Sillä on nimityskin mutta heti poistattaa jos sen diagnoosin laittaa.
Vuonna 2012 se väitti täällä olleessa ketjussa, joka on tehty Satu Tuomistosta, että Martinan äiti olisi tehnyt aloituksen. Siis uskokaa tai älkää. Eikä Satu edes tuolloin ollut vielä Stefun salarakkaanakaan. Sitten 2014 se esitti että kuuluu Stefun lähipiiriin ja hehkutti että Stefun ystävät ja perhe ja suku eivät koskaan hyväksyneet Martinaa ja sitten kirjoittaa että Nyt Stefulla on aito rakkaus, ihana ja lempeä Satu Tuomisto, jolla ei ole taka-ajatuksia.
Eli tuollainen tyyppi on päivittäin Martinan ja perheensä kimpussa. Repikää siitä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vuonna 2012 se väitti täällä olleessa ketjussa, joka on tehty Satu Tuomistosta, että Martinan äiti olisi tehnyt aloituksen. Siis uskokaa tai älkää. Eikä Satu edes tuolloin ollut vielä Stefun salarakkaanakaan. Sitten 2014 se esitti että kuuluu Stefun lähipiiriin ja hehkutti että Stefun ystävät ja perhe ja suku eivät koskaan hyväksyneet Martinaa ja sitten kirjoittaa että Nyt Stefulla on aito rakkaus, ihana ja lempeä Satu Tuomisto, jolla ei ole taka-ajatuksia.
Eli tuollainen tyyppi on päivittäin Martinan ja perheensä kimpussa. Repikää siitä!Se vaikuttaa nuorelta naiselta koska onhan se myös ihastunut Pikkaraiseen. Jossain vanhassa ketjussa tiedettiinkin että oli joku parikymppinen nainen joka olisi halunnut Stefun itselleen silloin kun tämä meni yhteen Martinan kanssa. Eli nyt olisi jotain 34-35 eli hyvin sopisi.
- Anonyymi
Joko on vauhti päällä? Onko havaintoja?
- Anonyymi
Seiska tietää!
Ilmeisesti samana iltana kun Steppuli kauppasi paljasjaloin rytkyjään se kerkesi kusettaa taas yhtä taksikuskia pyörittämään itseään ympäri Hesaa, kun tuli maksun aika kaveri uhitteli ja kaivoi tennimailan esiin ja kuski kaasutti paikalta.
Taas joku ammatinharjottaja jäi ilman liksaa.
Alamäki jatkuu ja kiihtyy….
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412765Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4282316Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens212176Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau182040Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1411779Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1371709Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat221236Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,11154- 741069
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.67987