Esimerkiksi aivoverenkierron ongelmia voidaan epäillä, jos ajatus tai puhe katkeilee, tai logiikka on heikkoa. Olen varma että Possonderilainen on diagnosoitu latvalahoksi ja terveydenhuollolla on myös salaiset merkinnät siitä miten vakavasti potilaan voi ottaa ja miten tulee suhtautua.
salaiset merkinnät...
1
118
Vastaukset
- Anonyymi
Kun näet rikoksen tai joudut sellaisen uhriksi, soitat Suomessa hätäkeskukseen, hätäkeskuspäivystäjälle lävähtää ruudulle ensin sinun tietosi ja historiasi, viimeiset puhelut, sen aihe ja siellä mainitut henkilö jne. Jos kerrot/ tiedät epäillyn nimen, niin hätäkeskuspäivystäjä laittaa jo puhelun aikaan poliisille tiedot.
Poliisilla on luokiteltuna "asiakkaat" historiansa perusteella koodein.
Jos epäilty tiedetään vaaralliseksi, sinne ei mennä yhdellä partiolla vaan 2-3 partiolla, riippuen paikkakunnan resursseista.
Isoissa kaupungeissa esimerkiksi jos leveälahkeiset herrasmiehet ovat asiassa osallisina, niin sinne menee vähintään 3 partiota paikalle ja jos tiedetään että siellä mahdollisesti on aseita, niin koirapartio tulee mukaan. Aika helpolla paikalle tulee nykyään panssaroituakin kalustoa, kuten Vantaan viimeaikaisissa tapahtumissa.
Asuttiin aiemmin kerrostaloasunnossa ostarin vieressä. Soitin sinä aikana useasti poliisille. Pari kertaa kun kaupan ikkunan läpi oli yöllä hupparipojat menossa, kerran kun kaupassa oli uhkailija joka ei suostunut poistumaan, kerran kun humalainen yritti ostarin edessä purettaa koirallaan ohikulkijoita ja useita kertoja kun samassa rapussa silloin asuvan naisen vainoaja tuli väijylle lähestymiskiellosta huolimatta.
Kahdesti ottivat hänet kiinni, mutta ei joutunut istumaan kertaakaan. Jatkoi vainoamista vielä vuosia. Hätäkeskuspäivystäjä kielsi menemästä itse jututtamaan sitä miestä, joka oli luokiteltu erittäin vaaralliseksi toisten hengelle ja terveydelle ja on luultavasti aseistettu. Puukko häneltä löytyi toisella kertaa ja autossaan oli pamppu. Asukas tiesi että hänellä on myös ase, mutta säilyttää sitä kaverillaan koska poliisit tutkii hänet joka kerta tavattaessa.
Ei käy kateeksi noita vainottuja naisia eikä Suomen poliisia, joka joutuu noiden paviaanien kanssa painimaan joka päivä.
Laiffila, man at work
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882