Koska vasemmisto ymmärtäisi

Anonyymi-ap

12

120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei koskaan, kuten afrikan pistäisten seksuaalisesta elämästä, koskee etenkin viherpiipittäjiä.

    • Anonyymi

      Nyt kepu yrittää samoille apajille kilpailemaan persuäänestäjistä 😂

      • Anonyymi

        Keskustakin on herännyt vasuri ja vihersikojen mamutuksen ihailuun ja toedennut ettei siitä ole muuta, kuin kuluja ja harmia yhteiskunnalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keskustakin on herännyt vasuri ja vihersikojen mamutuksen ihailuun ja toedennut ettei siitä ole muuta, kuin kuluja ja harmia yhteiskunnalle.

        Se on hyvä se, mutta siinä(kin) asiassa keskustalla olisi vielä ihan jonkin verran parannettavaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keskustakin on herännyt vasuri ja vihersikojen mamutuksen ihailuun ja toedennut ettei siitä ole muuta, kuin kuluja ja harmia yhteiskunnalle.

        Persuthan eivät halua maahanmuuttajia, koska heille se syntyperäisten suomalaisvätysten joukkion kasvattaminen ja hyysääminen on ensisijaisen tärkeää. Suomalaisvätys kun äänestää persuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keskustakin on herännyt vasuri ja vihersikojen mamutuksen ihailuun ja toedennut ettei siitä ole muuta, kuin kuluja ja harmia yhteiskunnalle.

        Äläpäs perskokkare nimittele ihmisiä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persuthan eivät halua maahanmuuttajia, koska heille se syntyperäisten suomalaisvätysten joukkion kasvattaminen ja hyysääminen on ensisijaisen tärkeää. Suomalaisvätys kun äänestää persuja.

        Vihervasurisiat haluaa vain ulkomaan terroristeja elätettäväksi.


    • Anonyymi

      Kaikkonen nimenomaan sanoo että Suomi tarvitsee työperäistä maahanmuuttoa, mutta Persut kiihottui liikaa otsikosta missä haukutaan ihmisiä roistoiksi

      • Anonyymi

        Jokainen joka haukkuu syyttömiä ihmisiä ilman syytä on persujen kirjoissa hyvä mies


    • Anonyymi

      Kepulla ei taida mennä hyvin kun Kaikkonen joutuu kalastelemaan suosiota näin paskaisista vesistä. Mutta Lieksastakin on jo nähty että Kepu on tarvittaessa ihmisvihaa täynnä

      • Anonyymi

        Lieksassa Kepun vihan kohteena ovat seksuaalivähemmistöt, työttömät ja köyhät


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lieksassa Kepun vihan kohteena ovat seksuaalivähemmistöt, työttömät ja köyhät

        Sellaisia on kepun 4H-nuoret!😭


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      582
      3856
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3308
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2739
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1957
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe