Jos Venäjällä tulisi esim vallankaappaus, sisällisota tai vastaava suuri konflikti , niin jopa kymmeniä tuhansia -satojatuhansia ihmisiä joutuisi jättämään kotimaansa. Ihmiset pyrkisivät myös Suomeen, eivät välttämättä tänne jäädäkseen, ainakaan kaikki, osa jatkaisi kuitenkin matkaa muualle Eurooppaan .
Miten toimii silloin Suomi ? Miten käy Suomen ?
.
Venäjän kaaoksen vaikutus Suomeen
6
100
Vastaukset
- Anonyymi
Siinäpä on Persuille pähkinä purtavana. Hihiihiii….
- Anonyymi
Tarttisko sitä raja-aitaa korottaa ? Siitä urakadtahan ne Hallituksen lupaamat 100 000uutta työpaikkaa syntyvät .
- Anonyymi
Sama uhkakuva oli 90-luvun alussa.
Kari Suomalainen sanoi edellisen kerran venäläisen totalitarismin romahtaessa että rajavartiolaitos ei mahda rynnistykselle mitään, mutta onneksi meillä on 3000 metsästysseuraa. - Anonyymi
Kuka antaa käskyn ampua kohti ….?
Onko se Stubb , Orpo vai Häkkänen ? - Anonyymi
Toivottavasti ei käy niin että suomalaiset joutuvat mieron tielle. Kuka huolii rasisti Persuja….ei kukaan. Eipäs kun Unkari huolii, siis sinne .
- Anonyymi
Keksitty valhe
Anonyymi-ap
2024-09-08 14:55:10
Vastaan: Sain tiedon poliisihallinnossa työskentelevältä ystävältäni. Tietolähteeni on ymmärrettävästi luottamuksellinen, muuta tieto pitänee paikkansa. Kun on sellainen työura ja tausta kuin minullakin on, niin sitä tuntee väkisinkin muitakin ihmisiä kuin Eikan ja Arskan.
Parhain terveisin, Moktar. ;)
Toinen samanlainen:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18619216/rikollisia-ja-emme-pummeja-tanne-kaipaa-kaikkonen-lausui-ykkosaamussa-#comment-131112325
0
<50
Äänestä
onko trolli venäläisrahotteinen karvahattu?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 672801
- 462554
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4312217- 792128
- 951956
- 321692
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171477Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?261283Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil181165