Katson kasvojasi, kuinka silittäisin poskeasi ja kuiskaisin miten paljon sinusta välitän. Kuuntelen ääntäsi ja vitsailuasi ja toivon että voisin jutella kanssasi täysin kahden. Äänesi on lempeä, hyväilevä, vitsaileva, hauska, älykäs. Minulla on aina mielessäni hauskaa. Kun katson silmiisi niin, olet joskus aika vaativankin oloinen. Välillä olen löytävinäni haavoittuvuuden ja herkkyyden, tuskankin. Haluaisin silloin halata ja pitää sinua lähellä.
Olen rakastunut! Haluaisin painautua kiinni sinuun ja tutustua huulillani huuliisi.
Olisipa yhteys. Voisimmekö viestitellä whatsupissa tai facen mesessä? Yhteystietoja ei olla vaihdettu, face kaveruus vois ehkä olla ok? Mesetellä voi ilman kaveruuttakin.
Haluaisin nähdä sinut. En usko sattumalta törmäilyyn. Pitäiskö meidän sopia näkemisestä.
Huomenna ilta yhdessä?
Näkisimmekö jossain?
83
1584
Vastaukset
- Anonyymi
Missä tapaaminen?
- Anonyymi
No niimpä? Onko ehdottaa, jos tunnistit itsesi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niimpä? Onko ehdottaa, jos tunnistit itsesi?
Miten tuosta voi tunnistaa itsensä? Oletko normiälyinen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta: Minä kirjoittaisin niinpä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko, että miehen yksinpuheluun osallistuminen johtaa mihinkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun on tarpeeksi itsekeskeinen niin kaikki koskee itseä....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko, että miehen yksinpuheluun osallistuminen johtaa mihinkään.
Kannattaisiko sinun hakeutua ihan TÖIHIN, niin siellä tapaisit livenä kumpaakin sukupuolta ja oppisit tunnistamaan kummalla pippeli ja kummalla pimpero.
- Anonyymi
Nainen vai mies?
- Anonyymi
Naiselta miehelle.
- Anonyymi
Olet rakastunut. ❤️ Onnea! Toivon, että onnistut.
- Anonyymi
Kiitos. Olen suorastaan tärähtänyt😂
Vaikka onhan tämä niin ihana tunne myös. - Anonyymi
Älkää uskoko,ei täällä palstalla kukaan onnistu haloo
- Anonyymi
Facebookin mesessä voi viestiä lähettää vaikka edes olisi kaveri.
- Anonyymi
Sitä tässä juuri fundeeraan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä tässä juuri fundeeraan.
Varo ettei tule pettymyksiä. Hän ei välttämättä ole palstalla. Täällä vaan 50 henkeä luulee sen omansa olevan.
- Anonyymi
Hyvä
- Anonyymi
ihana viesti -sivusta
- Anonyymi
Voitais kyl alkaa WA ystäviksi. Vaihdetaan ensi viikolla numeroita.
Saat mun henkilökohtaisen puhelinnumeron sit :)- Anonyymi
Sopii :) Palataan asiaan, kun näemme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sopii :) Palataan asiaan, kun näemme.
Kumpi uskaltaa antaa numeronsa toiselle? Annatko sinä minulle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumpi uskaltaa antaa numeronsa toiselle? Annatko sinä minulle?
Kumpi vaan uskaltaa, kummalta se huomaamattomammin onnistuu. Täytyy alkaa kantamaan post-it lappua taskussa.
- Anonyymi
Hei, voisimmeko tavata nakkipakan äärellä?
Terveisin.äärellä
https://m.youtube.com/watch?v=e-JGuPThrl4 - Anonyymi
Kyllä! Kyllä! Kyllä!
- Anonyymi
♥️♥️♥️
- Anonyymi
Voi luoja.
Laita mesessä viestii. Pyydän sinua sitten kaveriksi. Sovitaan huomiselle treffit!
Yö saattaisi toki mennä viestitellessä🤭.- Anonyymi
Kertoisitko jonkun tunnisteen meistä?
Jutskataan vaan mesessä ja sovitaan ne treffit huomiselle, jos vaan olet hän. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kertoisitko jonkun tunnisteen meistä?
Jutskataan vaan mesessä ja sovitaan ne treffit huomiselle, jos vaan olet hän.Kaikki ovat nähneet kuinka paljon pidämme toisistamme. Ihmettelevät miten sinkoilemme kuin fuusioreaktion vety atomit etsien toisiamme. Aina niin lähellä käyden ja sitten repivästi erkaantuen. Ja jälleen kerran olemme törmäyskurssilla juuri tällä hetkellä. Katson kuvaasi. Punainen pukee sinua hyvin❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki ovat nähneet kuinka paljon pidämme toisistamme. Ihmettelevät miten sinkoilemme kuin fuusioreaktion vety atomit etsien toisiamme. Aina niin lähellä käyden ja sitten repivästi erkaantuen. Ja jälleen kerran olemme törmäyskurssilla juuri tällä hetkellä. Katson kuvaasi. Punainen pukee sinua hyvin❤️
Naisia olette molemmat pöhkö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisia olette molemmat pöhkö.
Anteeksi vaan hyvä kommentoija, mutta minä olen mies ja vastasin naiselle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi vaan hyvä kommentoija, mutta minä olen mies ja vastasin naiselle.
Aha, kannattaa sanoa se, koska kuulostat tosi paljon naiselta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki ovat nähneet kuinka paljon pidämme toisistamme. Ihmettelevät miten sinkoilemme kuin fuusioreaktion vety atomit etsien toisiamme. Aina niin lähellä käyden ja sitten repivästi erkaantuen. Ja jälleen kerran olemme törmäyskurssilla juuri tällä hetkellä. Katson kuvaasi. Punainen pukee sinua hyvin❤️
Olet sama joku kyseli täällä eilen lempiväriä. Voi pientä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä tunteiden näkymistä vähän jännitänkin. Ainakin lämpötila riittää fuusioon xD
Minkähän punainen sävy on kyseessä ja missä katselit kuvaa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä tunteiden näkymistä vähän jännitänkin. Ainakin lämpötila riittää fuusioon xD
Minkähän punainen sävy on kyseessä ja missä katselit kuvaa?Valitsen vaihtoehdon: Tomaatinpunainen.
Facebookissa löysin. Voi luoja kun voi nainen olla kaunis! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko varsin vaaleahiuksinen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko varsin vaaleahiuksinen?
Minulla on tummat ja naisella vaaleat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on tummat ja naisella vaaleat.
No sittenhän olemme saattaneet nähdä ei kovin kaukaa sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sittenhän olemme saattaneet nähdä ei kovin kaukaa sitten.
Minusta tuntuu aivan samalta. Olitko kenties kiireinen viimeksi kun jutusteltiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta tuntuu aivan samalta. Olitko kenties kiireinen viimeksi kun jutusteltiin?
Olen kyllä ollut ”kiireinen”, ehkä äkkipikaisen oloinen ajoittain enkä aina hyväntuulinen. Sydänsuruja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kyllä ollut ”kiireinen”, ehkä äkkipikaisen oloinen ajoittain enkä aina hyväntuulinen. Sydänsuruja.
Sanattomaksi vetää. Tahtoisin kuulla lisää jos haluat kertoa, mutta tärkeintä on miten sinä jaksat nyt. Toivottavasti paremmin, sitä toivon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lämminhalaus. Et ole yksin surun kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet sama joku kyseli täällä eilen lempiväriä. Voi pientä.
Voi pientä kun et pääse näistä miehen lapsekkaasta massaposteista eteenpäin millään
- Anonyymi
Jos et uskalla kuin täällä niin ei tule tapahtumaan. Aloituksesta ei erota edes sukupuoltas.
- Anonyymi
Ollaan vaan huomenna ilta yhdessä. Tule vaikka kuudelta prismalle ja lähdetään siitä yhdessä jonnekin. Ompas kiva kun uskalletaan. 😁
- Anonyymi
Odottavatko vaimosi ja lapsesi meitä kaupassa? 🙄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Odottavatko vaimosi ja lapsesi meitä kaupassa? 🙄
Olen lapseton heteronainen, joten mitäpä luulet?
- Anonyymi
Katu, jossa prisma sijaitsee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapsellinen homomies tästä vielä puuttuiskin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katu, jossa prisma sijaitsee?
En itseasiassa tiedä. Ootas...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En itseasiassa tiedä. Ootas...
enpä laita tänne 🤭..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂😂😂
Saitkohan jo viimein katHarsiksesi hirnumalla miehen feikkidialogiin itsensä kanssa🥱
- Anonyymi
https://youtube.com/shorts/MzgiG8tdObk?si=Kgz8NFHJ_ke9ZE4A
Tää kuvaa varmaan jo aika lähelle aitoa rakkautta henkilöistä riippuen saattaa ol pienin muutoksin koska mielestäni rakkauskin on yhtälailla yksillöllistä kuin on ihmisetkin - Anonyymi
Hyvä
- Anonyymi
Tuu siihen mun läheiselle hiekkakentälle huomenna vaikka neljältä. Olen siellä päin kävelyllä silloin. Sitten nähdään kaipaanko sua. Jos olet oikea niin suutelen merkiksi. Naiselta
- Anonyymi
Tarkoittaako su vai ma? Tuun jos et sit ohi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoittaako su vai ma? Tuun jos et sit ohi.
Sunnuntaita ajattelin. Mitä jos et sit ohi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sunnuntaita ajattelin. Mitä jos et sit ohi?
Tarkoitan kun olen siellä ja sinä et, tiedän sitten et on ohi tämä viesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitan kun olen siellä ja sinä et, tiedän sitten et on ohi tämä viesti.
Olen itsekin. Jos et ole niin ollaan erit. En ole aloittaja. Hänen tunnisteet ei osu meihin.
- Anonyymi
Rakkaus voittaa❤️
- Anonyymi
Liian nuori mulle olet.
- Anonyymi
Toivottavasti en olisi. Nämä tunteeni sinua kohtaan ovat valtavat. T. ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti en olisi. Nämä tunteeni sinua kohtaan ovat valtavat. T. ap
Ei kannata naisten uskoo näitä höpötyksii, tiedä millainen mika moring on vastasa, vaik pukeutuukin naiseksi!
- Anonyymi
Missäs ootte aikaisemmin nähneet, jos ette ole yhteystietoja vaihtaneet, mutta täällä oletat hänen vastaavan sinulle?
- Anonyymi
Töissä. En oleta yhtään mitään. Tuli vain ihan mieletön tarve eilen nähdä. Siispä skriivasin. Tiedän hyvin näkevämme töissä toisemme. Jos molemmilla on haluja osataan varmasti sopia näkemisistä ;) Täytyy vaan olla rohkea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Töissä. En oleta yhtään mitään. Tuli vain ihan mieletön tarve eilen nähdä. Siispä skriivasin. Tiedän hyvin näkevämme töissä toisemme. Jos molemmilla on haluja osataan varmasti sopia näkemisistä ;) Täytyy vaan olla rohkea.
Vastauksia ja kommentteja on sadellut sivusta...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastauksia ja kommentteja on sadellut sivusta...
Tuskinpa on juuri kukaan muu vastaillut taaskaan kuin nettiäijä itse, mutta käytä sinä toki aikaasi ruotimiseen
- Anonyymi
Onko aloittajalla hyviä uutisia?
- Anonyymi
Ei varppina ole
- Anonyymi
On ja ei. Hänen lähellä on aivan yhtä ihanaa kuin ennenkin. Mietin kuumeisesti mitä sanoisin, mutta osasin vain sählätä. Jälkikäteen tulee tietysti paljon ajatelmia miten olisi voinut lähestyä. Hän on niin vaikuttava, että joudun keskittymään paljon. Jos olisimme olleet kahden olisin koskettanut häntä.
- Anonyymi
tuijotan pilvii ois kiva vähän lepäillä niil
- Anonyymi
Aknee ei kantsi hipelöidä
- Anonyymi
Juu ei tarvitse enää tavata mua ei enään kiinnosta
- Anonyymi
Tällaistako mies ajattelet ns romantiikan olevan —korvaan hönkäilyä ja posken silittelyä?
- Anonyymi
Laittaispa ihanuus M nainen viestii facen tai WA kautta.
Suora lounaskutsu myös käy, voimme mennä kahden- Anonyymi
Laita itse. Tyhmäkö sinä olet? Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita itse. Tyhmäkö sinä olet? Sivusta
Laittaisin mutta en uskalla, joten voisitko sinä tehdä aloitteen tai IRL vinkkailla siihen malliin, että uskaltaudun kysymään sinut ihanan lounaalle.
- Anonyymi
Et edes tajua miten harhaiselta aloitus kuulostaa? Tajusitko missä olet kirjoittamssa?
- Anonyymi
Pyh.
Noin ajattelen kuin katson häntä ja olemme tekemisissä.
Tiedän ihan hyvin, ettei täällä voi sopia näkemisistä. Näkemiset sovitaan tietenkin irl.
Ei varmaan ole sinulle tämä. Ymmärrän kyllä tunteideni järjettömyyden. - Anonyymi
Sinulla on kova työsarka käydä mumisemassa nämä tekoromanttisen miehen avautumiset yhä uudelleen ja uudelleen läpi
- Anonyymi
Onko tää työpaikan juttuja?
- Anonyymi
No miksei tule käymään minun luona rohkeasti vain
- Anonyymi
Varattu. Ei voi lähettää viestiä kun jää aloitteellisuudesta kiinni. Varmaan kiihkoissaan kahvikuppi kädessä tupakalla koittaa porukassa vihjailla tälle naiselle kirjoittelevansa tänne. Jotenkin pitää päästä panemaan. Työkaveri on niin hot. Ei mitään arjen murheita, perus kiihkee egobuusti keski-iän kriisiin. Vaimolle on jo valehdeltu sen 10 vuotta ni ketä haittaa tämä nyt enää? Se la vie
- Anonyymi
Voidaan kyllä nähdä j nainen on ikävä sinua
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
MAISA TORPPA AVIOERO!!
Mitäs minä sanoin, ennustin että suhde kestää max 5 vuotta.2215879Puukkoko heilunut liikaa
On se ihme ettei missään netissä tai esim lehdessä ole juttua. Kuitenkin ihminen löytynyt Haapaveden teollisuusalueelta303224- 1621794
- 691416
- 1041324
- 631223
Havahduitkohan jälkikäteen siihen
että me molemmat haluttiin toisistamme kumppanit? Kumpikaan ei vain pystynyt olemaan järjen äänenä, sattuneesta syystä,121047Kristillisfanaatikkojen hyökkäys
Minä arvelen haistavani syyn. Heitä yksinkertaisesti pelottaa. Onhan täällä jo osoitettu mieltä jälleensyntymistä ym vas364927Nyt tutkijat vaativat hyssyttelemään lasten surkeasta pisa-tuloksesta koulussa!
Ensin tutkimuksessa todetaan että maahanmuuttajien oppimistulokset kouluissamme ovat surkeita ja aiheuttaa tulevaisuudes116899- 77862