Onko kellään kokemusta Aava tuotteet kaislaleikkuri sta? Näyttää videoissa kovin heikolta, nitkuu ja taipuu.. hintakin hirveä.. ja työ näyttää hitaaltaaava tuotteideiden videoon kävin kysymässä tuotteen kestävyydestä, heti poistivat kommentin. 8D
#aava-tuotteet #kaislaleikkuri #youtube
aava tuotteet kaislaleikkuri
Anonyymi-ap
3
207
Vastaukset
- Anonyymi
Ostin tuotteen kuukausi sitten. Ensi käytössä rikki. Ei enään koskaan kyseisen firman tuotteita.
- Anonyymi
Aava-kita on surkea. Kannattaa katsoa tubevideot miten tosiaankin taipuu ja vääntyilee!
- Anonyymi
Aava tuotteet kita-kaislaleikkuri youtube poistaa kommentit tuotteen kestävyydestä. Nolo. Fiskars
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855010- 473302
- 1003230
- 1992463
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj312318- 1332029
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️171723- 201656
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51629- 1801624