E L O K A P I N A

Anonyymi-ap

On aikoihin eletty kun ELOKAPINAKSI itsensä nimittävät joutilaiden joukkio ihmisiä voi laittaa isot kadut tai muut ihmisten kulkemiseen tarkoitetut tiet ja kulkuväylät tukkoon. Siis tämä pieni joukko reuhaa ja mellastaa ja estää asiallisesti käyttäytyviltä ihmisiltä kulkuoikeudet yleisellä tiellä tai kadulla. Tätä elokapinaa tukee suomen poliisi. Näin alas on poliisi vajonnut. Hyväksytään näin vakavat toisille aiheutetut haitat ja vahingot. Kun annettas näillle tientukkijoille pamppua, kaasua, ja vettä letkujen täydeltä niin mitä ilmeisimmin kaikki elokapinoitsijat lähtis tieltä makoilemasta ja alueet olisivat melko nopeasti vapaana oikeaan tarkoitettuun käyttöön. Olispa kiva nähdä miten kiireen voiteet tehoaisivat.

14

191

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Heidän toiminnallaan vaikutetaan ainoastaan tavallisen kansalaisen toimintaa.

• Anonyymi

Sirpa Selänne on aloittajan kanssa samaa mieltä.
      Ja Teemu totesi, että go go, Sirpa. Hyvä Sirpa.

• Anonyymi

Aivan metsässä. Ei poliisi tue Elokapinaa, kuten ei muitakaan ideologisia liikkeitä. Poliisi noudattaa Eduskunnan säätämää kokoontumislakia. Sen mukaan mielenosoitus on yleinen kokous. Sen saa järjestää jokainen 15 vuotta täyttänyt henkilö, jollei ole ilmeistä, ettei hän kykene vastaamaan järjestäjälle lain mukaan kuuluvista velvoitteista. Kokoontumislaissa luetellaan järjestäjän velvoitteet ja kerrotaan myös, että poliisilla on oikeus kieltää kokouksen järjestäminen, jos kokous aiheuttaa huomattavaa haittaa sivullisille, tai ympäristölle.
      Huomattava haitta on veteen piirretty viiva, koska Eduskuntatalon edessä Mannerheimintiellä istuminen ei vielä sitä ole.
      Tyypillinen poliisin vastaisen oppimattoman henkilön purnaus poliisia kohtaan.

• Anonyymi

eikös sitä veteen piirrettyä viiva juuri näisä kohdin missä estetään kunnon kansalaisen kulkeminen jalan tai lainmukaisesti laillisilla kulkuneuvoilla voitaisi piirtää välillä pampulla ja muilla välineillä hieman toiseen kohtaan ja laittaa nämä huligaanit ja muut assosialiset ainekset sinne viivan metsänpuolelle sinne mahtusi meteliä ja teutarointia. En ole oppimaton enkä halua purnata mutta olen aikaisempien mielipiteiden kanssa aika pitkälle samaa mieltä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

eikös sitä veteen piirrettyä viiva juuri näisä kohdin missä estetään kunnon kansalaisen kulkeminen jalan tai lainmukaisesti laillisilla kulkuneuvoilla voitaisi piirtää välillä pampulla ja muilla välineillä hieman toiseen kohtaan ja laittaa nämä huligaanit ja muut assosialiset ainekset sinne viivan metsänpuolelle sinne mahtusi meteliä ja teutarointia. En ole oppimaton enkä halua purnata mutta olen aikaisempien mielipiteiden kanssa aika pitkälle samaa mieltä

Maailma on muuttunut. Poliisin on nykyisin kohdeltava mielenosoittajia silkkihansikkain. Ei kai minun tarvitse kertoa, keiden erityisessä suosiossa he ovat.
        Itse arvelen, että huomattava haitta olisi silloin kyseessä, jos mielenosoittajat menevät istumaan moottoritielle, tai pääradalle pysäyttäen koko Suomen junaliikenteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maailma on muuttunut. Poliisin on nykyisin kohdeltava mielenosoittajia silkkihansikkain. Ei kai minun tarvitse kertoa, keiden erityisessä suosiossa he ovat.
        Itse arvelen, että huomattava haitta olisi silloin kyseessä, jos mielenosoittajat menevät istumaan moottoritielle, tai pääradalle pysäyttäen koko Suomen junaliikenteen.

sinä olet oikeassa, että maailma on muuttunut. Mutta se on muuttunut huonompaan suuntaan. Kohta on poliisikin kusessa ja suurissa vaikeuksissa . Jos pirulle antaa pikksormen se vie lopulta koko käden.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sinä olet oikeassa, että maailma on muuttunut. Mutta se on muuttunut huonompaan suuntaan. Kohta on poliisikin kusessa ja suurissa vaikeuksissa . Jos pirulle antaa pikksormen se vie lopulta koko käden.

Ja onneksi on Murhainfo, josta poliisikin joutuu jo vinkkejä hakemaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kylä perkel setnää kyllä se pamppu tuntuu yhtä kovalta ja lyönti kipeeltä ku 1930 luvulla. Tästä olen kuulluna joskus vanhemmilta jätkiltä ja uskomusta on että se tehoaapi nähin hulikaaneihin ja on halvinta kiireen voidetta mitä köyhä valtio voipi tarjota

• Anonyymi

Hyvä Elokapina, jihuu ! Ryhmä, joka tosissaan on huolissaan luonnosta !

• Anonyymi

eipä ihmisist olla huolissaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

eipä ihmisist olla huolissaan

Eniten suomalaiset ovat nyt huolissaan raakuista, ne menevät ihmistenkin edelle.

• Anonyymi

elokapinalliset putkahoitoon ja sakot muistoiksi

• Anonyymi

Poliisi on samaa elokapina porukkaa ainakin Kouvolassa. Viimmeksi kymin juna raiteella jutustelivat koko päivän. Sulassa sovussa

• Anonyymi

Vieläkö Kotkaan kulkee junat ? Itse matkustin junalla Haminaan Rukkiin v. 1964. Kun joitakin vuosia sitten kävin Haminassa, niin eihän siellä ollut edes junan raiteita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      26
      2778
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2312
    3. 148
      2264
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      53
      2190
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1802
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      389
      1662
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      98
      1597
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      298
      1485
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1419
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      133
      1418
    Aihe