E L O K A P I N A

Anonyymi-ap

On aikoihin eletty kun ELOKAPINAKSI itsensä nimittävät joutilaiden joukkio ihmisiä voi laittaa isot kadut tai muut ihmisten kulkemiseen tarkoitetut tiet ja kulkuväylät tukkoon. Siis tämä pieni joukko reuhaa ja mellastaa ja estää asiallisesti käyttäytyviltä ihmisiltä kulkuoikeudet yleisellä tiellä tai kadulla. Tätä elokapinaa tukee suomen poliisi. Näin alas on poliisi vajonnut. Hyväksytään näin vakavat toisille aiheutetut haitat ja vahingot. Kun annettas näillle tientukkijoille pamppua, kaasua, ja vettä letkujen täydeltä niin mitä ilmeisimmin kaikki elokapinoitsijat lähtis tieltä makoilemasta ja alueet olisivat melko nopeasti vapaana oikeaan tarkoitettuun käyttöön. Olispa kiva nähdä miten kiireen voiteet tehoaisivat.

14

281

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Heidän toiminnallaan vaikutetaan ainoastaan tavallisen kansalaisen toimintaa.

• Anonyymi

Sirpa Selänne on aloittajan kanssa samaa mieltä.
      Ja Teemu totesi, että go go, Sirpa. Hyvä Sirpa.

• Anonyymi

Aivan metsässä. Ei poliisi tue Elokapinaa, kuten ei muitakaan ideologisia liikkeitä. Poliisi noudattaa Eduskunnan säätämää kokoontumislakia. Sen mukaan mielenosoitus on yleinen kokous. Sen saa järjestää jokainen 15 vuotta täyttänyt henkilö, jollei ole ilmeistä, ettei hän kykene vastaamaan järjestäjälle lain mukaan kuuluvista velvoitteista. Kokoontumislaissa luetellaan järjestäjän velvoitteet ja kerrotaan myös, että poliisilla on oikeus kieltää kokouksen järjestäminen, jos kokous aiheuttaa huomattavaa haittaa sivullisille, tai ympäristölle.
      Huomattava haitta on veteen piirretty viiva, koska Eduskuntatalon edessä Mannerheimintiellä istuminen ei vielä sitä ole.
      Tyypillinen poliisin vastaisen oppimattoman henkilön purnaus poliisia kohtaan.

• Anonyymi

eikös sitä veteen piirrettyä viiva juuri näisä kohdin missä estetään kunnon kansalaisen kulkeminen jalan tai lainmukaisesti laillisilla kulkuneuvoilla voitaisi piirtää välillä pampulla ja muilla välineillä hieman toiseen kohtaan ja laittaa nämä huligaanit ja muut assosialiset ainekset sinne viivan metsänpuolelle sinne mahtusi meteliä ja teutarointia. En ole oppimaton enkä halua purnata mutta olen aikaisempien mielipiteiden kanssa aika pitkälle samaa mieltä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

eikös sitä veteen piirrettyä viiva juuri näisä kohdin missä estetään kunnon kansalaisen kulkeminen jalan tai lainmukaisesti laillisilla kulkuneuvoilla voitaisi piirtää välillä pampulla ja muilla välineillä hieman toiseen kohtaan ja laittaa nämä huligaanit ja muut assosialiset ainekset sinne viivan metsänpuolelle sinne mahtusi meteliä ja teutarointia. En ole oppimaton enkä halua purnata mutta olen aikaisempien mielipiteiden kanssa aika pitkälle samaa mieltä

Maailma on muuttunut. Poliisin on nykyisin kohdeltava mielenosoittajia silkkihansikkain. Ei kai minun tarvitse kertoa, keiden erityisessä suosiossa he ovat.
        Itse arvelen, että huomattava haitta olisi silloin kyseessä, jos mielenosoittajat menevät istumaan moottoritielle, tai pääradalle pysäyttäen koko Suomen junaliikenteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maailma on muuttunut. Poliisin on nykyisin kohdeltava mielenosoittajia silkkihansikkain. Ei kai minun tarvitse kertoa, keiden erityisessä suosiossa he ovat.
        Itse arvelen, että huomattava haitta olisi silloin kyseessä, jos mielenosoittajat menevät istumaan moottoritielle, tai pääradalle pysäyttäen koko Suomen junaliikenteen.

sinä olet oikeassa, että maailma on muuttunut. Mutta se on muuttunut huonompaan suuntaan. Kohta on poliisikin kusessa ja suurissa vaikeuksissa . Jos pirulle antaa pikksormen se vie lopulta koko käden.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sinä olet oikeassa, että maailma on muuttunut. Mutta se on muuttunut huonompaan suuntaan. Kohta on poliisikin kusessa ja suurissa vaikeuksissa . Jos pirulle antaa pikksormen se vie lopulta koko käden.

Ja onneksi on Murhainfo, josta poliisikin joutuu jo vinkkejä hakemaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kylä perkel setnää kyllä se pamppu tuntuu yhtä kovalta ja lyönti kipeeltä ku 1930 luvulla. Tästä olen kuulluna joskus vanhemmilta jätkiltä ja uskomusta on että se tehoaapi nähin hulikaaneihin ja on halvinta kiireen voidetta mitä köyhä valtio voipi tarjota

• Anonyymi

Hyvä Elokapina, jihuu ! Ryhmä, joka tosissaan on huolissaan luonnosta !

• Anonyymi

eipä ihmisist olla huolissaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

eipä ihmisist olla huolissaan

Eniten suomalaiset ovat nyt huolissaan raakuista, ne menevät ihmistenkin edelle.

• Anonyymi

elokapinalliset putkahoitoon ja sakot muistoiksi

• Anonyymi

Poliisi on samaa elokapina porukkaa ainakin Kouvolassa. Viimmeksi kymin juna raiteella jutustelivat koko päivän. Sulassa sovussa

• Anonyymi

Vieläkö Kotkaan kulkee junat ? Itse matkustin junalla Haminaan Rukkiin v. 1964. Kun joitakin vuosia sitten kävin Haminassa, niin eihän siellä ollut edes junan raiteita.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      36
      2799
    2. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      22
      2622
    3. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      43
      2298
    4. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      20
      1881
    5. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      39
      1676
    6. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      52
      1585
    7. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      38
      1503
    8. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      25
      1373
    9. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      35
      1283
    10. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      26