Sunnuntaita sinulle nainen.
Muista ottaa rennosti.
Oikeen hyvää
47
790
Vastaukset
- Anonyymi
Kenelle, mitä järkeä kirjoittaa tänne jos kukaan ei voi tunnistaa?
- Anonyymi
Ei mitään. Tunnekalastelua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mitään. Tunnekalastelua.
Tunne kalastelua hyvän päivän toivotuksella?
Et voi olla tosissaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunne kalastelua hyvän päivän toivotuksella?
Et voi olla tosissaan.Lue tätä ketjua. Useat kuvittelevat ilman todisteita, että tämä on heille. Vastaavat lämmöllä takaisin. Aloittaja voi valita noista vastauksista kaikki ne mukavimmat itselleen ja tuudittautua tunteeseen, että hänestä välitetään. Aloituksen tehtävä suoritettu. ✅
Jos aloituksessa olisi ollut tunnisteita, todennäköisesti vastauksia olisi tullut paljon vähemmän tai ei ollenkaan. ❎ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lue tätä ketjua. Useat kuvittelevat ilman todisteita, että tämä on heille. Vastaavat lämmöllä takaisin. Aloittaja voi valita noista vastauksista kaikki ne mukavimmat itselleen ja tuudittautua tunteeseen, että hänestä välitetään. Aloituksen tehtävä suoritettu. ✅
Jos aloituksessa olisi ollut tunnisteita, todennäköisesti vastauksia olisi tullut paljon vähemmän tai ei ollenkaan. ❎Tämä olkoot sitten kaikille jotka lukee.
Miksi tartut normaalin ja pelkistettyyn aloitukseen noin hanakasti.
Tuolta löydät paljon syvällisempiä juttuja missä ei ole sen enempää tunnisteita kun tässä .
- Anonyymi
Jep.
Itsellä tarkoitus lukea ranskaa ja käydä koiran kanssa pitkällä lenkillä ja vaan olla.
Selviytyjät illalla. Odotan.- Anonyymi
Mitä! Eikö muru ole mökillä? Harjoitellaanko yhdessä ranskalainen kielisuudelma? Jos harjoitellaan paljon, meistä voisi tulla aika hyviä siinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä! Eikö muru ole mökillä? Harjoitellaanko yhdessä ranskalainen kielisuudelma? Jos harjoitellaan paljon, meistä voisi tulla aika hyviä siinä.
En jaksanut lähteä mökille.
Ranskalainen kielari kanssasi, tahdon. 😘
Meistä tulee mestareita, paljon treeniä alle vaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En jaksanut lähteä mökille.
Ranskalainen kielari kanssasi, tahdon. 😘
Meistä tulee mestareita, paljon treeniä alle vaan.Minkälainen on ranskalainen kielari🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkälainen on ranskalainen kielari🤔
Ranskalainen suudelma eli kielisuudelma on romanttista tai seksuaalista mielihyvää tuottava ele, jossa kaksi ihmistä koskettelee toistensa kieliä ja suuontelon sisäosia. Tapahtuma voi kestää useita minuutteja, useimmiten seksuaalisen kanssakäymisen aikana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ranskalainen suudelma eli kielisuudelma on romanttista tai seksuaalista mielihyvää tuottava ele, jossa kaksi ihmistä koskettelee toistensa kieliä ja suuontelon sisäosia. Tapahtuma voi kestää useita minuutteja, useimmiten seksuaalisen kanssakäymisen aikana.
Hyi.En tykkää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyi.En tykkää.
Camoon hon, let's try..... 😂😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Camoon hon, let's try..... 😂😉
Ei helvetti tämä english speakin cunt on palannut mestoille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei helvetti tämä english speakin cunt on palannut mestoille
Miksi olet noin katkera ja pahalla tuulella, kun on näin kaunis sunnuntaikin?! Etkö osaa edes relata, sinä patologinen fennofiili??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi olet noin katkera ja pahalla tuulella, kun on näin kaunis sunnuntaikin?! Etkö osaa edes relata, sinä patologinen fennofiili??
Sun tekstit on ihan älyvapaita oot joku wannabe tyyppi joka elää huomiosta.
- Anonyymi
samoin sinulle sinne! yritän.
- Anonyymi
Ei taida olla vaihtoehtoja 😔
- Anonyymi
Hyvä sunnuntaita hänelle Miehelle myös. En tiedä olenko koskaan niin tehnyt, yrittänyt kyllä monesti.
Oikeasti rentoudun vasta kun ilmat kylmenee. Tämä ylipitkä lämmin kausi alkaa jo ahdistaa 🥴
On silti kiva nähdä aina välillä, vaikka sitten kaupassa 😉
Akka vaan.- Anonyymi
Eli käyt mielestäsi tapailemassa naisia kaupassa? Voimia aspoille ja asiakkaille tasapuolisesti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli käyt mielestäsi tapailemassa naisia kaupassa? Voimia aspoille ja asiakkaille tasapuolisesti
No en ole lesbo jos tykkäät vaihtaa sukupuolet olet kyllä tosi harhainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en ole lesbo jos tykkäät vaihtaa sukupuolet olet kyllä tosi harhainen.
Kyllä sinut ymmärtää mieheksi jos käyttää vähänkään päättelykykyä. Mitenkäs r-kioskin ”Emmat”muuten suhtautuu? Sieltä on helpompi häätää jos jää tupeksimaan
- Anonyymi
Vastailee myös itselleen ja välillä myös täysin normaalisti.
Tämä on hänen elämäntehtävä joten suotakoot se hänelle. - Anonyymi
Kerro yksin kirjoitteleva mies lisää sukupuoliharhasta ja missä sellaisen voi diagnosoida
- Anonyymi
Töihin rentoutumaan.
- Anonyymi
Sulle ihanalle myös ❤️
Vielä mukava päivä 😉 - Anonyymi
Tuo riippunee useimmiten siitä koska nainen on viimeksi orgasmin saanu lopputuloksena jos menee pitkäkin aika on suuri riski jot naisesta tulloo se takakiriä tiukkis
- Anonyymi
Orgasmit nyt taas liity tähän mitenkään.
Ap.
- Anonyymi
Kyllä ,lepään että jaksan ratsastaa huomenna.
- Anonyymi
Olispa mukavaa joskus mennä katsomaan hänen ratsastustaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olispa mukavaa joskus mennä katsomaan hänen ratsastustaan.
Sun täytyy mennä. Älä sekaan kuitenkaan aloittajaa näihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun täytyy mennä. Älä sekaan kuitenkaan aloittajaa näihin.
Joo sori! Jäi laittamatta. Sivusta olen!
- Anonyymi
Minä voin ottaa elämän rennosti vasta sitten, kun saan elää omannäköistä elämää. Tärkeintä on saada olla yksin, minulla ei ole mitään tarvetta löytää uutta kaveria tai ystävää! Olen erilainen kuin muut ja muut eivät sitä tunnu ymmärtävän ja hyväksyvän! Näin on ollut jo kauan. Ainoa todella tärkeä asia on saada tehdä itselle mieluisaa työtä ja ilman minkäänlaista ns. kautta rantain kertomista! Pakit tulee aina ja jokaiselle, joka luulee minun etsivän uutta kaveria ja näin tulee olemaan elämäni loppuun asti!
- Anonyymi
😂😂😂😂♥️
- Anonyymi
Ainakaan päättäväisyyttä ei sinulta puutu.
- Anonyymi
Aren't you a doll!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakaan päättäväisyyttä ei sinulta puutu.
Eipä näköjään sinullakaan kun yrität niin sinukköseu tulkita tätä miehen liirumlaarumia päin sanonko jo mitä👍😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä näköjään sinullakaan kun yrität niin sinukköseu tulkita tätä miehen liirumlaarumia päin sanonko jo mitä👍😂
Sinnikkäästi* tähän rituaaliin kuuluu myös nk ketjuhopping jos joku kommentoi jotain debunkkaavaa, niin toiseen kommenttiin vaan mutisemaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aren't you a doll!
Sinä taas olet alhainen maalittaja, palssst aina tähän samaan palstamiehen humpuukiin kun et muuta enää keksi ja palstalla on hiljaista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käytin 2 sekuntia kun kirjoitin tuon lauseen. Sen enempää miettimättä kuka on tai onko nainen vai mies.
Se mihin sinä taas käytät aikaasi ja mietintää onkin sitten jo aivan toinen asia - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käytin 2 sekuntia kun kirjoitin tuon lauseen. Sen enempää miettimättä kuka on tai onko nainen vai mies.
Se mihin sinä taas käytät aikaasi ja mietintää onkin sitten jo aivan toinen asiaSeli seli…
- Anonyymi
Kirjoitin poistetun kommentin että no kiitos palstagubbe, että aion katsella true crimee ja syödä jätskiä, mutta saatoin tarkoittaa kirjo-ompelua ja raamatun opiskelua. True crimen seuraaminen muuten on opiskelua
- Anonyymi
Minä olen se pastagubbe. Joten ole hyvä.
Teen vielä useita aloituksia ja kommentteja tänään. Sinua on niin mukava ohjailla. Rakas olet ❤️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen se pastagubbe. Joten ole hyvä.
Teen vielä useita aloituksia ja kommentteja tänään. Sinua on niin mukava ohjailla. Rakas olet ❤️Kerro lisää millä tavalla koet ohjailevasi esim minua? Ehkä näitä tiettyjä epäobjektiivisia urveloita, mitta minua njet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro lisää millä tavalla koet ohjailevasi esim minua? Ehkä näitä tiettyjä epäobjektiivisia urveloita, mitta minua njet
No sillä esimerkiksi että en ole se palstagubbe vaikka olen tämän ketjun aloittaja.
En halua nolata sinua enempää.
Nokkela olet jokatapauksessa.
Mitä jätskiä muuten syöt? Yritetään edes yksi normaali kysymys. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sillä esimerkiksi että en ole se palstagubbe vaikka olen tämän ketjun aloittaja.
En halua nolata sinua enempää.
Nokkela olet jokatapauksessa.
Mitä jätskiä muuten syöt? Yritetään edes yksi normaali kysymys.No, it’s personal. Oh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, it’s personal. Oh
Vastauksesi oli helppo ennakoida.
- Anonyymi
Onko K naiselle?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
MAISA TORPPA AVIOERO!!
Mitäs minä sanoin, ennustin että suhde kestää max 5 vuotta.2215799Puukkoko heilunut liikaa
On se ihme ettei missään netissä tai esim lehdessä ole juttua. Kuitenkin ihminen löytynyt Haapaveden teollisuusalueelta303194- 1621764
- 691406
- 1031309
- 601170
Havahduitkohan jälkikäteen siihen
että me molemmat haluttiin toisistamme kumppanit? Kumpikaan ei vain pystynyt olemaan järjen äänenä, sattuneesta syystä,12977Kristillisfanaatikkojen hyökkäys
Minä arvelen haistavani syyn. Heitä yksinkertaisesti pelottaa. Onhan täällä jo osoitettu mieltä jälleensyntymistä ym vas363901Nyt tutkijat vaativat hyssyttelemään lasten surkeasta pisa-tuloksesta koulussa!
Ensin tutkimuksessa todetaan että maahanmuuttajien oppimistulokset kouluissamme ovat surkeita ja aiheuttaa tulevaisuudes115879Liian vähän unta...
Oikein hyvää huomenta ja mukavaa päivää. Ei se tuo liikunta aina auta nukkumaan hyvin... ☕🙄😊🍁❄️❤️161842