Oikeen hyvää

Anonyymi-ap

Sunnuntaita sinulle nainen.
Muista ottaa rennosti.

47

693

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kenelle, mitä järkeä kirjoittaa tänne jos kukaan ei voi tunnistaa?

      • Anonyymi

        Ei mitään. Tunnekalastelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mitään. Tunnekalastelua.

        Tunne kalastelua hyvän päivän toivotuksella?
        Et voi olla tosissaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunne kalastelua hyvän päivän toivotuksella?
        Et voi olla tosissaan.

        Lue tätä ketjua. Useat kuvittelevat ilman todisteita, että tämä on heille. Vastaavat lämmöllä takaisin. Aloittaja voi valita noista vastauksista kaikki ne mukavimmat itselleen ja tuudittautua tunteeseen, että hänestä välitetään. Aloituksen tehtävä suoritettu. ✅

        Jos aloituksessa olisi ollut tunnisteita, todennäköisesti vastauksia olisi tullut paljon vähemmän tai ei ollenkaan. ❎


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lue tätä ketjua. Useat kuvittelevat ilman todisteita, että tämä on heille. Vastaavat lämmöllä takaisin. Aloittaja voi valita noista vastauksista kaikki ne mukavimmat itselleen ja tuudittautua tunteeseen, että hänestä välitetään. Aloituksen tehtävä suoritettu. ✅

        Jos aloituksessa olisi ollut tunnisteita, todennäköisesti vastauksia olisi tullut paljon vähemmän tai ei ollenkaan. ❎

        Tämä olkoot sitten kaikille jotka lukee.
        Miksi tartut normaalin ja pelkistettyyn aloitukseen noin hanakasti.
        Tuolta löydät paljon syvällisempiä juttuja missä ei ole sen enempää tunnisteita kun tässä .


    • Anonyymi

      Jep.
      Itsellä tarkoitus lukea ranskaa ja käydä koiran kanssa pitkällä lenkillä ja vaan olla.
      Selviytyjät illalla. Odotan.

      • Anonyymi

        Mitä! Eikö muru ole mökillä? Harjoitellaanko yhdessä ranskalainen kielisuudelma? Jos harjoitellaan paljon, meistä voisi tulla aika hyviä siinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä! Eikö muru ole mökillä? Harjoitellaanko yhdessä ranskalainen kielisuudelma? Jos harjoitellaan paljon, meistä voisi tulla aika hyviä siinä.

        En jaksanut lähteä mökille.
        Ranskalainen kielari kanssasi, tahdon. 😘
        Meistä tulee mestareita, paljon treeniä alle vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En jaksanut lähteä mökille.
        Ranskalainen kielari kanssasi, tahdon. 😘
        Meistä tulee mestareita, paljon treeniä alle vaan.

        Minkälainen on ranskalainen kielari🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkälainen on ranskalainen kielari🤔

        Ranskalainen suudelma eli kielisuudelma on romanttista tai seksuaalista mielihyvää tuottava ele, jossa kaksi ihmistä koskettelee toistensa kieliä ja suuontelon sisäosia. Tapahtuma voi kestää useita minuutteja, useimmiten seksuaalisen kanssakäymisen aikana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ranskalainen suudelma eli kielisuudelma on romanttista tai seksuaalista mielihyvää tuottava ele, jossa kaksi ihmistä koskettelee toistensa kieliä ja suuontelon sisäosia. Tapahtuma voi kestää useita minuutteja, useimmiten seksuaalisen kanssakäymisen aikana.

        Hyi.En tykkää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyi.En tykkää.

        Camoon hon, let's try..... 😂😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Camoon hon, let's try..... 😂😉

        Ei helvetti tämä english speakin cunt on palannut mestoille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei helvetti tämä english speakin cunt on palannut mestoille

        Miksi olet noin katkera ja pahalla tuulella, kun on näin kaunis sunnuntaikin?! Etkö osaa edes relata, sinä patologinen fennofiili??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi olet noin katkera ja pahalla tuulella, kun on näin kaunis sunnuntaikin?! Etkö osaa edes relata, sinä patologinen fennofiili??

        Sun tekstit on ihan älyvapaita oot joku wannabe tyyppi joka elää huomiosta.


    • Anonyymi

      samoin sinulle sinne! yritän.

    • Anonyymi

      Ei taida olla vaihtoehtoja 😔

    • Anonyymi

      Hyvä sunnuntaita hänelle Miehelle myös. En tiedä olenko koskaan niin tehnyt, yrittänyt kyllä monesti.
      Oikeasti rentoudun vasta kun ilmat kylmenee. Tämä ylipitkä lämmin kausi alkaa jo ahdistaa 🥴
      On silti kiva nähdä aina välillä, vaikka sitten kaupassa 😉
      Akka vaan.

      • Anonyymi

        Eli käyt mielestäsi tapailemassa naisia kaupassa? Voimia aspoille ja asiakkaille tasapuolisesti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli käyt mielestäsi tapailemassa naisia kaupassa? Voimia aspoille ja asiakkaille tasapuolisesti

        No en ole lesbo jos tykkäät vaihtaa sukupuolet olet kyllä tosi harhainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en ole lesbo jos tykkäät vaihtaa sukupuolet olet kyllä tosi harhainen.

        Kyllä sinut ymmärtää mieheksi jos käyttää vähänkään päättelykykyä. Mitenkäs r-kioskin ”Emmat”muuten suhtautuu? Sieltä on helpompi häätää jos jää tupeksimaan


      • Anonyymi

        Vastailee myös itselleen ja välillä myös täysin normaalisti.
        Tämä on hänen elämäntehtävä joten suotakoot se hänelle.


      • Anonyymi

        Kerro yksin kirjoitteleva mies lisää sukupuoliharhasta ja missä sellaisen voi diagnosoida


    • Anonyymi

      Töihin rentoutumaan.

    • Anonyymi

      Sulle ihanalle myös ❤️
      Vielä mukava päivä 😉

    • Anonyymi

      Tuo riippunee useimmiten siitä koska nainen on viimeksi orgasmin saanu lopputuloksena jos menee pitkäkin aika on suuri riski jot naisesta tulloo se takakiriä tiukkis

      • Anonyymi

        Orgasmit nyt taas liity tähän mitenkään.
        Ap.


    • Anonyymi

      Kyllä ,lepään että jaksan ratsastaa huomenna.

      • Anonyymi

        Olispa mukavaa joskus mennä katsomaan hänen ratsastustaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olispa mukavaa joskus mennä katsomaan hänen ratsastustaan.

        Sun täytyy mennä. Älä sekaan kuitenkaan aloittajaa näihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun täytyy mennä. Älä sekaan kuitenkaan aloittajaa näihin.

        Joo sori! Jäi laittamatta. Sivusta olen!


    • Anonyymi

      Minä voin ottaa elämän rennosti vasta sitten, kun saan elää omannäköistä elämää. Tärkeintä on saada olla yksin, minulla ei ole mitään tarvetta löytää uutta kaveria tai ystävää! Olen erilainen kuin muut ja muut eivät sitä tunnu ymmärtävän ja hyväksyvän! Näin on ollut jo kauan. Ainoa todella tärkeä asia on saada tehdä itselle mieluisaa työtä ja ilman minkäänlaista ns. kautta rantain kertomista! Pakit tulee aina ja jokaiselle, joka luulee minun etsivän uutta kaveria ja näin tulee olemaan elämäni loppuun asti!

      • Anonyymi

        😂😂😂😂♥️


      • Anonyymi

        Ainakaan päättäväisyyttä ei sinulta puutu.


      • Anonyymi

        Aren't you a doll!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakaan päättäväisyyttä ei sinulta puutu.

        Eipä näköjään sinullakaan kun yrität niin sinukköseu tulkita tätä miehen liirumlaarumia päin sanonko jo mitä👍😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä näköjään sinullakaan kun yrität niin sinukköseu tulkita tätä miehen liirumlaarumia päin sanonko jo mitä👍😂

        Sinnikkäästi* tähän rituaaliin kuuluu myös nk ketjuhopping jos joku kommentoi jotain debunkkaavaa, niin toiseen kommenttiin vaan mutisemaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aren't you a doll!

        Sinä taas olet alhainen maalittaja, palssst aina tähän samaan palstamiehen humpuukiin kun et muuta enää keksi ja palstalla on hiljaista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä näköjään sinullakaan kun yrität niin sinukköseu tulkita tätä miehen liirumlaarumia päin sanonko jo mitä👍😂

        Käytin 2 sekuntia kun kirjoitin tuon lauseen. Sen enempää miettimättä kuka on tai onko nainen vai mies.
        Se mihin sinä taas käytät aikaasi ja mietintää onkin sitten jo aivan toinen asia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytin 2 sekuntia kun kirjoitin tuon lauseen. Sen enempää miettimättä kuka on tai onko nainen vai mies.
        Se mihin sinä taas käytät aikaasi ja mietintää onkin sitten jo aivan toinen asia

        Seli seli…


    • Anonyymi

      Kirjoitin poistetun kommentin että no kiitos palstagubbe, että aion katsella true crimee ja syödä jätskiä, mutta saatoin tarkoittaa kirjo-ompelua ja raamatun opiskelua. True crimen seuraaminen muuten on opiskelua

      • Anonyymi

        Minä olen se pastagubbe. Joten ole hyvä.
        Teen vielä useita aloituksia ja kommentteja tänään. Sinua on niin mukava ohjailla. Rakas olet ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen se pastagubbe. Joten ole hyvä.
        Teen vielä useita aloituksia ja kommentteja tänään. Sinua on niin mukava ohjailla. Rakas olet ❤️

        Kerro lisää millä tavalla koet ohjailevasi esim minua? Ehkä näitä tiettyjä epäobjektiivisia urveloita, mitta minua njet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro lisää millä tavalla koet ohjailevasi esim minua? Ehkä näitä tiettyjä epäobjektiivisia urveloita, mitta minua njet

        No sillä esimerkiksi että en ole se palstagubbe vaikka olen tämän ketjun aloittaja.
        En halua nolata sinua enempää.
        Nokkela olet jokatapauksessa.
        Mitä jätskiä muuten syöt? Yritetään edes yksi normaali kysymys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sillä esimerkiksi että en ole se palstagubbe vaikka olen tämän ketjun aloittaja.
        En halua nolata sinua enempää.
        Nokkela olet jokatapauksessa.
        Mitä jätskiä muuten syöt? Yritetään edes yksi normaali kysymys.

        No, it’s personal. Oh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, it’s personal. Oh

        Vastauksesi oli helppo ennakoida.


    • Anonyymi

      Onko K naiselle?

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Älä puhu niille yhden illan jutuillesi

      Minusta mitään, älä edes kännissä.
      Ikävä
      24
      1509
    2. Joskus rakkaus

      on luopumisen taitoa. Näin sanon itselleni, yritän kietoa sanoista lohduttavat käsivarret ympärilleni, koska sinun sylis
      Ikävä
      37
      925
    3. Miksi sinusta tykkää kaikki

      Olet kyllä ihana, mutta ihmeellistä että niin moni voi tykätä samasta. 🤔
      Ikävä
      12
      791
    4. Meidän suhde muistuttaa elokuvaa

      Mutta et arvaa mitä elokuvaa?
      Ikävä
      57
      702
    5. Oikeen hyvää

      Sunnuntaita sinulle nainen. Muista ottaa rennosti.
      Ikävä
      47
      693
    6. Mitä tekisitte?

      Jos kaivattunne ottaisi yhteyttä teihin. Itse ainakin pakahtuisin onnesta.
      Ikävä
      49
      680
    7. Nainen, olisi kiva kuulla sinusta

      Kohtaaminen piristäisi oloani, joskus valokin pilkahtaisi elämäni pilviverhon takaa. Olen ollut jo pitkään alamaissa sen
      Ikävä
      28
      679
    8. Mitä tiedät tilanteesta

      Just nyt? ......
      Ikävä
      42
      654
    9. Tule vaimokseni

      En voi sinulle Rakkain luvata kuuta taivaalta tai loputonta menestystä. En voi myöskään luvata aina helppoja aikoja tai
      Ikävä
      43
      651
    10. Sä teet musta

      Levottoman😀...
      Ikävä
      40
      632
    Aihe