vuosien rankkojen kokemusten merkityksen ja sen miten paljon se on vaurioittanut henkisesti ja muutenkin! Elämääni tunkeuduttiin ilman lupaa, ilman mitään tietoa siitä mitä minä elämältäni haluan! Lupaa kysymättä iso määrä ihmisiä tunki kaikkialla ns. kertomaan miten minun pitäisi elämäni elää tuntematta minua ollenkaan! He kertoivat ihmisistä joita en tuntenut, enkä halunnutkaan tuntea. Ihan kun olisin ollut joku näyttelyesine jota myytäisiin eniten tarjoamalle. Sitten ne yllätykselliset lähestymiset saivat putoamaan todella syvälle, kaiken sen muun esityksen lisäksi! Ainoa tärkeä asia minulle oli saada tehdä itselle mieluisaa työtä, mutta sitä ei minulle suotu, ilmeisesti sen takia kun en ymmärtänyt sitä, mitä siellä minulle yritettiin kertoa kautta rantain. Sen jälkeiset vuodet kaikissa vieraissa työpaikoissa olivat kuin helvetti maan päällä! Kuvitelkaa mitä on elää maanpäällisessä helvetissä joka päivä vuosien ajan! Siksi oli aikoja jolloin oli pakko vetäytyä yksin olemiseen, koska sisin oli riekaleina. Minulta vietiin kaikki se mikä oli merkityksellistä minulle elämässä psyykkisen, fyysisen ja taloudellisen tilanteen vaurioitumiset. Kukaan ei tunnu nytkään ymmärtävän sitä, että nuo kolme asiaa ovat minulle yhä tärkeimpiä asioita elämässäni. En halua yhtään uutta ystävää elämääni vileä moneen vuoteen. Minulla ei ole kiinnnostusta tutustua keneenkään, ei minulla ole ollut sellaista tarvetta koskaan aikoinaan tapahtuneen eroni jälkeen. Minua on yritetty manipuloida siihen tunteeseen, että tarvitsisin uuden kaverin tai ystävän, mutta kun en koe tarvitsevani yhtään uutta ihmistä elämääni. Ei kiinnosta tutustua keneenkään, ei ole mitään tarvetta jakaa asioita kenenkään kanssa. Alkaa ahdistaa jo pelkästään ajatuksen tasolla jos niin pitäisi tehdä! Olen erityispiirteinen ja ymmärän hyvin omaa erityispiirteistä lastani, joka kokee elämänsä hyväksi kun saa olla omissa oloissaan. Jos projekti yhä jatkuu, minun vaurioitumiseni syvenee syvenemistään ja elämä ei tunnu elämisen arvoiselta! Minulla on huutava tarve saada elää omannäköistä elämää ilman uusia ihmissuhteita! Jos joku yrittää tehdä tuttavuutta kanssani kerron hänelle sen, etten koe tarvetta saada uusia ihmisiä elämääni ja jos hän ei sitä ymmärrä se on täysin hänen ongelmansa!! En ole enää mukana projektissa joten voitte hankkia siihen uuden henkilön tilalleni.
Yritän selittää
Anonyymi-ap
1
158
Vastaukset
- Anonyymi
Ajattelitko mies irtaantua tulevaisuudessa myös esimerkiksi oikeuspsykiatriasta yksipuolisella ilmoituksella?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1782638Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482397Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1031090- 64911
- 65869
Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20770Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait228761Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka276747Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies87734Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22688