Kunhan eivät sammuis kesken tehtävän. Koko kesän ovat siihen tulleet.
S-kauppa on palkannut kaljapalkalla vartiat oven eteen penkille.
8
1602
Vastaukset
- Anonyymi
Mitkä ihmeen vartiat. Vai tarkoitatko vartijat.
- Anonyymi
Vartiat juo kaljaa, ja vartiajat valvoo ettei sitä varasteta.
- Anonyymi
Itse rapajuoppo kilahti
- Anonyymi
Mikä vittu teitä vaivaa? Menkää isoihin kaupunkeihin tai no vaikka muihin pieniin kaupunkeihin kattomaan, kaikissa on oma meno ja tavallaan sama joka paikassa 😅 Miks kaikesta pitää valittaa ja ihmisiä kyylätä ja heistä kirjottaa täällä vitun Jämsänkoski suomi24 palstalla???
- Anonyymi
Varmaan koskaan käyneet Helsingin rautatieasemalla kattomassa kuinka moni alkkis ja huumehörhö siellä "vahtii" asemaa 🙄 varsinkaan Jämsänkoskella ne ei varmaan mitään pahaa tee, joten antakaa ihmisten elää ja olla rauhassa 😇
- Anonyymi
Jos töitä himoitset niin valitettavasti kaikki paikat ovat täytetty. Kiitos mielenkiinnosta tehtäväämme kohtaan ja toivottavasti voimme palata asiaan ensi kesänä.
t.team Riguna Skiguna- Anonyymi
Yhdelle taksikuskille on juuri vapautunut seisomapaikka.
Ystävälliset yhteydenotot team Riguna Skiguna.
- Anonyymi
Olen siihen itsekin muutaman kerran istunut seuraksi kaupassa käydessäni ja ostanut muutaman lonkeron sitä varten.
Ihan normaali asioita puhutaan, mitä tapahtuu tai tapahtunut missäkin.
Kertaakaan en itse ainakaan ole häiriöö huomannut.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5292579Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial522225Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2062186Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131578Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191479Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip501386- 971349
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom621151Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise941131Unohdettu parannuksen kaste
Kuinka kauan kestää helluntailaisten kastekoulutus ja onko se tosiaan parannuksenkaste koulutusta ?6931035