Mitä tekisitte?

Anonyymi-ap

Jos kaivattunne ottaisi yhteyttä teihin. Itse ainakin pakahtuisin onnesta.

49

782

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Juteltaisiin.

• Anonyymi

En enää tiedä. Joskus niin jo tapahtui enkä silloinkaan osannut toimia.

• Anonyymi

Mitä tekisit toisin, jos saisit tilaisuuden?

• Anonyymi

Menisin sekaisin onnesta. 🤪

• Anonyymi

Olisin ERITTÄIN onnellinen, ja yllättynyt.

Mieheltä

• Anonyymi

Ottaakin yhteyttä joka päivä. Silti pakahdun sisäisesti ja hillitysti.

• Anonyymi

Riippuu päivästä ja kellonajasta millaisen reaktion aiheuttaisi. Jokainen kerta on kuitenkin aina ollut suuri ilo.

• Anonyymi

Turha edes kuvitella tuollaisia. Tiedän ettei hän ottaisi yhteyttä.

• Anonyymi

Ei voi ottaa yhteyttä.

• Anonyymi

Aivan ihanaa olisi, voi kunpa soittaisikin 🥰

• Anonyymi

Ei riitä mielikuvitus niin utopistiseen tapahtumaan.

• Anonyymi

Joo ei ja sellaista ei kannata edes pitää haaveena. Se tapahtuu mitä tapahtuu tai sitten ei tapahdu mitään.
        Näin se menee.

• Anonyymi

”Vastaisin töykeästi ja sanoisin, että hänellä on ongelmia ma, koska hän kirjoittaa su” - mun kaivattuni vastaisi 🤔

• Anonyymi

Naiselta? Hän ei ole sun arvoinen ❤️

• Anonyymi

Vastaisin riippuuen siitä mitä kysyy tai mitä on vailla.

• Anonyymi

Onnellinen olisin.
      Naiselta.

• Anonyymi

Ääni olisi mukava niin monen vuoden jälkeen.

• Anonyymi

En tiedä enää miksi edes toivoisin sitä, asiat eivät välttämättä muutu. Ihmiset ovat mielellään menestyvien, voittajien ja lauman puolella. Polulta pudonneita, poikenneita tai hypänneitä, vain se kokeneet voivat olla itsenäisiä.

• Anonyymi

On myös meitä, jotka kulkevat omia polkujaan ja välillä siellä polun vieressäkin ja jopa tiettömillä taipaleilla metsässä, vertauskuva tämä tässä. Itse en tarvitse enkä kaipaa välttämättä mitään menestyviä, voittajia tai laumaa.

Mulle lauma tarkoittaa omassa elämässäni lähinnä sitä omaa perhettä, lähimmäisiä, ketkä siihen kuuluu. Ystävätkin saatan lukea perheenjäseniksi.

Voittajaksi tunnen oloni, kun on hyvä olla. Niin itsellä kuin muillakin. Ei siihen tarvita sen kummempaa.

Topin turinoita nämä

• Anonyymi

Minun yhteystietojani ei saa mistään. Nainen ei voi olla minuun yhteydessä. En tiedä miten voisimme tulla yhteen. Olen tosi omituinen ja ahdistun helposti. Mutta jos hän rakastaisi, niin se tuntuisi kivalta. Mutta taidan olla läheisriippuvainen, kun haluaisin vaan olla hänen halauksessaan koko ajan. Mieheltä.

• Anonyymi

Läheisriippuvaisuus tuo ongelmia suhteeseen, koska ei kukaan jaksa olla läsnä läheisriippuvaiselle jatkuvasti. Ei läheisriippuvainen tuntisi olevansa kuin häkissä, josta ei ole ulospääsyä. Sinun kannattaa mennä terapiaan jotta saisit apua läheisriippuvaisuuteesi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Läheisriippuvaisuus tuo ongelmia suhteeseen, koska ei kukaan jaksa olla läsnä läheisriippuvaiselle jatkuvasti. Ei läheisriippuvainen tuntisi olevansa kuin häkissä, josta ei ole ulospääsyä. Sinun kannattaa mennä terapiaan jotta saisit apua läheisriippuvaisuuteesi!

Mene itse terapiaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä vinkki. Miehen kannattaa tosiaan jutella tuosta ihan ammattilaisen kanssa.

• Anonyymi

Olisihan se ihana juttu. Sydämeni pamppailisi, käteni hikoaisivat, alkaisin tapani mukaan "kimittää" ja ääneni muuttuisi korkeaksi. (en osaa selittää)
      *naiselta tämä

• Anonyymi

Kaunistut siinä hetkessä.

• Anonyymi

Tekisin kuperkeikan ekan kerran kahteenkymmeneenviiteen vuoteen.

• Anonyymi

Koska minulla ei ole kaivattua ei kukaan voi ottaa minuun yhteyttä!

• Anonyymi

Kerronnan kautta rantain on loputtava !!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerronnan kautta rantain on loputtava !!!

Juuri noin se on!! Sitä ei saa olla enää missään! Kaikki äänet talossakin varmistavat sen että sellaista päivää ei tule koskaan, että olisin tekemissä yhdenkään itseäni paljon nuoremman kanssa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri noin se on!! Sitä ei saa olla enää missään! Kaikki äänet talossakin varmistavat sen että sellaista päivää ei tule koskaan, että olisin tekemissä yhdenkään itseäni paljon nuoremman kanssa!

Olet pahasti sairas, hae nyt jo apua itelles!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet pahasti sairas, hae nyt jo apua itelles!

Tuo postaaja on äitynyt ihan mahdottomaksi viime aikoina. Ennen postaili silloin tällöin, nyt paukuttaa tuota samaa joka toiseen ketjuun....

• Anonyymi

Itse en enää koskaan ota yhteyttä siinä mielessä yhteenkään naiseen. Jokainen on mennyt päin vittua ja siitä on tullut vain ongelmia, haukkumisia, vittuilua,syrjimistä,valheita, ilkivaltaa, kadulla naurettu päin naamaa, näytelty kaikenlaisia käsimerkkejä ym. Älkää koskaan lähestykö naista niissä merkeissä pienellä paikkakunnalla, siitä ei seuraa mitään hyvää vaikka itse niin ajattelisitte. Kun ei ole muita "paheita" tai virhettä tehnyt niin silloin sinut poljetaan maan rakoon jos yrität löytää puolison vierelle kulkemaan. Naurun alaiseksi jouduin ja siitä kärsin vieläkin vaikka olen ollut yli kymmenen vuotta "maan alla"

• Anonyymi

Mut ehkä jos vielä siitä kuuluisi, niin uskoisin sen olevan tosissaan. Aiemmin ei siltä tuntunut.

• Anonyymi

Koska viimeksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska viimeksi?

Viime kuulumisista? Yli vuosi

• Anonyymi

En usko ,että hänellä olisi niin paljon rohkeutta. Mutta joss niin hän olisi rohkeudessa samalla tasolla

• Anonyymi

Vitustako sitä ny etukäteen vois tietää

• Anonyymi

Voi teitä pikkuisia. Kun tuntee itsensä, voi kuvitella miltä itsestä jossain tilanteessa tuntuisi.

• Anonyymi

Se on aika vaikeaa tän jälkeen että vois tapahtua enää ikinä. Ellei nyt sattuis ihan tässä pikimmiten soittaa et on täällä.

• Anonyymi

No jos hän olis se eräs, niin menis hylkyyn ja sit suoraan estoon - petollisin ihminen minkä tunnen.

• Anonyymi

Ja ilmeisesti kaivattusi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja ilmeisesti kaivattusi.

Tämä palsta on puolillaan ihmisiä, jotka jostain kumman syystä vihaavat "kaivattujaan". En ymmärrä.

Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä palsta on puolillaan ihmisiä, jotka jostain kumman syystä vihaavat "kaivattujaan". En ymmärrä.

Sivusta

Huomannut saman. Miksei sitä vois sit mennä vaikka vihapalstalle tai jonnekin sellaiseen, jos tuntee negatiivisia tunteita jotakin kohtaan. Sivusta tämäkin

• Anonyymi

Tietääkö hän edes olevansa kaivattu? Miettikääpä sitä. n>m

• Anonyymi

Niin, minä en soittele enää koskaan, joten voit häipyä ohi, niin. Sulla olikin jotkin omat, miten keskenään, ei ennää.

T.mie en ollu mikkää huutomiäs, hehhe.fi

NIIN
      Hyvästi, ikuisuudesta ikuisuuteen......
      https://m.youtube.com/watch?v=zwDD-ySZoh8

• Anonyymi

No, ensi viikolla aion soittaa hänelle jos ei nähdä. Hän ei taida vaan tietää olevansa kaivattu. Ehkä se olet sinä aloittaja, kuka tietää.

• Anonyymi

Heittäisin voltin taaksepäin niskat taittaen😂

• Anonyymi

Jos hän mies ottaisi yhteyttä, niin kutsuisin kotiini kahville. Tiedän että ei ota yhteyttä, joten se siitä.

• Anonyymi

No mun puolesta voi ottaa mutta vaadin kunnollista ja asiallista käyttäytymistä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. MAISA TORPPA AVIOERO!!

Mitäs minä sanoin, ennustin että suhde kestää max 5 vuotta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      221
      5869
    2. Puukkoko heilunut liikaa

On se ihme ettei missään netissä tai esim lehdessä ole juttua. Kuitenkin ihminen löytynyt Haapaveden teollisuusalueelta
      Haapavesi
      30
      3214
    3. Maisa Torppa, avioero

Niinhän siinä sitten kävi, auts.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      162
      1784
    4. Onko kaivattusi pukeutumistyyli

millainen?
      Ikävä
      69
      1416
    5. Mitä ajattelet

Kun kohtaatte? Onko neutraalit ajatukset jo
      Ikävä
      104
      1324
    6. Haluaisin tavata sinut.

Jos mitenkään mahdollista?
      Ikävä
      63
      1223
    7. Havahduitkohan jälkikäteen siihen

että me molemmat haluttiin toisistamme kumppanit? Kumpikaan ei vain pystynyt olemaan järjen äänenä, sattuneesta syystä,
      Tunteet
      12
      1037
    8. Kristillisfanaatikkojen hyökkäys

Minä arvelen haistavani syyn. Heitä yksinkertaisesti pelottaa. Onhan täällä jo osoitettu mieltä jälleensyntymistä ym vas
      Hindulaisuus
      363
      921
    9. Nyt tutkijat vaativat hyssyttelemään lasten surkeasta pisa-tuloksesta koulussa!

Ensin tutkimuksessa todetaan että maahanmuuttajien oppimistulokset kouluissamme ovat surkeita ja aiheuttaa tulevaisuudes
      Maailman menoa
      116
      899
    10. Onko kaivatustasi

Kiinnostunut myös muut?
      Ikävä
      77
      862
    Aihe