Mitä tekisitte?

Anonyymi-ap

Jos kaivattunne ottaisi yhteyttä teihin. Itse ainakin pakahtuisin onnesta.

49

680

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Juteltaisiin.

    • Anonyymi

      En enää tiedä. Joskus niin jo tapahtui enkä silloinkaan osannut toimia.

      • Anonyymi

        Mitä tekisit toisin, jos saisit tilaisuuden?


    • Anonyymi

      Menisin sekaisin onnesta. 🤪

    • Anonyymi

      Olisin ERITTÄIN onnellinen, ja yllättynyt.

      Mieheltä

    • Anonyymi

      Ottaakin yhteyttä joka päivä. Silti pakahdun sisäisesti ja hillitysti.

    • Anonyymi

      Riippuu päivästä ja kellonajasta millaisen reaktion aiheuttaisi. Jokainen kerta on kuitenkin aina ollut suuri ilo.

    • Anonyymi

      Turha edes kuvitella tuollaisia. Tiedän ettei hän ottaisi yhteyttä.

    • Anonyymi

      Ei voi ottaa yhteyttä.

    • Anonyymi

      Aivan ihanaa olisi, voi kunpa soittaisikin 🥰

    • Anonyymi

      Ei riitä mielikuvitus niin utopistiseen tapahtumaan.

      • Anonyymi

        Joo ei ja sellaista ei kannata edes pitää haaveena. Se tapahtuu mitä tapahtuu tai sitten ei tapahdu mitään.
        Näin se menee.


    • Anonyymi

      ”Vastaisin töykeästi ja sanoisin, että hänellä on ongelmia ma, koska hän kirjoittaa su” - mun kaivattuni vastaisi 🤔

      • Anonyymi

        Naiselta? Hän ei ole sun arvoinen ❤️


    • Anonyymi

      Vastaisin riippuuen siitä mitä kysyy tai mitä on vailla.

    • Anonyymi

      Onnellinen olisin.
      Naiselta.

    • Anonyymi

      Ääni olisi mukava niin monen vuoden jälkeen.

    • Anonyymi

      En tiedä enää miksi edes toivoisin sitä, asiat eivät välttämättä muutu. Ihmiset ovat mielellään menestyvien, voittajien ja lauman puolella. Polulta pudonneita, poikenneita tai hypänneitä, vain se kokeneet voivat olla itsenäisiä.

      • Anonyymi

        On myös meitä, jotka kulkevat omia polkujaan ja välillä siellä polun vieressäkin ja jopa tiettömillä taipaleilla metsässä, vertauskuva tämä tässä. Itse en tarvitse enkä kaipaa välttämättä mitään menestyviä, voittajia tai laumaa.

        Mulle lauma tarkoittaa omassa elämässäni lähinnä sitä omaa perhettä, lähimmäisiä, ketkä siihen kuuluu. Ystävätkin saatan lukea perheenjäseniksi.

        Voittajaksi tunnen oloni, kun on hyvä olla. Niin itsellä kuin muillakin. Ei siihen tarvita sen kummempaa.

        Topin turinoita nämä


    • Anonyymi

      Minun yhteystietojani ei saa mistään. Nainen ei voi olla minuun yhteydessä. En tiedä miten voisimme tulla yhteen. Olen tosi omituinen ja ahdistun helposti. Mutta jos hän rakastaisi, niin se tuntuisi kivalta. Mutta taidan olla läheisriippuvainen, kun haluaisin vaan olla hänen halauksessaan koko ajan. Mieheltä.

      • Anonyymi

        Läheisriippuvaisuus tuo ongelmia suhteeseen, koska ei kukaan jaksa olla läsnä läheisriippuvaiselle jatkuvasti. Ei läheisriippuvainen tuntisi olevansa kuin häkissä, josta ei ole ulospääsyä. Sinun kannattaa mennä terapiaan jotta saisit apua läheisriippuvaisuuteesi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Läheisriippuvaisuus tuo ongelmia suhteeseen, koska ei kukaan jaksa olla läsnä läheisriippuvaiselle jatkuvasti. Ei läheisriippuvainen tuntisi olevansa kuin häkissä, josta ei ole ulospääsyä. Sinun kannattaa mennä terapiaan jotta saisit apua läheisriippuvaisuuteesi!

        Mene itse terapiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Läheisriippuvaisuus tuo ongelmia suhteeseen, koska ei kukaan jaksa olla läsnä läheisriippuvaiselle jatkuvasti. Ei läheisriippuvainen tuntisi olevansa kuin häkissä, josta ei ole ulospääsyä. Sinun kannattaa mennä terapiaan jotta saisit apua läheisriippuvaisuuteesi!

        Hyvä vinkki. Miehen kannattaa tosiaan jutella tuosta ihan ammattilaisen kanssa.


    • Anonyymi

      Olisihan se ihana juttu. Sydämeni pamppailisi, käteni hikoaisivat, alkaisin tapani mukaan "kimittää" ja ääneni muuttuisi korkeaksi. (en osaa selittää)
      *naiselta tämä

      • Anonyymi

        Kaunistut siinä hetkessä.


    • Anonyymi

      Tekisin kuperkeikan ekan kerran kahteenkymmeneenviiteen vuoteen.

    • Anonyymi

      Koska minulla ei ole kaivattua ei kukaan voi ottaa minuun yhteyttä!

      • Anonyymi

        Kerronnan kautta rantain on loputtava !!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerronnan kautta rantain on loputtava !!!

        Juuri noin se on!! Sitä ei saa olla enää missään! Kaikki äänet talossakin varmistavat sen että sellaista päivää ei tule koskaan, että olisin tekemissä yhdenkään itseäni paljon nuoremman kanssa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri noin se on!! Sitä ei saa olla enää missään! Kaikki äänet talossakin varmistavat sen että sellaista päivää ei tule koskaan, että olisin tekemissä yhdenkään itseäni paljon nuoremman kanssa!

        Olet pahasti sairas, hae nyt jo apua itelles!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet pahasti sairas, hae nyt jo apua itelles!

        Tuo postaaja on äitynyt ihan mahdottomaksi viime aikoina. Ennen postaili silloin tällöin, nyt paukuttaa tuota samaa joka toiseen ketjuun....


    • Anonyymi

      Itse en enää koskaan ota yhteyttä siinä mielessä yhteenkään naiseen. Jokainen on mennyt päin vittua ja siitä on tullut vain ongelmia, haukkumisia, vittuilua,syrjimistä,valheita, ilkivaltaa, kadulla naurettu päin naamaa, näytelty kaikenlaisia käsimerkkejä ym. Älkää koskaan lähestykö naista niissä merkeissä pienellä paikkakunnalla, siitä ei seuraa mitään hyvää vaikka itse niin ajattelisitte. Kun ei ole muita "paheita" tai virhettä tehnyt niin silloin sinut poljetaan maan rakoon jos yrität löytää puolison vierelle kulkemaan. Naurun alaiseksi jouduin ja siitä kärsin vieläkin vaikka olen ollut yli kymmenen vuotta "maan alla"

    • Anonyymi

      Mut ehkä jos vielä siitä kuuluisi, niin uskoisin sen olevan tosissaan. Aiemmin ei siltä tuntunut.

      • Anonyymi

        Koska viimeksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska viimeksi?

        Viime kuulumisista? Yli vuosi


    • Anonyymi

      En usko ,että hänellä olisi niin paljon rohkeutta. Mutta joss niin hän olisi rohkeudessa samalla tasolla

    • Anonyymi

      Vitustako sitä ny etukäteen vois tietää

      • Anonyymi

        Voi teitä pikkuisia. Kun tuntee itsensä, voi kuvitella miltä itsestä jossain tilanteessa tuntuisi.


    • Anonyymi

      Se on aika vaikeaa tän jälkeen että vois tapahtua enää ikinä. Ellei nyt sattuis ihan tässä pikimmiten soittaa et on täällä.

    • Anonyymi

      No jos hän olis se eräs, niin menis hylkyyn ja sit suoraan estoon - petollisin ihminen minkä tunnen.

      • Anonyymi

        Ja ilmeisesti kaivattusi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja ilmeisesti kaivattusi.

        Tämä palsta on puolillaan ihmisiä, jotka jostain kumman syystä vihaavat "kaivattujaan". En ymmärrä.

        Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä palsta on puolillaan ihmisiä, jotka jostain kumman syystä vihaavat "kaivattujaan". En ymmärrä.

        Sivusta

        Huomannut saman. Miksei sitä vois sit mennä vaikka vihapalstalle tai jonnekin sellaiseen, jos tuntee negatiivisia tunteita jotakin kohtaan. Sivusta tämäkin


    • Anonyymi

      Tietääkö hän edes olevansa kaivattu? Miettikääpä sitä. n>m

    • Anonyymi

      Niin, minä en soittele enää koskaan, joten voit häipyä ohi, niin. Sulla olikin jotkin omat, miten keskenään, ei ennää.

      T.mie en ollu mikkää huutomiäs, hehhe.fi

      NIIN
      Hyvästi, ikuisuudesta ikuisuuteen......
      https://m.youtube.com/watch?v=zwDD-ySZoh8

    • Anonyymi

      No, ensi viikolla aion soittaa hänelle jos ei nähdä. Hän ei taida vaan tietää olevansa kaivattu. Ehkä se olet sinä aloittaja, kuka tietää.

    • Anonyymi

      Heittäisin voltin taaksepäin niskat taittaen😂

    • Anonyymi
      UUSI

      Jos hän mies ottaisi yhteyttä, niin kutsuisin kotiini kahville. Tiedän että ei ota yhteyttä, joten se siitä.

    • Anonyymi
      UUSI

      No mun puolesta voi ottaa mutta vaadin kunnollista ja asiallista käyttäytymistä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Älä puhu niille yhden illan jutuillesi

      Minusta mitään, älä edes kännissä.
      Ikävä
      24
      1509
    2. Joskus rakkaus

      on luopumisen taitoa. Näin sanon itselleni, yritän kietoa sanoista lohduttavat käsivarret ympärilleni, koska sinun sylis
      Ikävä
      37
      925
    3. Miksi sinusta tykkää kaikki

      Olet kyllä ihana, mutta ihmeellistä että niin moni voi tykätä samasta. 🤔
      Ikävä
      12
      791
    4. Meidän suhde muistuttaa elokuvaa

      Mutta et arvaa mitä elokuvaa?
      Ikävä
      57
      702
    5. Oikeen hyvää

      Sunnuntaita sinulle nainen. Muista ottaa rennosti.
      Ikävä
      47
      693
    6. Mitä tekisitte?

      Jos kaivattunne ottaisi yhteyttä teihin. Itse ainakin pakahtuisin onnesta.
      Ikävä
      49
      680
    7. Nainen, olisi kiva kuulla sinusta

      Kohtaaminen piristäisi oloani, joskus valokin pilkahtaisi elämäni pilviverhon takaa. Olen ollut jo pitkään alamaissa sen
      Ikävä
      28
      679
    8. Mitä tiedät tilanteesta

      Just nyt? ......
      Ikävä
      42
      654
    9. Tule vaimokseni

      En voi sinulle Rakkain luvata kuuta taivaalta tai loputonta menestystä. En voi myöskään luvata aina helppoja aikoja tai
      Ikävä
      43
      651
    10. Sä teet musta

      Levottoman😀...
      Ikävä
      40
      632
    Aihe