Palstan aloituksista tulee mieleen:

Anonyymi-ap

Oletko koskaan katunut muuta kuin omaa syntymääsi?
Kiukuttelitko myös kätilölle, kun hän väkisin kiskaisi sinut maailmaan potemaan synnytyksen jälkeistä masennusta?

28

237

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aivokemiaa, ei muuta.

    • Anonyymi

      Vhittuilin heti, parkumalla.

    • Anonyymi

      muuta en olekaan katunu kuin vain omaa syntymääni tähän maailmaan jumakauta kun kijuin kun kätilö repi mua äidin mahasta pois,
      mutta sinnikäs olen ollu
      ku on ollu pakko tänne syntyä niin kyllä mä oon sittenten yrittänykki,
      hyvin on menny mutta kyllä on välliin ollu vittumaistaki tämä elämä,
      loopu hyvin kaikki hyvin nyt mielelläni lhtisin ikuisuuteen kun luoja muistaisi tulla hakemaan pois,
      täällä mä nyt kiljun luojalleni ja kiukuttelen kun ei jo hae pois vaikka oon jo kaikkeen vässyny, ja tehny parhaani kaiken maanpäällä, nyt tahdon pois.

      • Anonyymi

        ILta saapuu aikanaan....


      • Anonyymi

        Aika avuton aatu olet jos et osaa lähteä tästä maailmasta.


      • Anonyymi

        No tyytyväisenä tulin maailmaan kaikista kylmimpänä kuukautena talvella .
        Olin odotettu ja ensimmäinen lastenlapsi suvussa .en pahemmasti parkunut , muuta kun sen pakollisen että tiesivät että olin elossa. Maailma on näyttänyt ne kaikki puolensa ja voin vaan todeta että kaikkien ei edes ei saisi hommata lapsia , koska jättävät ne olemaan isättömään kun menee hommaamaan uusia lapsia joten en kiittele elämääni pääsemisestä mitenkään . Kiittäkööt ne joilla homma on hoitunut


    • Anonyymi

      Kävin kesällä vanhempieni haudalla. Kiitin heitä elämästäni. Kaltaiseni ihmisen kuului syntyä tänne maailman jakamaan hyvyyttä, apua ja keskusteluhetkiä yksinäisten kanssa. Meitä on monta, joiden osana on kiittää syntymästään, meitä tarvitaan.

      • Anonyymi

        Harvinainen, kaunis kirjoitus!


      • Anonyymi

        Hmä en kiitä
        en olisi ikinä halunnu syntyäkkää
        mutt ku synnyin s u o r i t i n elämäni viimesen päälle hyvin , niin hyvin kuin ikinä pystyin,
        ja niikuin kymmen käskyä käski
        väliillä kyllä komuroin
        mutta luoja lupasi antaa anteeksi
        sillä ihminen on vain ihminen vaikka parhaansa tekee,

        uskon luoja pitää minusta loppuun asti h y v ä ä huolta,
        ku itse olen heikko,
        siihen uskon. ja olen varma siitä asiasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harvinainen, kaunis kirjoitus!

        Totta, palstalla on enimmäkseen toisenlaisia, einiin kauniita kommentteja.


      • Anonyymi

        Kauniisti kirjoitettu .


      • Anonyymi

        Kiitelty elämästäni annan vaan äidilleni , en isälleni koskaan


    • Anonyymi

      Mitä katumista siinä on, olen tullut leikkauksella maailmaan, pitää vähän katsoa mistä tulee.

      • Anonyymi

        Tuli mitä tuli, eteenpäin vaan....


      • Anonyymi

        Niin sanoi poikanikin kun kerroin että hän on tullut maailmaan leikkauksen avulla kuusi vuotiaan tomeruudella totesi että ”hyvä asia ettei tarvinnut tulla sieltä mistä isosisko oli sanonut tulevansa .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin sanoi poikanikin kun kerroin että hän on tullut maailmaan leikkauksen avulla kuusi vuotiaan tomeruudella totesi että ”hyvä asia ettei tarvinnut tulla sieltä mistä isosisko oli sanonut tulevansa .

        Laspet osaa tokasta, mielen juolahdukset.


    • Anonyymi

      Niinhän ne laulaa et 'päivääkään en vaihtaisi pois'....viisaat.

      • Anonyymi

        Jokunen päivä menis vaihtoon, joo.


    • Anonyymi

      Kysy sitä persuilta suoraan mikä meni vikaan ?

      • Anonyymi

        Kätilötkin ovat ihmisiä, joskus on huono päivä. Joskus ihmistaimi putoaa pää edellä lattiaan.
        Näin on sattunut persuille.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kätilötkin ovat ihmisiä, joskus on huono päivä. Joskus ihmistaimi putoaa pää edellä lattiaan.
        Näin on sattunut persuille.....

        Pakkomielteesi persuista pahenee syksyn myötä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kätilötkin ovat ihmisiä, joskus on huono päivä. Joskus ihmistaimi putoaa pää edellä lattiaan.
        Näin on sattunut persuille.....

        👍 13:51 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        👍 13:51 👍

        ...näköjään diagnoosi on oikea; pahenee....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kätilötkin ovat ihmisiä, joskus on huono päivä. Joskus ihmistaimi putoaa pää edellä lattiaan.
        Näin on sattunut persuille.....

        Sinua on ilmeisesti kannettua lapsena muovikassissa pää alaspäin ja ei ole nostettu kivien ja kantojen kohdalla.


    • Anonyymi

      Hyvä, että jäin henkiin.

    • Anonyymi

      EN olisi ikinä halunnu syntyä maailmaan,
      harmi
      kun moniki pikku-ihminen ei taatusti haluaisi syntyä tämmöseen hulluun maailmaan tykin ruuaksi tai muuten rääkättäväksi ja kiusattavaksi, ihmisenä,

      onnelisia ne jotka saa kuolla lapsena silloin kun eivät vielä tajua elämästä ja ihmisenä olemisesta yhtikäs mitään,

      minäki olisin halunnu kuolla jo lapsena, mutt lääkärit halus pelastaa kuolemalta, ja onnistuivat siinä, harmi,

    • Anonyymi

      Syntymääni en kadu mutta muutamia omia valintoja myöhemmin elämässä kylläkin. Mutta ei kai se katumalla miksikään muutu.
      Siili

    • Anonyymi

      Harva huutamata on tullut, moni mennyt kaapimalla ääneti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      582
      3856
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3308
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2739
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1957
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe