Kuka älykääpiö on vienyt metsään tyhjiä maalipurkkeja Raudaskylän tien varrelta lähtevältä polulta ja kuka toinen älykääpiö on vienyt rakennusjätettä metsätien varteen. Pitääkö näistä tehdä rikosilmoitus vai hoidatteko itse jätteet pois. Ei metsä ole mikään kaatopaikka.
Vastaukset 5
- Anonyymi
- Anonyymi
Samoin Reisjärven tien varrella olevat soramonttujen alueet ovat muodostuneet kaatopaikoiksi. Siellä roskataan, sinne viedään omenia, jätteitä jne. Täällä Sievissä ei toteudu sanonta pidä Suomi siistinä.
- Anonyymi
Oma piha pidetään siistinä mutta lähimetsän voi roskata. Sillä ei ole väliä.
- Anonyymi
Hyi, mitä toimintaa. Tuohon pitää puutua. Sieviläinen-lehti voisi perehtyä aiheeseen; käydä kuvaamassa jätekasoja metsissä ja sorakuopilla ym. ja tutkia asiaa muutenkin sekä selventää sitä, että mitään ei saa heittää ympäristöön.
- Anonyymi
Hyvä idea ja olen samaa mieltä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092260- 103896
- 70889
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???22872- 48835
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha554789- 80697
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76660Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23610- 57561