Onko tämä noita RVS tai Resurs tuotteita vastaava kotimainen tuote?
Sonax öljy lisäaine kokemuksia?
4
307
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole. Sonax on öljyn lisäaine jolla on tarkoitus parantaa huonon öljyn ominaisuuksia.
RVS ja Resurs ovat pinnotteita, jotka muodostavat pitkäaikaisen suojaavan pinnan kuluville pinnoille.- Anonyymi
Oolraiti kiitos näistä tiedoista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oolraiti kiitos näistä tiedoista.
Öljyn lisäaineet/motor Flush tuotteet ovat täyttä huuhaata.
Samaan tulokseen pääsee ostamalla tajouksesta hyvät valmistajien luokitukset TÄYTTÄVÄN öljyn esim. VW 504/507 ja ajaa niillä öljyillä 10tkm ja vaihto Ösuodatin mukaan lukien. Ovat erittäin pesviä öljyjä.
Ainoat lisäaineet jotka olen itse ja on myös ammattilaisten toimiviksi toteamat ovat polttoainejärjestelmän/ruiskusuuttimien puhdistusaineet.
Eli käytä 5-10€ enemmän kunnon öljyyn ja unohda nämä huuhaa lisäaineet ja huuhtelut
- Anonyymi
Kyllä nuo moottorin huuhteluaineet toimivat. Käytetty ohjeen vastaisesti jos ei toiminut.
Muilla lisäaineilla on tarkoitus parantaa huonon öljyn ominaisuuksia. Kuten tuossa edellä todettiin, parempi sijoittaa rahansa parempiin öljyihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t907326- 373877
- 453470
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402602- 2292566
- 402393
- 1292329
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292219Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202015- 451912