Onko tämä noita RVS tai Resurs tuotteita vastaava kotimainen tuote?
Vastaukset 4
- Anonyymi
Ei ole. Sonax on öljyn lisäaine jolla on tarkoitus parantaa huonon öljyn ominaisuuksia.
RVS ja Resurs ovat pinnotteita, jotka muodostavat pitkäaikaisen suojaavan pinnan kuluville pinnoille.- Anonyymi
Oolraiti kiitos näistä tiedoista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oolraiti kiitos näistä tiedoista.
Öljyn lisäaineet/motor Flush tuotteet ovat täyttä huuhaata.
Samaan tulokseen pääsee ostamalla tajouksesta hyvät valmistajien luokitukset TÄYTTÄVÄN öljyn esim. VW 504/507 ja ajaa niillä öljyillä 10tkm ja vaihto Ösuodatin mukaan lukien. Ovat erittäin pesviä öljyjä.
Ainoat lisäaineet jotka olen itse ja on myös ammattilaisten toimiviksi toteamat ovat polttoainejärjestelmän/ruiskusuuttimien puhdistusaineet.
Eli käytä 5-10€ enemmän kunnon öljyyn ja unohda nämä huuhaa lisäaineet ja huuhtelut
- Anonyymi
Kyllä nuo moottorin huuhteluaineet toimivat. Käytetty ohjeen vastaisesti jos ei toiminut.
Muilla lisäaineilla on tarkoitus parantaa huonon öljyn ominaisuuksia. Kuten tuossa edellä todettiin, parempi sijoittaa rahansa parempiin öljyihin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831049
- 73882
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut109637- 43585
- 47582
- 30552
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4536Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.164533Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61525Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136518