Nainen, olisi kiva kuulla sinusta

Anonyymi-ap

Kohtaaminen piristäisi oloani, joskus valokin pilkahtaisi elämäni pilviverhon takaa. Olen ollut jo pitkään alamaissa sen takia, että olet ja pysyt poissa elämästäni. Elämäni ilopillerille siellä jossain.

28

679

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuka nainen? Voisiko joskus antaa tunnisteita eikä huorrata täällä 20 naisen kanssa yhtä aikaa. Sekäö on tarkoituksesi?

      • Anonyymi

        Ymmärrät silti mitä tarkoitan.


    • Anonyymi

      Jos jotain haluaa niin yrittää edes. Palstalle kirjoittelu ei edistä mitään.

    • Anonyymi

      Olisitpa harmillisesti piilossa pysyttelevä kaivattuni, niin voisin sanoa, että niin olen minäkin alakuloinen kun et ole elämässäni. Silti ajatuksissani olet joka päivä vaikka aika kuluu, ja lämmöllä ajattelen sinua joka ikinen päivä. Monesti kuvittelen sinut luokseni, ja usein toivon, että voisin kertoa sinulle asioita ja kysyä sinulta mitä sinulle kuuluu ja miten päiväsi on mennyt. 🧡

      Kovin on ilotonta ja harmaata ilman sinua. 💔 Mutta edelleen toivon, että sinut joskus saan.

      • Anonyymi

        Sinä et oikeasti ole enää järjissäsi. Pidä jo taukoa pikkuneiti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et oikeasti ole enää järjissäsi. Pidä jo taukoa pikkuneiti.

        Kiitos palautteesta.

        Hyvää yötä palstalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos palautteesta.

        Hyvää yötä palstalle.

        Oikeesti lähtikö se? 🤫😮‍💨huh


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeesti lähtikö se? 🤫😮‍💨huh

        Pidän pikkuneidistä ❤️


      • Anonyymi
        UUSI

        Samoin hänelle naiselle. /sivusta

        ♥️


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et oikeasti ole enää järjissäsi. Pidä jo taukoa pikkuneiti.

        Et sinä ole ollut kyl pitkään aikaan järjissäsi miehen emojimonologeista kiihtyvä tapaus


    • Anonyymi

      Kirjoitin aiemmin, että olisi ollut hyvä tutustua ja kertoa kuulumisia mitä elämässämme on tapahtunut.

      Ymmärrän, että saimme toisistamme paljon energiaa aikoinaan ja yhteytemme tuntui tärkeältä.

      En kuitenkaan koskaan enää mene mihinkään kohtaamisen ehdotukseen täällä.

      Vuosien takainen kaivattuni tietää yhteystietoni.
      Hän toivottavasti tietää, että voi ja saa ottaa minuun yhteyttä.

      Hyviin uniin.

      • Anonyymi

        Viimeiset tunnelmat olivat sellaiset, ettei yhteydenotto ole toivottu. Tilanne voi olla muuttunut, mutta siitä minulla ei ole mitään tietoa.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Viimeiset tunnelmat olivat sellaiset, ettei yhteydenotto ole toivottu. Tilanne voi olla muuttunut, mutta siitä minulla ei ole mitään tietoa.

        On vaikea tietää kenenkään oikeasta tilanteesta täällä. Tai teidän viimeisimmästä. Kirjoitin kuin hänelle. Parempi on olla silloin kun ei kirjoita tänne ollenkaan.


      • Anonyymi
        UUSI

        Kohtaamisen ehdotus täällä?

        Ei hyvä isä näitä.


    • Anonyymi

      Kannattaako siellä menneisyydessä jumittaa, jollei ole edes mahdollisuutta nähdä? Joskus täytyy vaan mennä eteenpäin. Kaikki ei siihen tietenkään ihan noin vaan pysty, mutta kannattaa silti yrittää.

      • Anonyymi
        UUSI

        Minä en pysty. Olen jumittunut häneen.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en pysty. Olen jumittunut häneen.

        Sama, olen sillä tavalla heikko. Vanha valokuva hänestä tuli vastaan ja vei taas kaipuuseen kunnolla. Mietin olisiko meillä helpompaa, jos pitäisimme toistemme puolia? Yksin ei ole hyvä olla.


    • Anonyymi
      UUSI

      Minulla ei mitään salaista eikä salattavaa. Kaikki on julkista. Punumeroita myöden. Että ottaa vaan yhteyttä jos haluaa. Luultavasti uskallus puuttuu. Kun pelkää haavoittuvuutta niinviimeisen päälle,niin antaa olla.

    • Anonyymi
      UUSI

      Yhteyttä on otettu ihan luurista luuriin joskus talvella.
      Ei vastausta.
      Ei toivottu yhteydenotto siis
      Onnellista loppuelämää!

      • Anonyymi
        UUSI

        Toivottavasti olet varma että vastaanottaja saanut yhteydenotto yrityksen.
        Ei tärkeästä ihmisestä luovuta yleensä helposti.


    • Anonyymi
      UUSI

      Vietän hiljaiseloa tarkoituksella niin pitkään kunnes saan asiani järjestettyä ja muutettua toisiin maisemiin. Sen jälkeen mietin uudelleen, kenen kanssa haluan olla yhteydessä, ja kenet unohdan lopuksi ikää.

    • Anonyymi
      UUSI

      Ai nii, kello kolmentoista syndrooma, siis noi juontaa viime syksystä ainakin, ilkeydet klo 11 ja klo 13 arkena. Varsinkin maanantai. Eli on kiusasunnuntai ja manipulointimaanantai, tirkistelytiistai, kieroilukeskiviikko, typeryyksientorstai, piruiluperjantai, lorttoilulauantai, siis täällä.

    • Anonyymi
      UUSI

      Miksi et ota itse häneen yhteyttä? Joskus ei tiedä minkälainen henkilö on edessäsi kunnes hänet menettää.

    • Anonyymi
      UUSI

      Voi jos tietäisin yhden minua kaipaavan, niin.... mutta ei. Tuntuu kiusaavan enemmän.

    • Anonyymi
      UUSI

      Aika iloton olen joten en ole kaivattusi

    • Anonyymi
      UUSI

      Vähän on sun vika, että en oo enää käynyt

      • Anonyymi
        UUSI

        Millä tavalla??


    • Anonyymi
      UUSI

      Saattaisihan se ollakin, senkus otat rohkeesti yhteyttä jos......

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Älä puhu niille yhden illan jutuillesi

      Minusta mitään, älä edes kännissä.
      Ikävä
      20
      1485
    2. Joskus rakkaus

      on luopumisen taitoa. Näin sanon itselleni, yritän kietoa sanoista lohduttavat käsivarret ympärilleni, koska sinun sylis
      Ikävä
      37
      925
    3. Miksi sinusta tykkää kaikki

      Olet kyllä ihana, mutta ihmeellistä että niin moni voi tykätä samasta. 🤔
      Ikävä
      12
      791
    4. Meidän suhde muistuttaa elokuvaa

      Mutta et arvaa mitä elokuvaa?
      Ikävä
      57
      702
    5. Oikeen hyvää

      Sunnuntaita sinulle nainen. Muista ottaa rennosti.
      Ikävä
      47
      683
    6. Mitä tekisitte?

      Jos kaivattunne ottaisi yhteyttä teihin. Itse ainakin pakahtuisin onnesta.
      Ikävä
      49
      680
    7. Nainen, olisi kiva kuulla sinusta

      Kohtaaminen piristäisi oloani, joskus valokin pilkahtaisi elämäni pilviverhon takaa. Olen ollut jo pitkään alamaissa sen
      Ikävä
      28
      679
    8. Tule vaimokseni

      En voi sinulle Rakkain luvata kuuta taivaalta tai loputonta menestystä. En voi myöskään luvata aina helppoja aikoja tai
      Ikävä
      43
      651
    9. Mitä tiedät tilanteesta

      Just nyt? ......
      Ikävä
      42
      644
    10. Sä teet musta

      Levottoman😀...
      Ikävä
      40
      622
    Aihe