Missä piilossa Pudasjärven vapaat herrasmiehet vai liekö heitä 50+
Kurenkoski ei houkuttele, lenkkipolulla ei tuu vastaan, eikä kyllä keskustan ruoka paikoissa..Juttuseuraa asiallisesta kaverista kaipaan vai joutuuko muuttamaan paikkakuntaa. Tykkään kyllä asustella Pudasjärvellä.
Omaan taidon keskustella ja olen ihan simppelin ulkomuodonkin omaava ja tulen toimeen omillani..jotain vain puuttuu..
Pudasjärven vapaat herrasmiehet
12
846
Vastaukset
- Anonyymi
Örmivä pappa on takuuvarmasti poikamies, muttei omilla toimeentuleva. Elää kunnana rivitalossa Sivakkasuolla yhteiskunnan tuella.
- Anonyymi
Siivikossa muuan emäntä ennustaa kalanperkeistä telttasaunassa.
Sieltä selviää mistä se oikea löytyy. - Anonyymi
Kaikkea tehhään ja kysyä voi mitä vaan. Erämökin emäntä ennustaa säynävän luista sauna teltassa kalija palakalla. Voi tarijuta myös jottai vaihosa. Anupilta saatuja kodinkonneita vois jottai vielä löytyä myytäväksi ja erämökin emännän maksama Wieska linko olis kaupan. Myös muuta koti irtaimistoa katellaan sopu hintaan. Kaupan tekijäis kahvit tarijutaan abc: llä missä voi kuulla koko toduuten miten kaikki on tapahtunut.
- Anonyymi
Laita yhteystiedot. Varattu olen mutta kyllä sinäkin hoituisit siinä sivussa.
- Anonyymi
Hei
Olisi kiva kirjoitella jos ei haittaa että olen varattu +50v mies. - Anonyymi
Täällä olisi alkoholisoitunut, vatsakas, suoraa apukoulusta eläkkeelle siirtynyt, poikuutensa säilyttänyt herrasmies tarjolla päiväkahvien merkeissä.
- Anonyymi
tässä edellisen velpoika paitti toinen silimä sokia ja tekonivelet lonkisa. toki nuorempana mäkiä hypättiin,nyt vain huusisa saapi laukata myötääsä Ei kä tääläkää taloushuolia.✓altio pittää huolen laitatkonumeron,niin soittelen Toki kuulokoje voi oikutellaEttä ålä hermostu jos kyselen tyhymän olosia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tässä edellisen velpoika paitti toinen silimä sokia ja tekonivelet lonkisa. toki nuorempana mäkiä hypättiin,nyt vain huusisa saapi laukata myötääsä Ei kä tääläkää taloushuolia.✓altio pittää huolen laitatkonumeron,niin soittelen Toki kuulokoje voi oikutellaEttä ålä hermostu jos kyselen tyhymän olosia
Asutko Sivakkasuolla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asutko Sivakkasuolla?
täällähän me tosiaan aautaan velpojan ja setämehen kans.Kyllä tässä nippanappa pärjäillään,Eturauhanen oikkuaa taas kylymän tultua.villahousuilla pysyy aisoisa.
- Anonyymi
Viikkokausia olen ravannut rantaraittia siinä toivossa että tulisit vastaan,ei ole näkynyt.
- Anonyymi
Ei Pudasjärvellä ole tuon ikäisiä herrasmiehiä. Kaikki Sulo karjalaisen oloisia rytkyihin kääriytyviä äijiä.
- Anonyymi
Mustat, ylipainoiset makkarankuorihousuihin pukeutuneen afrikkalaiset ovat vieneet kaikki vapaat herrasmiehet mennessään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559