Miksi siellä moottoritiellä kolaroidaan niin usein?
Vastaukset 6
- Anonyymi
Ikävää jos mälläsit taas.
- Anonyymi
Tätä olen itekin ihmetellyt, kolarisaatioprosentti on korkea, vaikka 95% kuskeista on keskimääräistä parempia ajaan varsinkin huippunopeuksissa.
- Anonyymi
Minä ajan aina 160 kmh motarilla 0 kolaria. Sakkoja on tipahdellut usrinkin ja ajokieltoja ollut. Poliisit eivät tajua että olen normaalia parempi kuski.
- Anonyymi
Hämäläisten reaktioaika on hitainta maailmassa.
- Anonyymi
Koska siellä on paljon liikennettä. Sitten seassa on aina joku huumehörhö, joka ajaa piripäissään siinä luulossa, että hän on jokin huippukuski. Tai kännikala, joka otti 20:nnen kerran auton luvatta käyttöönsä.
- Anonyymi
Eilen ajoi joku huumekuski taas ulos tieltä Linnatuulen kohdalla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392251
- 57730
- 41721
Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä
Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne77558- 62512
- 42510
- 45510
T.h tuomio
Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin7499Pientä pintaremonttia
Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k16494Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?
Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh25487