Miksi sinusta tykkää kaikki

Anonyymi-ap

Olet kyllä ihana, mutta ihmeellistä että niin moni voi tykätä samasta. 🤔

26

2627

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuinka moni sinusta tykkää mies? Ap

• Anonyymi

Hmm...Pahasta Helle...Pahasta pakkanen....Eivätkä tuuletkaan ole aina niin sopivia...

• Anonyymi

Tätä en omi. Riittää, että olen olemassa niin minua vihataan. En sano mitään enkä tunne ja silti inhotaan. Monesti miettinyt mistä johtuu.

• Anonyymi

Sama minulla. 😔 ap

• Anonyymi

Ehkä sinä tiedät jo vastauksen?

• Anonyymi

Vastaa viestiini niin jatketaan siellä. Liian paljon ahdistavat täällä enkä yksinkertaisesti jaksa enää tätä yhtään. Poltin pannuni jo!

• Anonyymi

yrittävät ryöstää

• Anonyymi

Ehkä yksinkertaisesti vaan on mukava ja reilu kaikille? Vaikeahan sellaisesta on olla pitämättä.

• Anonyymi

Epäilen tuota. Silti - onhan noita naisia paljonkin joista moni tykkää yhtä aikaa.

• Anonyymi

Hmm...naisesta vai miehestä?

• Anonyymi

Naisesta.

• Anonyymi

Voitko vähän tarkentaa kenelle naiselle kirjoitat.

• Anonyymi

R, S, K, A ?

• Anonyymi

Kiitos, näin on sanottu ❣️

• Anonyymi

Mitä ihmeellistä siinä ny on mä olen onnekseni sen vert hankala käditeltävä et hyvin pieni todennäköisyys että mun kanssa tulee lapsiani lukuunottamatta kukaan toimeen pitkää aikaa samassa tilassa

• Anonyymi

Samaa mieltä. Terve itsekkyys on se minkä varaan voi ja on pakko rakentaa.

• Anonyymi

Se johtuu sitä että tykkää jutella ihmisten kanssa, on helposti lähestyttävä.
      On kiinnostunut siitä mitä toisella on sanottavaa.
      Antaa toisen puhua myös eikä ole itse äänessä koko ajan.
      Ei vuorovaikutus ole niin vaikeaa jos luonne on jo valmiiksi muut huomioon ottava.

• Anonyymi

Sitä on varmaan miellyttävä mutta luulisi jonkun tavoittelevan tosissaankin, eikä vain liittyvän joukon jatkoksi.

• Anonyymi

Öööh,kuin niin joukon jatkoksi?!?

• Anonyymi

Mistä tiedät kuin moni tavoittelee.

• Anonyymi

Mistä tiedät, että kaikki tykkää.

• Anonyymi

Hmm..Laina Lemmitty...No,kertoo kai sen jo tuo nimenikin...

• Anonyymi

Mitkä kaikki, muutama spurgu ja yhteiskunnasta tippuneet.Pubissa ja jauhojengissä tykätään aina iloisia antajia.

• Anonyymi

Kiitos tästä. Et oo rakastanut mua koskaan. Oon niin pettynyt. Rakastin sua niin paljon.

• Anonyymi

Ketkä kaikki hänedtä sit tykkää? Taidat vaan olettaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan

eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma
      Maailman menoa
      14
      2589
    2. Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella

Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne
      Maailman menoa
      29
      2451
    3. Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle

Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv
      Maailman menoa
      61
      2309
    4. Jalankulkija kuoli. Poliisi etsii mustaa BMW Coupe -autoa, jossa on punertavat vanteet.

Jalankulkija kuoli jäätyään auton alle Joensuussa – kuljettaja pakeni, poliisi pyytää havaintoja https://www.mtvuutiset.
      Joensuu
      80
      2233
    5. Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?

"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k
      Maailman menoa
      68
      1834
    6. PÄIVÄN PARAS: Nigerialainen haki turvapaikkaa Suomesta, lähti takas huilaamaan

kotimaahansa, koska turvapaikan saaminen kesti niin kauan. Ja tämän kertoo ihan Yle, eikä yhtään toimittaja kyseenalaist
      Maailman menoa
      10
      1780
    7. Pidennetään viikko 8 päiväiseksi

Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest
      Maailman menoa
      8
      1766
    8. Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua

Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle
      Maailman menoa
      194
      1737
    9. Kokoomus on Suomen kommunistisin puolue

"Hallituksessa on erimielisyyttä siitä, kuinka suuri osa veronkiristyksestä hyvitetään datakeskuksille uudella erillisel
      Maailman menoa
      84
      1654
    10. Nainen rakas

Mulle on alkanut tulla sellainen olo että meistä tulee ehkä pariskunta vielä 😌
      Ikävä
      132
      1605
    Aihe