On vaan niin hyvä olla. Mukava olla selvinpäin. Voittaja fiilis
1 vuosi 3 kk raittiina
6
627
Vastaukset
- Anonyymi
👍👍👍👍👍👍
- Anonyymi
Ihan niin, mutta alkoholin vahingot ilmenevät aina ennemmin tai myöhemmin .
- Anonyymi
Lopettaminen kannattaa aina, jos niin haluaa tehdä.
On turhaa pelotella, että vahingot ilmenevät ennemmin tai myöhemmin. Voi olla, että vahingoilta välttyy, kun pääsee eroon alkoholista.
- Anonyymi
Itse olen juurikin samassa pisteessä, vuosi ja 3kk ilman alkoholia. En ollut todellakaan mikään suurkuluttaja vaan ihan tavallinen saunakaljatissuttelija. Levottomuus, aamuripuli, turvotus, ärtyisyys, aamuväsymys ja päiväpöhnä eivät enää kiusaa. Tilalle on saanut yleisen hyvän olon, syvemmän tunneyhteyden ympäröivään maailmaan. Olut oli ihanaa ja on edelleenkin, mutta nyt nautin holittomana aina kun haluan.
- Anonyymi
Pari vuotta myös raittiina. Ei se elämä ole ruusuiseksi tullut mutta eipä sitä ole enää tarvinnut paskemmaksi juoda. Parempi näin, tällä mennään.
- Anonyymi
Kuka muistaa sen mukavan kipaleen; Harijaa harijaa oli ne loppuluikaukset. muistelija.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2603172Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741234- 661163
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180958Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47866- 60809
- 47799
- 40711
- 45692
- 39678