Mitä tiedät tilanteesta

Just nyt? ......
32941
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 32

Vanhimmat

Mist ihmeen tilanteesta??? Menkää hoitoon kaikki

Äänestä
  • Huippu😂

Äänestä

En mitään, pelaan sillä

Äänestä

Empä ihmeempää. Villasukat jalkaan vp.n kunniaks. Pitkästä aikaan kirja käteen.
Leena Krohn: Tainaron
Luvataan että kirjeromaani jossa nimettömäksi jäävä kertoja lähettää ystävälleen kirjeitä hyönteisten kaupungista.
On vaikea saada selvää mistä se oikeastaan kertoo. Meistä ihmisistäkö, mutta se on kiehtova. Kuppi kuumaa teetä, nojatuoli ja jalat pallille.

Äänestä

Iällä ei ole merkitystä ellei satu olemaan juusto.

Äänestä
  • Hmm, en osaa sanoa enää mitään ikään liittyvissä asioissa

Äänestä

Siis juusto juusto. Kun haluaa hyvää tulee käytyä tiskillä kaupassa. Kaikkea löytyy äkäistä roguefortia, sinipilkullista stiltonia, samettista gorgonzolaa. Juusto ei ole ollut altis muutosten tuulille eikä trendeille. Tältä kieltäytymään välillä pitäisi. No jos kuitenkin sitten jotain ja voi tota goudanpalaa. Hyvänen aika juusto on kuitenkiin maidon pyrkimys kuolemattomuuteen. Tänään meni mietoa edamia leivälle.

Äänestä

olin vain hupia

Äänestä
  • Niinhän se tais olla.. hetkeksi en sulle rupia

Äänestä

Saatat jo aavistella että rahkeesi riittävät pidemmälle kuin olet luullut.

Äänestä

Muiden silmissä olet kiehtova ja salaperäinen.

Äänestä

Vai tilanteesta.
Tervehditään ja ehkä huomaamme toisistamme jotain samankaltaisuutta ilman se suurempia takaa ajatuksia.
Varsinaista tilannetta ei ole.

Äänestä

Oikein hyvin kartalla

Äänestä
  • Pelottavaa!

Äänestä

Ainakin arvostan jokaista päivää iloineen ja suruineen.

Äänestä

Tulkoon syys ja lämpimät päivät, tummaa suklaata ja maitokahvia, kiitos.

Äänestä

En tiedä. Kun tietäisin, toimisin.

Äänestä

Ehkä hetki oli minulle niin tunteellinen, että halusin vakavoitua.

Äänestä

Mennään vaan vaan vaan korkea saar saar saarta katselemaan maan maan ingenting

Äänestä
  • En mä sinne😂😂

Äänestä

En yhtään mitään.

Äänestä

Eräs jumiin jäänyt kahjo miettii ketä syyttää pöytien kääntymisestä ja kenet löytää syytetyn penkiltä mentorin muodossa

Äänestä

En tiedä edelleenkään mitään eikä kukaan suostu kertomaan.

Äänestä

Tilanne oli ja meni.

Äänestä

mikä tilanne

Äänestä

Olet ig puolella juttuinesi jotenkin ärsyttävä:)

Äänestä
  • Siellä on pienempi sanamäärä ja kirjoitin niinkuin et lukisi palstaaa sillä en ole varma olitko se sinä todella.

Äänestä

Mitä sano

Äänestä

En lähetä enää tilannetiedotteita.

Äänestä

En yhtään mitään. Mitä pitäisi tietää?

Äänestä

päättäny jo ajat sitte kuka on mun sankari kukaanei vaa tiiä sit sillä mä.. tykkään nöppästä nenästä :).

Äänestä

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Just nyt? ......

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu