Mitä tiedät tilanteesta

Anonyymi-ap

Just nyt? ......

42

654

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

      Mist ihmeen tilanteesta??? Menkää hoitoon kaikki

      • Anonyymi
        UUSI

        Huippu😂


    • Anonyymi
      UUSI

      En mitään, pelaan sillä

    • Anonyymi
      UUSI

      Empä ihmeempää. Villasukat jalkaan vp.n kunniaks. Pitkästä aikaan kirja käteen.
      Leena Krohn: Tainaron
      Luvataan että kirjeromaani jossa nimettömäksi jäävä kertoja lähettää ystävälleen kirjeitä hyönteisten kaupungista.
      On vaikea saada selvää mistä se oikeastaan kertoo. Meistä ihmisistäkö, mutta se on kiehtova. Kuppi kuumaa teetä, nojatuoli ja jalat pallille.

    • UUSI

      Ei ole mitään tilannetta. On vain tämä yksinäisyys.

      • Anonyymi
        UUSI

        Voi ei, paljon jaksamista🥰 yksinäisyys ei ole aina paha asia.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi ei, paljon jaksamista🥰 yksinäisyys ei ole aina paha asia.

        No ei aina. Riippu tilanteesta. Jos kuitenki haluais välillä vastakkaisen sukupuolen läheisyyttä, seksiä, rakkautta yms, niin silloin se on paha asia. Ei tietenkään aina, eikä joka päivä.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        No ei aina. Riippu tilanteesta. Jos kuitenki haluais välillä vastakkaisen sukupuolen läheisyyttä, seksiä, rakkautta yms, niin silloin se on paha asia. Ei tietenkään aina, eikä joka päivä.

        Jokainen haluaa, tai ainakin pitäisi haluta. Jos löytää jonkun hyvän niin siitä kannattaa pitää kiinni. Huonoon suhteeseen ei pitäisi jäädä roikkumaan kuten minä!


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen haluaa, tai ainakin pitäisi haluta. Jos löytää jonkun hyvän niin siitä kannattaa pitää kiinni. Huonoon suhteeseen ei pitäisi jäädä roikkumaan kuten minä!

        Aika moni haluaa, ja se on ihan normaalia. Minulta on vaan usko alkanut loppua, että enää löydän sellaista. Niin pitkään tää yksin oleminen on jatkunut.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Aika moni haluaa, ja se on ihan normaalia. Minulta on vaan usko alkanut loppua, että enää löydän sellaista. Niin pitkään tää yksin oleminen on jatkunut.

        Luota siihen, että löytyy! Hyviä ihmisiä on äärettömän vähän, mutta sellainenkin voi tupsahtaa ihan yllättäen. Mä olen itse aika yksinään eläjä, rakastan olla yksin ja on vaikea olla suhteessa. Kokoajan pyristelen vastaan! Toivon sulle rakkautta ja läheisyyttä:)


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Luota siihen, että löytyy! Hyviä ihmisiä on äärettömän vähän, mutta sellainenkin voi tupsahtaa ihan yllättäen. Mä olen itse aika yksinään eläjä, rakastan olla yksin ja on vaikea olla suhteessa. Kokoajan pyristelen vastaan! Toivon sulle rakkautta ja läheisyyttä:)

        Pitää se yksinäinen aika, käyttää itsensä kehittämiseen. Masennus tosin uhkaa lamauttaa. Kyllä minäkin yksin pärjään kun olen tähänkin asti pärjännyt, mutta ei se aina kivaa ole, ja kun tietää mistä jää paitsi.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Pitää se yksinäinen aika, käyttää itsensä kehittämiseen. Masennus tosin uhkaa lamauttaa. Kyllä minäkin yksin pärjään kun olen tähänkin asti pärjännyt, mutta ei se aina kivaa ole, ja kun tietää mistä jää paitsi.

        Niin et saanut nettaa ja kirsikään ei halua olla sun kaa tekemisissä palstan ulkopuolella


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin et saanut nettaa ja kirsikään ei halua olla sun kaa tekemisissä palstan ulkopuolella

        Ei kai sellaista voi saadakaan, joka pakenee ja seukkaa jonku toisen kanssa... Tää on mun kohtalo, olla yksin koko elämä.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Ei kai sellaista voi saadakaan, joka pakenee ja seukkaa jonku toisen kanssa... Tää on mun kohtalo, olla yksin koko elämä.

        Niin kun tämä ihana ja mukava kirsikään ei halua sun kaa jutella palstan ulkopuolella.


    • Anonyymi
      UUSI

      Iällä ei ole merkitystä ellei satu olemaan juusto.

      • Anonyymi
        UUSI

        Hmm, en osaa sanoa enää mitään ikään liittyvissä asioissa


    • Anonyymi
      UUSI

      Siis juusto juusto. Kun haluaa hyvää tulee käytyä tiskillä kaupassa. Kaikkea löytyy äkäistä roguefortia, sinipilkullista stiltonia, samettista gorgonzolaa. Juusto ei ole ollut altis muutosten tuulille eikä trendeille. Tältä kieltäytymään välillä pitäisi. No jos kuitenkin sitten jotain ja voi tota goudanpalaa. Hyvänen aika juusto on kuitenkiin maidon pyrkimys kuolemattomuuteen. Tänään meni mietoa edamia leivälle.

    • Anonyymi
      UUSI

      olin vain hupia

      • UUSI

        Niinhän se tais olla.. hetkeksi en sulle rupia


    • Anonyymi
      UUSI

      Saatat jo aavistella että rahkeesi riittävät pidemmälle kuin olet luullut.

    • Anonyymi
      UUSI

      Muiden silmissä olet kiehtova ja salaperäinen.

    • Anonyymi
      UUSI

      Vai tilanteesta.
      Tervehditään ja ehkä huomaamme toisistamme jotain samankaltaisuutta ilman se suurempia takaa ajatuksia.
      Varsinaista tilannetta ei ole.

    • Anonyymi
      UUSI

      Oikein hyvin kartalla

      • Anonyymi
        UUSI

        Pelottavaa!


    • Anonyymi
      UUSI

      Ainakin arvostan jokaista päivää iloineen ja suruineen.

    • Anonyymi
      UUSI

      Tulkoon syys ja lämpimät päivät, tummaa suklaata ja maitokahvia, kiitos.

    • Anonyymi
      UUSI

      En tiedä. Kun tietäisin, toimisin.

    • Anonyymi
      UUSI

      Ehkä hetki oli minulle niin tunteellinen, että halusin vakavoitua.

    • Anonyymi
      UUSI

      Mennään vaan vaan vaan korkea saar saar saarta katselemaan maan maan ingenting

      • Anonyymi
        UUSI

        En mä sinne😂😂


    • Anonyymi
      UUSI

      En yhtään mitään.

    • Anonyymi
      UUSI

      Eräs jumiin jäänyt kahjo miettii ketä syyttää pöytien kääntymisestä ja kenet löytää syytetyn penkiltä mentorin muodossa

    • Anonyymi
      UUSI

      En tiedä edelleenkään mitään eikä kukaan suostu kertomaan.

    • Anonyymi
      UUSI
    • Anonyymi
      UUSI

      Tilanne oli ja meni.

    • Anonyymi
      UUSI

      mikä tilanne

    • Anonyymi
      UUSI

      Olet ig puolella juttuinesi jotenkin ärsyttävä:)

      • Anonyymi
        UUSI

        Siellä on pienempi sanamäärä ja kirjoitin niinkuin et lukisi palstaaa sillä en ole varma olitko se sinä todella.


    • Anonyymi
      UUSI

      Mitä sano

    • Anonyymi
      UUSI

      En lähetä enää tilannetiedotteita.

    • Anonyymi
      UUSI

      En yhtään mitään. Mitä pitäisi tietää?

    • Anonyymi
      UUSI

      päättäny jo ajat sitte kuka on mun sankari kukaanei vaa tiiä sit sillä mä.. tykkään nöppästä nenästä :).

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Älä puhu niille yhden illan jutuillesi

      Minusta mitään, älä edes kännissä.
      Ikävä
      20
      1485
    2. Joskus rakkaus

      on luopumisen taitoa. Näin sanon itselleni, yritän kietoa sanoista lohduttavat käsivarret ympärilleni, koska sinun sylis
      Ikävä
      37
      925
    3. Miksi sinusta tykkää kaikki

      Olet kyllä ihana, mutta ihmeellistä että niin moni voi tykätä samasta. 🤔
      Ikävä
      12
      791
    4. Meidän suhde muistuttaa elokuvaa

      Mutta et arvaa mitä elokuvaa?
      Ikävä
      57
      702
    5. Oikeen hyvää

      Sunnuntaita sinulle nainen. Muista ottaa rennosti.
      Ikävä
      47
      683
    6. Mitä tekisitte?

      Jos kaivattunne ottaisi yhteyttä teihin. Itse ainakin pakahtuisin onnesta.
      Ikävä
      49
      680
    7. Nainen, olisi kiva kuulla sinusta

      Kohtaaminen piristäisi oloani, joskus valokin pilkahtaisi elämäni pilviverhon takaa. Olen ollut jo pitkään alamaissa sen
      Ikävä
      28
      679
    8. Tule vaimokseni

      En voi sinulle Rakkain luvata kuuta taivaalta tai loputonta menestystä. En voi myöskään luvata aina helppoja aikoja tai
      Ikävä
      43
      651
    9. Mitä tiedät tilanteesta

      Just nyt? ......
      Ikävä
      42
      644
    10. Sä teet musta

      Levottoman😀...
      Ikävä
      40
      622
    Aihe