Tämänhetkisestä tilanteest
Mitä ajattelet
109
1725
Vastaukset
- Anonyymi
hänenkaa voisin viihtyy :3
- Anonyymi
Voisin poistuu
- Anonyymi
Kidutusta. Välillä tuntuu upealta kun tietää että siellä hän on, niin lähellä mutta niin vaikeassa paikassa. Mutta välillä iskee epätoivo kun ei ole nähnyt tai kuullut pitkään aikaan.
- Anonyymi
Miksi ette ole nähnyt? Ettekö voi pitää yhteyttä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ette ole nähnyt? Ettekö voi pitää yhteyttä?
No voisi kai, paikka on vaikea ja hankala.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No voisi kai, paikka on vaikea ja hankala.
Voisiko hän ottaa sinuun yhteyttä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisiko hän ottaa sinuun yhteyttä?
Tietysti voisi, vaikka ymmärrän että on hankalaa nykyään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietysti voisi, vaikka ymmärrän että on hankalaa nykyään.
Miksi se on niin hankalaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi se on niin hankalaa?
On vähän eri jutut nykyään. Ja haluaako, haluaako että edes minä ottaisin. Minun se helpompi olisi varmasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On vähän eri jutut nykyään. Ja haluaako, haluaako että edes minä ottaisin. Minun se helpompi olisi varmasti.
Sinäkö lähdit ja hän jäi? Ehkä hän haluaisi todella muttei uskalla tai tiedä miten sen tekisi?
- Anonyymi
Jätä rauhaan ja palaa karjalaan, ei susta ole mitään muuta ku haittaa! Toivottavasti pääset pian pakkohoitoon, pääs on tpdella sekasi! Juokset sulle kuulumattomien ihmisten perässä minne et kuulu satuttaen, olet todella sairas ja pelottava
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jätä rauhaan ja palaa karjalaan, ei susta ole mitään muuta ku haittaa! Toivottavasti pääset pian pakkohoitoon, pääs on tpdella sekasi! Juokset sulle kuulumattomien ihmisten perässä minne et kuulu satuttaen, olet todella sairas ja pelottava
Sivusta tämä👆!
Olen todella uupunut sinun käytökseen, olet täys hullu! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta tämä👆!
Olen todella uupunut sinun käytökseen, olet täys hullu!No aika moni muukin on uupunut tohon ap:n trollailuun 😂
- Anonyymi
Huono tilanne ja tuntuu, että toista ei edes kiinnosta.
- Anonyymi
Kyllähän mua kiinnostaa mutta ärsyttää sun mun ärsyttäminen muuten olisitkin tosi mukava ja oltaisiin yhteydessä lisäksi se vielä mitä viimeksi sanoit minulle pitkän viestin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän mua kiinnostaa mutta ärsyttää sun mun ärsyttäminen muuten olisitkin tosi mukava ja oltaisiin yhteydessä lisäksi se vielä mitä viimeksi sanoit minulle pitkän viestin
Siitä jo kauan?
- Anonyymi
Ikävä, kun ei me irl nähä, vaikka kaipuu on valtava ja hänet ottaisin kainaloon any day <3
- Anonyymi
Tuskin uskaltaisit ottaa kainaloon
- Anonyymi
Minä täristän miehen nähdessäni, punastun…Tänään hän yhtäkkiä tuli lähelle ja seisoi vierelläni…
En ole ihakastunut, en ole ihakastunut…🤞🤞🤞- Anonyymi
Korjaan….Ihastunut*
🤞🤞🤞 - Anonyymi
Onko hauskaa 😏
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko hauskaa 😏
Pelottava 🫣
- Anonyymi
Kävitkö mies taas marketissa peilaamassa naisten tunteita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kävitkö mies taas marketissa peilaamassa naisten tunteita?
Näin se on jos market on paikka josta saa ”ruokaa”, tosin yhä harvemmin käyn. Taitaa mennä yheks nettielämäks kun piti olla neidin kanssa elämää.
- Anonyymi
En tiefä, nyt olen lähinnä surullinen.
- Anonyymi
Mikä surettaa 😔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä surettaa 😔
kiitti myötätunnosts
- Anonyymi
Ihan sama, olen kyllästynyt häneen ja kaikkii turhiin nokkeluuksiin.
- Anonyymi
Mitä nokkeluuksia on tapahtunut?
Se voi olla suojamuuri se nokkeluus...jos on satutettu joskus pahasti niin saattaa haluta varmistaa, ettei satu uudelleen.
- Anonyymi
Smasanavashini kirjoitti:
Se voi olla suojamuuri se nokkeluus...jos on satutettu joskus pahasti niin saattaa haluta varmistaa, ettei satu uudelleen.
Voihan se olla. Tuntuu vaan välillä ihan turhalta kaikki huulen heitto, tunteet ja muukin sälä. Kyllä oma on ongelmani, senkin tiedän.
- Anonyymi
Mitä itse tekisit hänen asemassaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä tartu negaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voihan se olla. Tuntuu vaan välillä ihan turhalta kaikki huulen heitto, tunteet ja muukin sälä. Kyllä oma on ongelmani, senkin tiedän.
Entäs jos yrittää huumorilla edes itseään piristää. Voisi olla surumielinen ja kirjoitella tänne tai olla kirjoittelemassa minnekään. Silti se tositilanne ei siitä välttämättä muuksi muuttuisi. Jos esim. täällä kirjoittais umpirakastuneesti, söis vaan itseään enemmän ja nopeasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäs jos yrittää huumorilla edes itseään piristää. Voisi olla surumielinen ja kirjoitella tänne tai olla kirjoittelemassa minnekään. Silti se tositilanne ei siitä välttämättä muuksi muuttuisi. Jos esim. täällä kirjoittais umpirakastuneesti, söis vaan itseään enemmän ja nopeasti.
Ai niinkuin mä teen? Umpirakastuneena kirjoittelen, vaikka toinen olis ihan siinä. Tiedän.
Anonyymi kirjoitti:
Niin, onhan se inhimillistä tuntea noin. Olen huomannut, että joskus vaikeat elämäntilanteet voivat saada tuntumaan tuolta. Toivottavasti kaikki järjestyy.
- Anonyymi
No ehkä kannattaa hänelle sanoa siitä ihan suoraan. Itselläni lipsuu välillä sammakoita suusta ja olisi ihan kiva tietää jos ärsyttää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai niinkuin mä teen? Umpirakastuneena kirjoittelen, vaikka toinen olis ihan siinä. Tiedän.
Tietenkin saat kirjoitella jos ei sinulle haittaa ole. Itseäni raastaisin vaan enemmän, sen tiedän ja tunnen. Voin olla herkkä kuin haavan lehti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan hyvä juttu se on, joskus vain tuntuu, etten merkinnyt hänelle yhtään mitään. Se tulee välillä sellainen olo ja tiedän, että on väärin purkaa tänne, mutta silloin ajattelen, ettei hän lukisi, tunnistaisi tai mitenkään muutenkaan olisi väliä.
Hyvää yötä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä. Hän on hyvä sellaisena kuin on. En muuttaisi mitään hänessä. On ihana ja rakastettava.
- Anonyymi
Smasanavashini kirjoitti:
Niin, onhan se inhimillistä tuntea noin. Olen huomannut, että joskus vaikeat elämäntilanteet voivat saada tuntumaan tuolta. Toivottavasti kaikki järjestyy.
Oikeastaan minulla ei ole vaikea elämäntilanne, päinvastoin. Kaikkea on. On kuin Prisman mainoksessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ehkä kannattaa hänelle sanoa siitä ihan suoraan. Itselläni lipsuu välillä sammakoita suusta ja olisi ihan kiva tietää jos ärsyttää.
En voi sanoa suoraan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan hyvä juttu se on, joskus vain tuntuu, etten merkinnyt hänelle yhtään mitään. Se tulee välillä sellainen olo ja tiedän, että on väärin purkaa tänne, mutta silloin ajattelen, ettei hän lukisi, tunnistaisi tai mitenkään muutenkaan olisi väliä.
Hyvää yötä.Ethän ajattele noin. Minullakin kokemusta kuinka päästin elämästäni naisen, jota kohtaan tunsin paljon. Mutta olin nuori ja kokematon, enkä osannut pitää suhdetta yllä ja typeryyttäni päästin naisen elämästäni pois. Ehkä vielä ajattelin et nähtäisiin ja tavattaisiin uudelleen, niin ei ole käynyt. Kyse ei ollut välinpitämättömyydestä vaan sen hetkisestä tyhmyydestä. Luoja miten kypsymätön olin silloin, ehkä vähän kypsynyt siitä. Hyvää yötä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ethän ajattele noin. Minullakin kokemusta kuinka päästin elämästäni naisen, jota kohtaan tunsin paljon. Mutta olin nuori ja kokematon, enkä osannut pitää suhdetta yllä ja typeryyttäni päästin naisen elämästäni pois. Ehkä vielä ajattelin et nähtäisiin ja tavattaisiin uudelleen, niin ei ole käynyt. Kyse ei ollut välinpitämättömyydestä vaan sen hetkisestä tyhmyydestä. Luoja miten kypsymätön olin silloin, ehkä vähän kypsynyt siitä. Hyvää yötä.
Kiitos.
Minäkin olin kypsymätön. Toivottavasti… tuntuu melkein kuin sitä ei saisi sanoa tai kirjoittaa edes, mutta ainahan sitä silti toivoo näkevänsä hänet vielä.
Ihan älykästä on tehdä siihen asti sellaisia ratkaisuja, että voi hyvin ja viihtyy itsensä ja muiden kanssa.
- Anonyymi
Mistä tilanteesta pitäisi jotain?
- Anonyymi
Sä kiusaat vaan ittees kieltämällä totuuden
- Anonyymi
En kiellä mitään
- Anonyymi
Tekis mieli. Kiljua ja huutaa voi luoja. Ihanaa 🥰
- Anonyymi
Onhan se hankalaa. Kiellettyjä tunteita. Mennään päivä ja hetki kerrallaan. Ehkä joskus jossain on aika meille ❤️ J-miehelle
- Anonyymi
No näin lähellä olisin! Tosin en keksi tähän hätään mittayksikköä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No näin lähellä olisin! Tosin en keksi tähän hätään mittayksikköä.
Niinpä, lähellä vaan niin kaukana 🥺
- Anonyymi
No ostin lidlistä kortsuja eilen, on sitten valmiina kun nainen yli-ajattelee itsensä tänne.
- Anonyymi
Haluatko sitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluatko sitä
Haluan.
- Anonyymi
Jos yliajattelen miehen tänne?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos yliajattelen miehen tänne?
No tee niin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluan.
Kuinka paljon
- Anonyymi
Onko mukana joka hetki
- Anonyymi
Älås nyy ne vanhenee kumminki ne kortongit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tee niin.
Ei näkynyt ku vaan haaveissa ja ajatuksissa 😢💔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei näkynyt ku vaan haaveissa ja ajatuksissa 😢💔
Hyvä kun edes siellä.
- Anonyymi
Surullinen
- Anonyymi
https://youtu.be/OftjEYdewKA?si=-fAOgAgcDIbG-dK3
https://youtu.be/Fqu_aSi-6iU?si=Wl0e_BTEeLPXhmrO
https://youtu.be/tbTizoRS7aM?si=x1_9jdkOzQCjZ5PN
https://youtu.be/iTgnLJMVEvc?si=k4IVpEajdS9ytHjT
https://youtu.be/q02-SCu7owY?si=_xhjylqRZ5vgmKvA
https://youtu.be/4CI4spvv5Mw?si=XTWpF9h-h7CbPWXI
https://youtu.be/XxRbtQ1xXPw?si=ck7mmEUs63y_jOtO
Valihhe nuista joku eikä paljon pieleen men- Anonyymi
Hämmentävää todellakin mutta jostain kiitos ♡
- Anonyymi
Ehkä hieman pettynyt itseeni, surullinenkin ehkä, mutta silti armollinen.
Voimia! - Anonyymi
So boring to be alone
- Anonyymi
Sometimes you may be left alone
- Anonyymi
Salaa haluaisin olla ei rakastettu ja petetty.
- Anonyymi
Ansaitsee minut pahimmillaan.
- Anonyymi
En voi vangita rakkautta jotta se ei koskaan rikkoisi sydäntäni. Virheeni voin keittää kokoon omantuntoni hornan kattilassa. Surua en voi tuudittaa uneen saati löytää vaivattomasti iloa illan vaaleanpunaisen pölyisen taivaan alta, missä hän saattaa odottaa.
- Anonyymi
Käytät liikaa metaforia. Ajatus katoaa kielikukkasten alle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käytät liikaa metaforia. Ajatus katoaa kielikukkasten alle.
Palstamies taitaa käyttää ihan puppugeneraattoria kiertoilmaisuna kiimaisuudelle ym
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstamies taitaa käyttää ihan puppugeneraattoria kiertoilmaisuna kiimaisuudelle ym
Sanotko sinä jotain toista puppugeneraattoriksi? Olet koominen tapaus.
- Anonyymi
Että kivaa olen liian mukavuudenhaluinen että jaksaisin yrittää yhtään mitään. Näin on helppoa vähän omahyväistä tietysti, mutta niin rauhallista. En jaksa enää turhista murehtia.
- Anonyymi
En ikävöi ketään, enkä ole ikävöinyt pitkään aikaan!
- Anonyymi
Saispa nukuttua. Mutta on vaan murheet ja ikävä.
- Anonyymi
Ihan sama täällä. Saispa nukuttua joo.
- Anonyymi
Yks kaks tilanne oli kaks yks.
- Anonyymi
I know you sweet lips
- Anonyymi
Ukrainassa vai missä?
- Anonyymi
Riippuu ihan tilanteesta, toivottavasti tulevaisuus olisi valoisa.
- Anonyymi
Surullisista olisi se, jos kumpikin miettisi tahollaan, miksei toisesta kuulu. En tiedä, onko tässä mitään sellaista. Ehkä jäi ihmetys, mitä tapahtui ja olisiko jotain voinut mennä paremmin.
- Anonyymi
Minulla sama tilanne miehen kanssa
- Anonyymi
Avoimuus ja rehellisyys.
- Anonyymi
Surullinen tilannehan tämä on. Molemmilla varmasti toinen käy usein mielessä, mutta kumpikin kärsii yksin, kun ei muutakaan voi.
- Anonyymi
Voipas!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voipas!
Sinun ja kaivattusi tilanteessa kenties voikin.
- Anonyymi
Mitäs tässä et ainakaan vittuile minulle enän koska sellaista en jaksa
- Anonyymi
toivon et uskaltaisin lähestyy häntä viimeistää lokakuus ku oon menos hänen huudeille muutenki pidemmäks aikaa. saa nähä.
- Anonyymi
Tavallaan harmi et burgerimiähellä on burgeriakka ja burgeriä*äriä.
- Anonyymi
One sucker is consumed by his holy hatred
- Anonyymi
Että kukaan ei tiedä mitä ajatella ja jos on syytä olettaa olevani pettynyt henkilö y:hyn on myös henkilö x:n luimisteltava
- Anonyymi
Paska tilannehan tämä on, mutta minkäpä teet. Naista en huoli ja mamut eivät kiinnosta. Ammatillisestikin helvetin perseellään tällä hetkellä ja kotonaoleminen on helvettiä. Töiden hakemista siis ja kaikki haahuilijat ja irrottaudu oravanpyörästä meuhakaajat saavat painua puolestani helvettiin.
Ex-kaivatun kohdalla — ei tulla näkemään enää koskaan. Hän olisi ollut kaksoisliekkini, mut ei ainut kaksoisliekki.
- Anonyymi
olen tyytyväinen että tilasin ne kostot teille, tai siis kstmalliset rangaistukset, koko sakille. Ei tuommoisists ja niin kauan kun ne tekee mitä tekee ei ole mahdollista kunnon elämään. joten välttämätöntä ja heille niin oikein, ja ottavat niin saatanan kovaa turpaan viime vuosista, että osa, niistä kuolee ihan omiin juttuhinsa. Eikä tarvii tehdä itse mitään.
- Anonyymi
pian ne hakataan ja ne naiset myös, ja kokevat kaikkea pahaa ja huonoa. ja mimun elämä palautuu taas hyväksi. se on heille täysin oikein mokomat varkaat ja pirulaiset, pian ottavat kaikkea turpaan ja pahaa. se tuntuu hyvälle.
- Anonyymi
kunhan niiltö naisilta viedään ja, estetään, hakataan ja saavat pahaa, ämmät ja äijät. ja tänne palautuu tänne kuuluvat, olen happy. toivottavasti saavatkin kaikesta helvetistä pahaa ja jatkan mukaan huonon tulevaisuuden. Jokainen teko kostetaan ja hakataan takaisin. laillisesti ja homma jo laitettu eteen päin. hyvä juttu että kärsivät ja kituvat ja saavat pahaa kaikesta mitä tekivät. eri tiren nuo ihkakasat mutta myös muut.
- Anonyymi
odotan jo että käynnistyy ja alatte saamaan kaikkea huonoa, pahaa ja hakkaamista ja ajojahtia ja kunnon varastamista, sabotointia, estämistä ja kaikkea mitä teette tullaan hakkaamaan. vuosia eteen päin ja estetään elämää, tuhotaan sitä ja nyljetään. joka tekonne kostetaan ja joka joka minuutti ja joka euro, ja kaikki mitä olette yrittänyt Saavuttaa teoillanne tuhotaan, ja vaikutukset ja teot kaikkeen mihin ootte koskenet ja pilannut. kosto olkoot juuri tekojenne mittainen toivottavasti rakastaa tuhoaa ja alistaa, ja vie teiltä paljon, ja kärsitte. se mitä haluatte se viedään. minulla oli kaikki rehellistä, ei mikään teidän ansiota, ja tuhostte, vsinositte ja hakksditte, estitte ja veitte mulle. tuhostte lukemattoman määrän juttuja jotta te saisitte hyvää, jotta teille tehtäisiin hyvää, jotta ei saisi elämää ja ihmisiö teidän ulkopuolelta. ettei saisi puolelleen ihmisiä, jotta olisi teidän nyljettävä ja uhrattava nyrkkeilysäkki. ja kostan teille, ero toten sille Leenalle, mutta myös muille. Eikä tarvii tehdä itse mitään. samoin noille kaikille naisille ja äijille. ottavat pian yhtä kovaa myljentää ja tuhoaja kadutaan että saavat pakan elämän. luuletko Leena saavasi teille hyvän elämän. saat helvetin teille kaikille, kuten myös muille. ja pysy läskikasa kitumassa muualla porukkasi kanssa ja kärsikää teoistanne. myös tietyille äijille ja kasalle huoria.
- Anonyymi
sitten nuo äijät jotka luulee että voivat kostaa, ja meni väärin, on tilattu kunnolla turpaan, samoin tuo vastenmielinen muuta esittävä äijä, joka on vienyt ja varastanut, sulle on tilattu semmoinen kosto ja turpaan veto että oksat pois, sama noille huorille ja, naisille, että kärsitte ja tiedätte vienee ne.
- Anonyymi
pitää antaa sitä mitä on saanut, minulta saatte huonoa ja pahaa, psykoopaattista toimintaa kiusaa, hakkausta, kostoja ja häiriköintiä, huonoja juttuja, ssnotointia ja kaikkea paskaa. Mikään hyvä ei tullut teiltä, vaan ihan työstä, omista valinnoista ja priorisoinnista.
- Anonyymi
kyllä ne Jenna huonot jutut sinne takaisin tulee, ei tullut minulta, eikä teistä mitään tänne haluta, paljon hyvää mutta liian erilaista, teillä on kuoleman karmaa, siitä miehestä, abortista ja huonoista jutuista. ette ole pahoja mutta teette vääriä valintoja ja ihmiset tekee huonoja juttuja teidän takia. J miehen takia en viitsi riidellä. Olen aina, melkein aina, sinusta pitänyt ja kunnioittanut teidän suhdetta ja elämää. Ei tullut huono minulta.
- Anonyymi
kuoleman karma ei aina tiedä kuolemaa mutta tuo huonoa.
- Anonyymi
sama näistä miehistä jotka vie naiselta jonka kanssa on suhteessa, että pitäisi tehdä vasta aviossa kun on yhteinen koti, ja ne tulisi naiselle korvata. ei voi ketään liittää väkisin mihinkään, eikö kenenkään suku voi alkaa syömään puolisosta. kenenkään suhde ei tarkoita että. voi viedä salaa tai ilman vapaata tahtoa, tai valheiden kautta.
- Anonyymi
lukuun ottamatta muutamaa vuotta, ja jo nytkin, elämäni on ollut aina kuitenkin tasapainossa, eli kaikkea on omaan elämään, eli ei jos voisi sanoa ei tarvita apua ja pienesti voi antaa. siitä kertyy pientä hyötyä joskus, ei työtä. Mutta epätasapaino tulee noista hakkauksista, jossa siis halutaan sabotoida, viedä ja estää joskus ottanut vastaan vapaaehtoisesti mutta ne henkilöt on harvassa joiden takia niin tekisin. koska se on puhdasta väkivaltaa ja siihen voi vaikka kuolla.
- Anonyymi
se hyöty on sitä että joskus matkoilla saa jotain extras, tekee hyviä kirppuslöytöjä tai alennuksia kaupoissa, onnen potkuja. kiva juttu ja joskus niitä on mukava muillekin tarjota jos osuu kohdille niin että sopii omaan elämään. Niistä tulee hyvä mieli, mutta ei niitä tehdä työnä, eikä niitä sovi ajatella pakollisiksi korvaukseksi. nämä teidän jutut rikkoo tasapainoa, tuhoaa elämää, rikkoo kaunista ja hyvää, koska otatte liikaa ja väkisin. joskus voi illastakin kiireen keskellä istahtaa ja suoda muutaman hyvän lämpimän ajatuksen mutta ei pystytä tuntemaan hirveää "riuhdontaa" tuntikausia jotka vaikuttaa kielteisesti kaikkeen, ei muista juttuja, menee arki sekaisin ja sarastalee paljon, mikä vaikuttaa kaikkeen.
- Anonyymi
Mitä sinä ajattelet siitä tilanteesta?
- Anonyymi
Mainly i think this is time when these ppl start to telling on eatchother to get off easy
- Anonyymi
Also i believe this one fucker have basically this morning to play the rulerer
- Anonyymi
Joku päivä energia ja innostus vaan sammuvat, tunteet kuivuvat ja palavat, rakkaus ja kiintymys sotkeutuvat ankaraan ja kutsumattomaan ympäristöön. Mikään ei tunnu enää kasvavan. Ei siemeniä. Ei kukkia. Ei odotettavissa olevaa toivoa. Ei ajateltavia näkymiä. Mikä tahansa odotuksen kukka näyttää muuttuneen illuusioksi ja elämä näyttää pysähtyneen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123750MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar761970Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421598Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin821253Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671067Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331008Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60863- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3788