Elikkäs tuo huhu, että punainen Pall Pal-sätkätupakan valmistus on lopetettu?
Onko selvillä jo?
12
308
Vastaukset
- Anonyymi
Vastasin jo, ettei ole selvää. Joistain myyntipisteistä sitä saa, toisilta ollut loppu jo pitemmän aikaa.
- Anonyymi
Loppuu joistain paikoista, esimerkiksi S-kaupoista. Tällaisen huhun kuulin.
- Anonyymi
joo ässässä sano et palmallia sätkätoppaa ei enää myydä, en kysynyt myydäänkö muita merkkejä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joo ässässä sano et palmallia sätkätoppaa ei enää myydä, en kysynyt myydäänkö muita merkkejä
Kyllä S-kaupat myy muuta merkkiä.
- Anonyymi
Ässästä ei oo saanu Pall Mallin kumpaakaan, sinistä ja punasta yli kuukauteen, ja nyt sanottiin viikko sitten että valmistus lopetattu kokonaan.
Superista on saanut molempia, olikohan viikon verran että oli niiltäkin loppu. Ja ainakin eilen oli kuormassa tullu sinistä. Kysyin loppuuko niiden myynti niilläkin, niin myyjillä ollut ainakaan mitään tietoa moisesta. Ja ässässä väittivät että muut kaupat myy vanhoja varastoja pois.- Anonyymi
Tänään kuulin eräästä myyntipaikasta, että Smartin tuotanto lopetetaan. Pall Mall ei ollut poistuvien listalla.
- Anonyymi
Mitäpä lottoot?
Brittiläinen American Tobacco (BAT) käynnisti merkittävän maailmanlaajuisen aloitteen Savuttoman maailman toteuttamiseksi yhtiön kaikkien aikojen ensimmäisen Transformation Forumin aikana Lontoossa tänään.17. syyskuuta 2024
BAT tekee suomen savukkeet - Anonyymi
Jännä tämä, että lopetetaan ykskaks jotku merkit.
On se vaan nyt todettava, että näköjään myös Pall Mal kuuluu niihin, jotka lopetetaan. On etsittävä toinen vastaava rööki, vaan kun kaikki ovat niin kitkeriä.- Anonyymi
West on ihan ok, ota sininen ja punanen, kokeile kumpi toimii : )/
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
West on ihan ok, ota sininen ja punanen, kokeile kumpi toimii : )/
Paķko kai testata, kun oma merkki katosi.
- Anonyymi
Pall Mall loppuu,tai on jo loppunu osasta kaupoista,näin mulle sanottiin K-marketissa kun ei enää sitä saanut.
- Anonyymi
Ei saa enää meilläkään. Ihmetyttää vain tämä, että miksi ainakin kaksi merkkiä Smart ja Pall Mall poistuu?
Olisiko kyse Morrisonin tuesta Suomelle, jotta toteutuu v. 2030 savuton suomi?
Pikkuhiljaa vedetään merkki merkiltä pois myynnistä, niin kauan ettei enää ole tupakkaa myynnissä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mietin yön yli
Sinua ja minua. Laitan viestiä sinulle suoraan sitten, jos nyt mitään tolkkua tulen meistä saamaan. Jos en laita, niin e814794Kyllä minä sen vielä tähän sanon
Olen ollut tänään vähän alamaissa ja luullut etten sano enää ksokaan.... Rakastan sinua! Hyvää yötä.244099- 302401
Jussi Rainio rehellisenä - Tämä hiersi Vain elämää -kuvauksissa: "Oltiin kaikki samassa kusessa..."
Vain elämää -sarjassa on tänä syksynä mukana Jussi Rainio. Tämä tyyppi on kyllä symppis- ja mikä ääni! Kuka muistaa "...72098- 251862
Missä meni pieleen
kun kuvittelin sinun tuntevan saman poltteen. Olit korkeintaan vähän ihastunut tai kiinnostunut. Rakastunut ihminen on o641756- 971749
Vaneritehdas lakkautetaan?
Metsä Group suunnittelee Suolahdessa sijaitsevan vaneritehtaan sulkemista.1111544Maapallon nykyinen elämä on romahtamassa
Ilmastokatastrofi tulee ja eliölajeja kuolee vauhdilla sukupuuttoon, mutta väestönkasvu jatkuu ja kaikki hakevat loputon1561454Tänään vietetään maailman mielenterveyspäiväävää
Miten edistät mielenterveyttäsi? Itse vastaan, yksinkertaisesti tekemällä kivoja asioita :)351076