Hyvä ja kiltti nainen. En osaisi käsitellä sinua .
Sä olet liian
57
1960
Vastaukset
- Anonyymi
En minä ole kiltti. Hyvä ehkä.
- Anonyymi
Olet kiltti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet kiltti.
Sivusta, kerran minäkin luulin naisesta näin ja erehdyin pahemman kerran. Olikin petollinen ja katkera, ehkä jostain menneestä, minkä halusi sitten kostaa minulle (liian hyvään uskovalle)? Varovainen kannattaa olla, kaikki mikä näyttää liian hyvältä ollakseen totta, harvemmin on sitä? Sen tämä opetti minulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta, kerran minäkin luulin naisesta näin ja erehdyin pahemman kerran. Olikin petollinen ja katkera, ehkä jostain menneestä, minkä halusi sitten kostaa minulle (liian hyvään uskovalle)? Varovainen kannattaa olla, kaikki mikä näyttää liian hyvältä ollakseen totta, harvemmin on sitä? Sen tämä opetti minulle.
Erehtymisen vaara on aina ilmeisemmin silloin, kun kaikki tuntuu liian hyvältä ollakseen totta. Varovainen syytä olla aina, ehkä nainen kiltteydellään peittelee jotain ominaisuuttaan, jota ei halua itsestään paljastaa muille?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erehtymisen vaara on aina ilmeisemmin silloin, kun kaikki tuntuu liian hyvältä ollakseen totta. Varovainen syytä olla aina, ehkä nainen kiltteydellään peittelee jotain ominaisuuttaan, jota ei halua itsestään paljastaa muille?
Ikävä pilata sun kauhufantasia, mutta kilttejä naisia on oikeasti olemassa ja suht paljon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei jaksa näytellä kilttiä kovin pitkään, ellei sitä ole.
- Anonyymi
On minussa se toinenkin puoli, kiltteyden ja mukavuuden lisäksi... piinkova tyyppi
- Anonyymi
Opetan 😉
- Anonyymi
Kauankohan menisi ennenkuin oppisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauankohan menisi ennenkuin oppisin.
Aika nopeasti. Olen hyvä opettamaan. 😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika nopeasti. Olen hyvä opettamaan. 😘
Opettajaksi soveltuisit hyvin. Mutta osaatko opettaa kehärakkia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Opettajaksi soveltuisit hyvin. Mutta osaatko opettaa kehärakkia.
Jos kyseessä on tämä rakkauteni, niin kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos kyseessä on tämä rakkauteni, niin kyllä.
Häneltä ottaisin kyllä mielelläni oppia vastaan.
Saattaisi oppia paljon uusia asioita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Häneltä ottaisin kyllä mielelläni oppia vastaan.
Saattaisi oppia paljon uusia asioita.No kuka hän on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kuka hän on?
Ei mikään nöyristelijä mutta nöyrä luonteeltaan on. Ikään nähden kokenut luultavasti aika paljon.
Muuta en laita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mikään nöyristelijä mutta nöyrä luonteeltaan on. Ikään nähden kokenut luultavasti aika paljon.
Muuta en laita.Kuulostaa minulta 🩵
- Anonyymi
Nähdään to.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nähdään to.
En lupaa.
- Anonyymi
Koska palsta. Täällä voi luvata mitään.
Ja en pysty vaikuttamaan siihen koska näen.
Ja suuri ja se pahin vaihtoehto on se että me ei oikeasti tunneta.
En halua latistaa mitenkään mutta näin tämä palsta valitettavasti toimii.
- Anonyymi
sulle sopii sitten tuhma ja ilkeä nainen, ota sellainen
- Anonyymi
omanlainen yksilö sanotaanko näin
- Anonyymi
Sehän riippuu mitä sillä kiltteydellä tarkoitetaan, jos yli kävelyä niin voi kokea elämänsä isoimman pettymyksen
- Anonyymi
Minä taas haluaisin juuri tuollaisen hyvän ja kiltin. Tuntisin olevani enkelin kanssa.
- Anonyymi
🥹❤️
- Anonyymi
Ei mua tarvii käsitellä..
- Anonyymi
Niin... tottahan se on, mutta ei minua kuulu käsitellä vaan rakastaa. Voisit olla turvani ja minä sinulle tuki. Yhdessä varmasti löytäisimme askel askeleelta tavan kulkea yhteistä polkua vaikka kompastellen. Siitä välillä uneksin. Välillä mietin, luottaisinko sinuun vai murentuisiko sisimpäni hiljalleen kanssasi? Olisinko sinulle riittävästi?
Oikeastaan kaikki on muuttunut, eikä mikään enää voi täysin palata ennalleen. Silti en voi unohtaa kaikkea sitä kaunista mitä meillä on/ollut. - Anonyymi
Ehkäpä en. Sydän on kyllä välillä liian pehmeä, mutta kiltti en mitenkään taida olla. Eli ohi menee tämä ainakin.
- Anonyymi
Tjaa...Olen kuullut, että olen liian kiltti ja empaattinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän mukavaa. Minä en ole kuullut. No empaattisesta ehkä joskus, mutta kiltistä en muista koskaan.
Kaiken hyvän teen yleensä salassa ja hyvästä syystä. Päivittäin rahasta. Osaan olla melko vaikea ja liian suora. Esimerkkejä on lukuisia. Valitettavasti tai onneksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keneltä?
- Anonyymi
Olisinkin
- Anonyymi
Ei hänestä saa pahaa tai ilkeää vaikka yrittäisi. Temperamenttinen kyllä voi olla.
- Anonyymi
👍👍👍
- Anonyymi
Rivo-Riittako sun mieleen on enemmän?
- Anonyymi
Helpostihan jo käsittelet.
Ei siihen mitään erityistaitoja tarvitse. - Anonyymi
Kiltti ja hyvä tarvitsee vierelleen kiltin ja hyvän. Muu on ajanhukkaa ja itsensä alentamista. Liian kiltti taas kärsii, kun ihmiset käyttävät sylkykuppina/viemärinä. Päivän opetukset. ;) Ei pidä tyytyä.
- Anonyymi
Tämä on niin totta! Niin helposti vetää puoleensa niitä hyväksikäyttäjiä ja narsisteja, jotka sitten kääntävät kaiken päälaelleen kun alkavat paljastua. Todella intensiivisiä ovat (irl) ja uskottavia joten siitä helppo tunnistaa.
- Anonyymi
Mä tiedän, mä tiedän.
Koitan löytää taitavamman 👍 - Anonyymi
Olet tottunut käsittelemän vain tuhmia ja ei hyviä naisia.
- Anonyymi
Minkälaista naista kaipaat?
- Anonyymi
Kukaan ei ole!
- Anonyymi
Ilkeyteni kohdistan läheisiin. Olet vaan vielä liian etäinen että näyttäisin pahempaa puoltani.
- Anonyymi
olen helppo nykyään koska olen kokoajan vain surullinen ja väsynyt. riidat menisi heti itkuksi. tähän on tultu,
- Anonyymi
Sun on hyvä vaan jatkaa sitä runkkausta edelleen.
- Anonyymi
Tiesitkö, että kaikki miehet ovat runkkareita? Parisuhteissa olevatkin.
- Anonyymi
Tykkään sokerittomista mehuista. Asun talossa jossa vesi ei ole aina hyvää.
- Anonyymi
Kohtelias tapa jättää naisesi. Ei kipinää vai kaipaatko vetävää kipinää .... Richard Gere nainen, joka tulee upseerina tai herrasmiehenä viemään miehen auringonlaskuun tai Patrick Swayze nainen, joka kiinnittää koko salin huomion mieheen.
- Anonyymi
Tule kertomaan se minulle kasvotusten
- Anonyymi
Toivon kirja narsistin haavoittamalle
- Anonyymi
Ootko paikalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivon kirja narsistin haavoittamalle
Luitko sen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko paikalla?
Nyt olen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt olen
Sitä en usko.
- Anonyymi
käsittely voi olla hankalaa. ymmärrän. tarviin paljon omaa aikaa. tilaa olla yksin. tilaa ihmetellä. ryhmässä en puhu paljoo mitään. sosiaaliset taidot on omanlaiset. kahdestaan läheisen ihmisenkaa suu käy ja tykkään puhua asioiden oikeilla nimillä, syvässä päädyssä, jos olet siis läheinen.. kevyt minglailu on kamalinta mitä tiedän ja sen takia moni pitää mua outona kun en mee siihe mukaa. omaan vahvat mielipiteet ja koen että olen aina ollut yksi äijistä ja vähän semmonen ”leija” et sanon/teen mitä lystään.
- Anonyymi
lisään..mut pakko sanoo et jos olisit hän mies ni meil vois olla mahdollisuuksia onnistuu rakentaa ystävyyttä tms koska oon vaistonnu susta että oot kans vähän erikoisjätkä, etkä ihan pienestä hätkähdä. se on tuntunu kotosalta
- Anonyymi
Voin alkaa v-mäiseksi, jos sitä haluat, ihan sinun tähtesi teen mitä vain hani.
- Anonyymi
En yleensä uskalla omia, mutta jos joku on oikeasti ihastunut ja varmaan täältä haluaa pois, ja minä pidättelen vain noiden ihastumisen tunteiden takia, niin kyllä minulle voi soittaa tai laittaa viestiä. Ei minua häiritse vaikka kahvitella ja joskus kun näkee niin tunteet voi hävitä tai voit virkota jostain mielikuvasta. Tai sitten voin miettiä sinua jotenkin miten en ole ennen osannut. T. He.. a
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 811674
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee71548- 871476
Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen911231Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole3996- 64866
Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol146835- 75832
- 52807
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi122775