Pakko kertoa että

Anonyymi-ap

koen kaiken näkemäni typeräksi saman asian toistoksi! Kaikki on ollut tiedossa jo kuusi vuotta sitten. Olette pitäneet minua tyhmänä ja ymmärtämättömänä, mutta sitä minä en ole. En minäkään ole täällä aina ihan rehellisesti kertonut kaikkea kuten ette tekään! Tarkoituksella laitoin sen että voi mennä useita vuosia ennen kuin jaksan tututua ikäiseeni mieheen ja heti otitte syötisti kiinni, heh! Kun näin ne kolme autoa siellä lähellä pikkukauppaa jossa kävin, tiesin heti että nappasitte syötin! Minun on pakko sanoa tämä, että ne lukuisat ohimenot tietyn henkilön kanssa eivät saamitään muuta aikaankuin pahaa oloa ja tietynlaista sääliä tätä henkilöä kohtaan! Hänen olisi pitänyt osata avata suunsa jo vuosia sitten! Kyllä ihan jokaisen pitää ymmärtää se ettei kenelläkään ole lupaa ns. roikkua sellaisessa ihmisessä kiinni, joka ei halua olla tekemisisää ns. roikkujan kanssa! Olette aliarvioineet minun tapaani ajatella ja toimia ja se jos mikä oli suuri virhe alusta alkaen! Meistä ei voi koskaan tulla paria, koska minä en saisi sellaisesta suhteesta sitä mitä minä haluan saada! Minun on mahdotonta enää tämän ikäisenä pelkästään tehdä jotain vain toista miellyyttäkseni! En anna koskaan hänelle lupaa enää lähestyä minua ja jos hän niin tekisi hän tulisi kuulemaan sellaiset sanat, jotka hän muistaisi loppuelämänsä ajan! Kaiken olisi pitänyt tapahtua jo kuusi vuotta sitten, enää siihen ei ole mitään mahdollisuutta. Sanoissani hänelle minä vain säälisin häntä ja hänen toimintaansa ja se jäisi aina vain sanojen asteelle, missään tekemisissä hänen kanssaan en koskaan halua olla. Se on ollut minulle selvää jo yli viiden vuoden ajan!

14

262

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lopettakaa se esitys, teette itsenne naurettaviksi!!

• Anonyymi

Five years in Hell

• Anonyymi

Tyttö tummissaan

• Anonyymi

Tämä synkkä aapeemies ei ole tyttöä nähnytkään, se taitaa olla hänen isoin dilemmansa

• Anonyymi

Täällä ei siellä

• Anonyymi

Kotkan Ruusu

• Anonyymi

Anu Saagim

• Anonyymi

Häbbyhuulet isot tissit

• Anonyymi

Frank

• Anonyymi

Kari Grandi

• Anonyymi

Robotti

• Anonyymi

Ei ole ilmeisesti lähestynyt 5 vuoteen? 🤔

• Anonyymi

Auttaako tämä jatkuva palstalle kirjoittelu sinua jotenkin?

• Anonyymi

Ihmetyttää miksi vuodatat tälläselle sivustolle elämääsi ?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      430
      5257
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      165
      3088
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      97
      2654
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      64
      1921
    5. Eikö me voitais

Vaan harrastaa seksiä kun muusta ei tule mitään
      Ikävä
      43
      1900
    6. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      50
      1856
    7. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      5
      1665
    8. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      87
      1647
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      10
      1377
    10. MTV: Vappu Pimiä lataa yllättävän kommentin Helena Puolakasta: "Eihän Helena Puolakkakaan..."

Miten Vappu Pimiä pärjäsi mielestäsi MasterChef-tuomarina? Pimiä aloitti MasterChef-tuomarina uudessa pestissä. Nyt Pim
      Tv-sarjat
      16
      1279
    Aihe