Työttömyys

Anonyymi-ap

Se on melkein aina ihan täysin omaa syytä. Ei sekään oikein ole, että meiltä hyvätuloisilta yrittäjiltä viesdään kaikki veroineen ja maksuineen.

15

279

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No minkä alan yrittäjät olet. Tuun sinulle töihin. Työttömien kun käsketään mennä töihin niin tulen sinun frimaasi töihin. T:työtön.

    • Anonyymi

      Metallialan yrittäjä. Liikevaihto yli 100Me vuodessa. Liikevoitto yli 10Me. Työntekijämme ovat pääosin Puolasta/Baltiasta. Emme tarvitse suomalaista työvoimaa ainakaan nyt.

      • Anonyymi

        Aha eipä siinä sitten voi töihin mennä. Työttömyys muka omaa syytä joppa joo . Täysin yrittäjien syytä kun ei kotiminen työvoima kelpaa. Ihan rahan ahne oot jos ei 10M voitolla ole varaa palkata suomalaisia. Ihan oikein, että maksatkin niitä veroja. Ihan hyvin vois ottaa sulta vielä lisää veroa ja jättää työttömyystukien leikkaukset väliin. Silti sinulla on ihan riittävästi rahaa hautaan asti ja sinne hautaankin mukaan? Miksi valitat?


    • Anonyymi

      Niin ja kuinka sattui. Minulla olisi ollut kokemusta metallialalta, mutta enpä sitten voi töihin mennä jos et ota. Turha sitten sanoa noin ja haukkua, että työttömyys on omaa syytä. Sinähän se olet joka päätät ketä frimaasi otat ja jos et ota niin ihan turha sanoa, että menkää töihin. Etkä ole ainut yrittäjä. Näitä useampia jotka ei ole töihin ottanut vaikka olen kysellyt. Eli ihan tuha sitten valittaa työttömistä jos ei kelpaa töihin!.

    • Anonyymi

      Miksi palkata suomalainen, kun Puolasta ja Baltiasta saa tekijän puolet pienemmällä palkalla.

      • Anonyymi

        Miksi pitää olla rahan ahene jos on jo 10 miljoonaa pankkitilillä niin miksi kerätä lisää?


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Kun on sukulainen prätkäjengissä, niin pystyy tekemään mille työnantajalle vain tarjouksen, josta ei voi kieltäytyä. Tämä tehdään mafiatyyliin. Pääsee töihin.

    • Anonyymi

      Kyllä työtä tulevaisuudessa riittää, kun sodan jälkeinen Suomi pitää rakentaa uudelleen. Eri asia on sitten, onko terveitä tekijöitä. Mitä muuta tästä voi seurata kun eduskunta on täynnä sotaintoilijoita ja Naton kannattajia.

    • Anonyymi

      Aloittaja käy ihan vapaasti katsomassa avoimien työpaikkojen määrän TE-palveluista ja kertoo miten nämä paikat täytetään lähes 300 000 työttömällä?

    • Anonyymi

      Kyllä Suomessa työtä riittää, ei ole vielä valmiiksi rakennettu maa, mutta palkanmaksaja puuttuu.

    • Anonyymi

      Juu. Moni yrittäjä työllistää koko ajan noita 9e päivä tukiryöllistettyjä. Kuntammekin tekee niin. Esim. kierrötyskeskuksessa ei ole kuin yksi palkattu työntekijä. Kaikki muut ovat 9e päivä heppuja.

    • Anonyymi

      Eurajoki saisi hävetä. Täällä olisi varaa maksaa työttömille palkkaa. Miksi ulkomaalaiset ja pakolaiset saavat kunnasta palkkatyötä? Miksei suomalainen kantis kelpaa. Käänteistä rasismia??

      • Anonyymi

        Ja miksi jo täyden eläkkeen ansainneet ovat edelleen kunnalla palkkatyössä, tulppana nuorempien työllistymiselle?


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe