Kylläpä se "yhteiskunnan syöpä" kelpaa demariprinsessallekin...
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/yhteiskunnan-syopa-sanna-marin-haukkui-samanlaisen-verosuunnittelun-jota-han-nyt-itse-kayttaa/ee6995d6-2d8f-46b5-b9d6-03a54c215436
Mutta demareiden moraalihan on kaikkien hyvin tuntema illuusio.
Ei muuta kysyttävää.
Demarin moraali
53
584
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole moraalitonta kun on temarin jäsenkirja.Niin sepikin tekee kuten muromarin🐄
- Anonyymi
Olisi hyvin moraalitonta ja tuomittavaa jos tekijänä olisi kokoomuslainen tai persu, mutta kun sen tekee demari niin eihän siinä nyt ole mitään tuomittavaa, hyvänen aika sentään!
Ja jos onkin, niin sehän on puhtaasti kokoomuslaisen ja persun syytä... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi hyvin moraalitonta ja tuomittavaa jos tekijänä olisi kokoomuslainen tai persu, mutta kun sen tekee demari niin eihän siinä nyt ole mitään tuomittavaa, hyvänen aika sentään!
Ja jos onkin, niin sehän on puhtaasti kokoomuslaisen ja persun syytä...Kyllä Marinillakin on oikeus samanlaiseen verotuksen suunnitteluun kuin muillakin. Hän on kuitenkin valmis hyväksymään sen, että verotus noiltakin osin tiukkenee. Hän siis toimii aivan täysin lain puitteissa.
Tämähän on tietysti peräkamarin persulle mahdoton ymmärtää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä Marinillakin on oikeus samanlaiseen verotuksen suunnitteluun kuin muillakin. Hän on kuitenkin valmis hyväksymään sen, että verotus noiltakin osin tiukkenee. Hän siis toimii aivan täysin lain puitteissa.
Tämähän on tietysti peräkamarin persulle mahdoton ymmärtää.Tässäpä se demarin moraali näkyykin hyvin, saarnaa yhtä ja tekee toista.
Lakiahan tuo ei riko, mutta eipä tuosta kyllä pitäisi muitakaan sitten soimata ja ko. mahdollisuutta syöpäpesäkkeeksi haukkua, jos oma moraali antaa kuitenkin sitä itsekin hyödyntää.
Marin teki jälleen itsensä naurettavaksi ja epäluotettavaksi, ei ollenkaan vakavasti otettava suttura. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässäpä se demarin moraali näkyykin hyvin, saarnaa yhtä ja tekee toista.
Lakiahan tuo ei riko, mutta eipä tuosta kyllä pitäisi muitakaan sitten soimata ja ko. mahdollisuutta syöpäpesäkkeeksi haukkua, jos oma moraali antaa kuitenkin sitä itsekin hyödyntää.
Marin teki jälleen itsensä naurettavaksi ja epäluotettavaksi, ei ollenkaan vakavasti otettava suttura.Katsopas nyt poitsu. Verotukseen on tehty tuollainen järjestely siksi, että se yritys voi kerryttää pääomaa, joka parantaa vakavaraisuutta. Näin yritys pystyy vastaamaan myös pahojen päivien haasteisiin.
Ymmärrätkö?
- No et tietenkään.
Luehan tuo YLEn juttu kokonaan ja ajatuksen kanssa, niin saatat tajuta jotain.
No minä tietysti epäilen, ettet tajua vaikka sen vääntäisi...
https://yle.fi/a/74-20110918 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja jos onkin, niin sehän on puhtaasti kokoomuslaisen ja persun syytä...Onhan se persu Wallin. Mutta persuille kaikki on sallittua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä Marinillakin on oikeus samanlaiseen verotuksen suunnitteluun kuin muillakin. Hän on kuitenkin valmis hyväksymään sen, että verotus noiltakin osin tiukkenee. Hän siis toimii aivan täysin lain puitteissa.
Tämähän on tietysti peräkamarin persulle mahdoton ymmärtää.Aivan. Ja on yleinen tapa myös persuilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässäpä se demarin moraali näkyykin hyvin, saarnaa yhtä ja tekee toista.
Marin teki jälleen itsensä naurettavaksi ja epäluotettavaksi, ei ollenkaan vakavasti otettava suttura.Taas persu hallitsee tuon haukkumasanojen käytön. Niin persua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsopas nyt poitsu. Verotukseen on tehty tuollainen järjestely siksi, että se yritys voi kerryttää pääomaa, joka parantaa vakavaraisuutta. Näin yritys pystyy vastaamaan myös pahojen päivien haasteisiin.
Ymmärrätkö?
- No et tietenkään.
https://yle.fi/a/74-20110918Persut ei tajua mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsopas nyt poitsu. Verotukseen on tehty tuollainen järjestely siksi, että se yritys voi kerryttää pääomaa, joka parantaa vakavaraisuutta. Näin yritys pystyy vastaamaan myös pahojen päivien haasteisiin.
Ymmärrätkö?
- No et tietenkään.
https://yle.fi/a/74-20110918Kyllä minä sen ymmärrän, varmasti sinua paremmin, poitsu.
Kysehän oli nyt siitä että kaksinaamainen marin haukkui aiemmin tuota mahdollisuutta käyttäneet alimpaan hlvettiin ja kutsui ko. mahdollisuutta suomen syöpäpesäkkeeksi.
Nyt hän sitten käyttää sitä itse erittäin halukkaasti!
Mikä on mielestäsi tuollaisen kansanvalistajan uskottavuus, jolla on ihan sama kumpiko pää ääntää?
Sehän on ihan pyöreä 0!
Ei demariuskaan oikeuta moraalittomuutta, paitsi tietysti demareiden omasta mielestä. Heidän mielestäänhän demokratiakin on voimassa vain silloin kun he itse ovat vallassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se persu Wallin. Mutta persuille kaikki on sallittua.
Olikos nyt verokikkaillut demariprinsessa persu?!
Nyt kyllä mut hyvin yllätit...
Vastahan hän kiukkusi vastaaville kikkailijoille ja nyt sitten kikkailee itse... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas persu hallitsee tuon haukkumasanojen käytön. Niin persua.
Demarin moraali asuu lompakossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persut ei tajua mitään.
Ja mitä sinä tästä asiasta ymmärsit, tyhmä vasuri?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minä sen ymmärrän, varmasti sinua paremmin, poitsu.
Kysehän oli nyt siitä että kaksinaamainen marin haukkui aiemmin tuota mahdollisuutta käyttäneet alimpaan hlvettiin ja kutsui ko. mahdollisuutta suomen syöpäpesäkkeeksi.
Nyt hän sitten käyttää sitä itse erittäin halukkaasti!
Mikä on mielestäsi tuollaisen kansanvalistajan uskottavuus, jolla on ihan sama kumpiko pää ääntää?
Sehän on ihan pyöreä 0!
Ei demariuskaan oikeuta moraalittomuutta, paitsi tietysti demareiden omasta mielestä. Heidän mielestäänhän demokratiakin on voimassa vain silloin kun he itse ovat vallassa.Et ymmärrä. Ongelmana on umpipersulainen asenteesi, joka estää ajattelun. Näin ollen keskustelua on turha jatkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ymmärrä. Ongelmana on umpipersulainen asenteesi, joka estää ajattelun. Näin ollen keskustelua on turha jatkaa.
Koskas keskustelu olisi onnistunutkaan kuplassaan elävän vasurin kanssa...
Jos demukka mokaa, niin sehän on ilman muuta kokkareen taikka persun syy, taikka sitten molempien... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koskas keskustelu olisi onnistunutkaan kuplassaan elävän vasurin kanssa...
Jos demukka mokaa, niin sehän on ilman muuta kokkareen taikka persun syy, taikka sitten molempien...Yrittäjänä 38 vuotta ja nyt eläkkeellä. Että sellainen vasuri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yrittäjänä 38 vuotta ja nyt eläkkeellä. Että sellainen vasuri.
Että kapitalistidemari, kovin ärhäkkänä bileprinsessan puolesta. Samaa heimoa, samaa heimoa...
- Anonyymi
Yhteiskunnan syöpä on tämä nykyhallitus! Kaikki on mennyt perseelleen kun aloittivat. Eikö ne vois jo lopettaa Suomen tuhoamisen?
- Anonyymi
Anna nyt niiden ensin sammuttaa Marinin hallituksen jättämät kytevät rauniot...
- Anonyymi
Voe helevettiläinen tuota Sannoo...😂🤣
Kukahan sitäkii nykyään p..... ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voe helevettiläinen tuota Sannoo...😂🤣
Kukahan sitäkii nykyään p..... ?Sekös se nuorta hymiöpelleä kiinnostaa. Kasvaisit nyt ensin, se kun on täysi-ikäisten asia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekös se nuorta hymiöpelleä kiinnostaa. Kasvaisit nyt ensin, se kun on täysi-ikäisten asia.
Eikö sinun tietsikassa ole hymiöitä? Itse aloin niitä käyttää eläkkeelle jäätyäni, ei minunkaan työkoneessani niitä ollut.
- Anonyymi
Olet niin oikeassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekös se nuorta hymiöpelleä kiinnostaa. Kasvaisit nyt ensin, se kun on täysi-ikäisten asia.
Sen kasvu lopahti ala- asteella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet niin oikeassa.
Tiijätkös mitä demari-palopäällikkö sanoi kun persu-palomiehet sammuttivat tulipalon nopeasti?
- Väärin sammutettu...
- Anonyymi
Niin jotta demukan mikä...? Nehän luuloo jotta moraali on seinämaalaus...
- Anonyymi
Kiekkolainekin on vasta tulossa kun ei ole saanut nauttia elämästä vielä. Että semmoinen maine.
- Anonyymi
Temari meni lihatiskille ja pyysi 200 grammaa moraalia siivuina.
- Anonyymi
marriini tekee tiliä ja maksaa veroja,
entäpä maalaisliitto.mtk:n,
luikuritempuilla milijonääriksi tullut lesta-ky..ä,
no sehän haki toimeentulotukea,
heti kun se oli mahdollista,
luimistelee ulkona,
kun mökin-mummokin tuntee halua lyödä...- Anonyymi
Kylläpä se Marriini onkii hyvä.
Ja kaunis.
Ja ihana.
Ja ahne kapitalistidemari.
- Anonyymi
Mikä on demari?
- Anonyymi
Demari on työväestön edustajaa näyttelevä, ahne ja kiero kapitalistin elämästä haaveileva liero, joka on aina valmis rahasta hylkäämään aatteensa (ja pettämään äänestäjänsä).
- Anonyymi
Temari on toisten siivellä elävä loinen.
- Anonyymi
Demari on sellainen jonka vaatteissa ei ole taskuja, siksi demari pitää käsiään toisten taskuissa ja rahaa on!
- Anonyymi
En tiedä tarkkaan, mutta mitä lukenut olen niin ainakin demukat tykkää tehdä natsitervehdyksia ja tappaa kissoja.
- Anonyymi
Luetko yleensä vain ne uutiset jotka saavat eripuraa aikaan ja sitten katselet sivummalta ja ehkä rohkeuspu(u)skassasi taputat ja yllytät?
Nim. Nukkuva - Anonyymi
Joko sait orkun kun itseäsi kiihotut yksin puhelullasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joko sait orkun kun itseäsi kiihotut yksin puhelullasi.
Olen nähnyt valokuvan jossa merkittävä nat.. siis demari seisoo käsi pystyssä.
Lisäksi olen lukenut rikosjutun jossa demari tappoi ja poltti kissan.
Ihan hirveää porukkaa, pelottaa kun tuollaiset saa olla vapaana.
- Anonyymi
Mitä isompi titteli, sitä suurempi huijari, näyttää toteutuvan aika isolla joukolla Suomessa.
- Anonyymi
Vanhan ja viisaan neuvo:
Jos kommentissa esiintyy puolue tai jokin automerkki, on mielipide sontaa.- Anonyymi
Onko sellaisiakin kommentteja?
- Anonyymi
Niinkuin kelpaisi sullekin köyhä
- Anonyymi
Varmasti, kun kelpaa tuota systeemiä hyödyntäneitä kritisoineelle demari-mariinskillekin.
Ihqu-sannahan on kuin raittiussaarnaaja joka saarnansa jälkeen lähtee ryyppäämään...
- Anonyymi
Marin hyödynsi klassista ja vasemmistopuolueiden vihaamaa verosuunnittelua, joka Suomessa on mahdollinen listaamattomien yritysten omistajille. Marin itse on aiemmin kutsunut kikkaa ”yhteiskunnan syöväksi".
Nyt sitten syöpäkin kelpasi luokkapetturikiipijälle.
Hyi olkoon tuota kaksinaamaisuutta, mutta mitä muuta voi odottaakaan ikiteiniltä joka petti aatteensa ja 36 000 äänestäjäänsä.- Anonyymi
Mikä on äänestys?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on äänestys?
Jos käyt äänestämässä saat luvan olla ilkeä muita ihmisiä kohtaan. Unohdat omat virheesi ja näet muitten virheet ennen, nyt ja tulevaisuudessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on äänestys?
No ainoa pätevä ja demokraattinen äänestyshän on sellainen jossa vihervasurit voittaa. Kaikki muu äänestys on uhka demokratialle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ainoa pätevä ja demokraattinen äänestyshän on sellainen jossa vihervasurit voittaa. Kaikki muu äänestys on uhka demokratialle.
Ja sitten vielä kannustetaan äänestämään! Yhtä silmänlummetta koko huttu.
Onko sinun äänesi korjannut mitään asiaa? Sitähän minäkin. Mutta sama vaahtoaminen alkaa taas äänestyksen lähestyttyä. Nyt kaikki (hölmöt) äänestämään... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sitten vielä kannustetaan äänestämään! Yhtä silmänlummetta koko huttu.
Onko sinun äänesi korjannut mitään asiaa? Sitähän minäkin. Mutta sama vaahtoaminen alkaa taas äänestyksen lähestyttyä. Nyt kaikki (hölmöt) äänestämään...Jos kaikki äänioikeutetut äänestäisivät niin eduskunnan ja hallituksen kokoonpano saattaisi olla ihan toisen näköinen.
Ihan turha valittaa päättäjistä, kansahan ne valitsee, joten menkää valitsemaan (äänestämään)! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos kaikki äänioikeutetut äänestäisivät niin eduskunnan ja hallituksen kokoonpano saattaisi olla ihan toisen näköinen.
Ihan turha valittaa päättäjistä, kansahan ne valitsee, joten menkää valitsemaan (äänestämään)!No hallituksia on ollut vaikka minkälaisia mutta kiistely on ikuista. En äänestä enkä valita päättäjistä. Huonokäytöksisiä äänestäjiä sentään riittää aina.
- Anonyymi
Ottakaa huomioon Marinin selitys." Minä en sentään vielä ole muuttanut ansiotulojani pääomatuloiksi ja olen toiminut lakien mukaan".
Taipumus kuitenkin näyttää olevan vahvasti edistää "yhteiskunnan syöpää"
Aihetta olisi ehkä tutkia onko kaikki tulot ilmoitettu ja vastaavasti menoina merkitty muitakin kuin tulon hankkimiseen kuuluvia menoja.. Yleensä em. piirteet ovat kuin yksi ja sama asia, ei toista ilman toistakaan.- Anonyymi
Kun tavat on kuin pahimmalla kapitalistilla, niin kyllä silloin pitää jättää puheet köyhälistöstä ja sosialidemokratiasta. Ne ovat enää sanoja hölypöly-vappupuheista...
- Anonyymi
Verotarkastajat voisivat piipahtaa prinsessan firmassa...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412755Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4242294Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens212166Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau182020Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1411769Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1371699Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat221226Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,11154- 741059
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.67987