Uusi Lidl Rakennetaan Repokaliioon Joenmsuuhun 2024-2025 Avajaiset

Anonyymi-ap

Uusi Lidl Rakennetaan Repokaliioon Joenmsuuhun 2024-2025 Avajaiset

17

1225

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Uusi Lidl Rakennetaan Repokaliioon Joensuuhun 2024-2025 Avajaiset

• Anonyymi

Uusi Ruokakauppa Avautuu Hukanhautaan Reponkallioon Joensuuhun Avajaiset Pidetään

• Anonyymi

Ruokakauppa Hukanpillunpohjukkaan.

• Anonyymi

Lidl rakentaa kolmannen myymälän Joensuuhun

• Anonyymi

Mukava kun on avajaisii, suahaan muoviämpärijä...

• Anonyymi

Muoviämpäreille onkin monenlaista käyttöä. Esimerkiksi minä kasvatin niissä tomaatteja ja hyvin kasvoivatkin. Paremmin kuin milloinkaan tätä ennen! Johtunee siitä ettei kasvi keskittynyt, eikä tarvinnut keskittyä kasvattamasan ensin kuukausikaupalla juuria, vaan pienemmässä tilassa sai kasvattaa vartta ja heti sen jälkeen itse tomaatteja. Lisäravinteetkin pysyivät siellä mihin ne on tarkoitettukin, eivätkä levinneet hyödyttöminä pitkin kasvimaata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muoviämpäreille onkin monenlaista käyttöä. Esimerkiksi minä kasvatin niissä tomaatteja ja hyvin kasvoivatkin. Paremmin kuin milloinkaan tätä ennen! Johtunee siitä ettei kasvi keskittynyt, eikä tarvinnut keskittyä kasvattamasan ensin kuukausikaupalla juuria, vaan pienemmässä tilassa sai kasvattaa vartta ja heti sen jälkeen itse tomaatteja. Lisäravinteetkin pysyivät siellä mihin ne on tarkoitettukin, eivätkä levinneet hyödyttöminä pitkin kasvimaata.

Minä käytän änpärijä yöastijana, ei tarvii pimmeessä lähtee kylymään huussiin. Se kalja ku kusettaa niin kovin.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä vain! Niinpä kasvatin minäkin viime vuonna tomaatteja muoviämpäreissä kuten teen nytkin. Taimet ovat jo hyvällä alulla, eli noin 30cm pitkiä ja ennättävät nousta ylöspäin ties kuinka paljon ennen kuin ne voi viedä ulos lämpötilan salliessa. Muutenkin olet täsmälleen oikeassa kirjoittamasi suhteen. Olen laittanut myös kurkkuja kasvamaan sankoihin, sekä vanhan ajan isoon puusaaviin makeasinikuusaman eli hunajamarjapensaan. Ehkä melko tuntematon laji "suurelle yleisölle" mutta niitä löytyy monista myymälöistä jotka yleensäkin myyvät myös taimia.

• Anonyymi

No enpä ole vielä Pilkonkaan myymälää käynyt katsomassa. Siinä ekassa joskus harvoin. Kotimaiset kaupat riittävät mutta maahanmuuttajat ravaavat lidlissä jopa busseilla... T. hukanhautalainen <40 vuotta

• Anonyymi

Hyvä juttu. Saadaan Hukanhaudan alueellekin kansainvälistä väriä!

• Anonyymi

Lidlin yhteyteen tulee repokalliolle myös 100-paikkainen karaokeravintola ja viereiselle tontille sepelimurskaamo.

• Anonyymi

Uusi uutinen aiheeseen liittyen: Repokallion Lidlin omistaja on megahomoseksuaali, boikottiin koko paikka

T: Kokemusasiantuntija

• Anonyymi

Ainakin saadaan iso Lidl sinne.Britti-Lidleihin verrattuna Suomen Lidit on pieniä.Britanniassa kun on suositumpaa se Lidl-toiminya,kuin Suomessa

• Anonyymi

Oiskohan siellä myös enempi porukkaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oiskohan siellä myös enempi porukkaa?

Ja lidl on vasta viidennellä sijalla briteissä ,alle 10% markkinaosuudella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja lidl on vasta viidennellä sijalla briteissä ,alle 10% markkinaosuudella.

Eli markkinaosuus samaa luokkaa kuin Suomessa.

• Anonyymi
      UUSI

Uudempien uutisten mukaan avajaiset 2026 tammi-helmikuulla. Jää nähtäväksi. Eiköhän marketti saada rakennettua, mutta aikataulut on sen verran venyneet ja paukkuneet, että tuo tammi-helmikuu hiukkasen epäilyttää, kun Lidlillä on nyt toukokuussa vielä urakoitsijoitten kilpailutuksia kesken ja rakennushommat pitäisi aloittaa kesäkuussa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      59
      14492
    2. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      265
      2301
    3. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      20
      2188
    4. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      123
      1629
    5. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      127
      1423
    6. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      341
      1324
    7. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      1163
    8. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      12
      1015
    9. Onko PS kaaoksessa?

Kuinka pahasti kulissit heiluu? Tulenarka aihe? Kyllähän vaalitappio toisensa jälkeen on vakava paikka, mutta jospa P
      Perussuomalaiset
      73
      896
    10. Mitähän ne katseet merkitsee

Kun et saa sanaa suustasi.
      Ikävä
      99
      813
    Aihe