Uusi Lidl Rakennetaan Repokaliioon Joenmsuuhun 2024-2025 Avajaiset

Anonyymi-ap

Uusi Lidl Rakennetaan Repokaliioon Joenmsuuhun 2024-2025 Avajaiset

11

269

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Uusi Lidl Rakennetaan Repokaliioon Joensuuhun 2024-2025 Avajaiset

    • Anonyymi

      Uusi Ruokakauppa Avautuu Hukanhautaan Reponkallioon Joensuuhun Avajaiset Pidetään

      • Anonyymi

        Ruokakauppa Hukanpillunpohjukkaan.


    • Anonyymi

      Lidl rakentaa kolmannen myymälän Joensuuhun

    • Anonyymi

      Mukava kun on avajaisii, suahaan muoviämpärijä...

      • Anonyymi

        Muoviämpäreille onkin monenlaista käyttöä. Esimerkiksi minä kasvatin niissä tomaatteja ja hyvin kasvoivatkin. Paremmin kuin milloinkaan tätä ennen! Johtunee siitä ettei kasvi keskittynyt, eikä tarvinnut keskittyä kasvattamasan ensin kuukausikaupalla juuria, vaan pienemmässä tilassa sai kasvattaa vartta ja heti sen jälkeen itse tomaatteja. Lisäravinteetkin pysyivät siellä mihin ne on tarkoitettukin, eivätkä levinneet hyödyttöminä pitkin kasvimaata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muoviämpäreille onkin monenlaista käyttöä. Esimerkiksi minä kasvatin niissä tomaatteja ja hyvin kasvoivatkin. Paremmin kuin milloinkaan tätä ennen! Johtunee siitä ettei kasvi keskittynyt, eikä tarvinnut keskittyä kasvattamasan ensin kuukausikaupalla juuria, vaan pienemmässä tilassa sai kasvattaa vartta ja heti sen jälkeen itse tomaatteja. Lisäravinteetkin pysyivät siellä mihin ne on tarkoitettukin, eivätkä levinneet hyödyttöminä pitkin kasvimaata.

        Minä käytän änpärijä yöastijana, ei tarvii pimmeessä lähtee kylymään huussiin. Se kalja ku kusettaa niin kovin.


    • Anonyymi

      No enpä ole vielä Pilkonkaan myymälää käynyt katsomassa. Siinä ekassa joskus harvoin. Kotimaiset kaupat riittävät mutta maahanmuuttajat ravaavat lidlissä jopa busseilla... T. hukanhautalainen <40 vuotta

      • Anonyymi

        Hyvä juttu. Saadaan Hukanhaudan alueellekin kansainvälistä väriä!


    • Anonyymi

      Lidlin yhteyteen tulee repokalliolle myös 100-paikkainen karaokeravintola ja viereiselle tontille sepelimurskaamo.

    • Anonyymi

      Uusi uutinen aiheeseen liittyen: Repokallion Lidlin omistaja on megahomoseksuaali, boikottiin koko paikka

      T: Kokemusasiantuntija

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      87
      4568
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      127
      3988
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      33
      2541
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      198
      1571
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1286
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1253
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1208
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1193
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1163
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1075
    Aihe