Demari saa tehdä itse kuin haluaa - kunhan muut tekee kuten käsketään

Anonyymi-ap

"Verokikkailu on yhteiskunnan syöpä, joka murentaa kansalaisten yhteisvastuuta ja keskinäistä luottamusta, Marin kirjoitti blogissaan elokuussa 2014."

Ja nyt käyttää täsmälleen juuri tätä keinoa itse - tsot tsot sentään, kun se takki kääntyy niin kovin helposti..... säälittävää, kuinka se yhteiskunnan syöpä leviää helposti, kun rahan ahneus sokaisee.

20

173

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sanna tietää miten toimia ja ei ole samaa kikkailua mitä tarkoitat. Eiks tää Sieppi tehnyt jotain vero kikkailua juorujen mukaan.

      • Anonyymi

        Heikosti menee jos kumpikaan noista kanoista kelpaa esimerkiksi.


      • Anonyymi

        Sannan yritys maksoi veroja yli kolmesataa tuhatta euroa, joten kyllä on hyvin maksanut veroja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sannan yritys maksoi veroja yli kolmesataa tuhatta euroa, joten kyllä on hyvin maksanut veroja.

        Älä yritä. Tuo ei ole kelvannut kotimaan kommunisteille selitykseksi koskaan.

        Progressiota pitää olla ja kaikki pitää viedä jos on liian rikas!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sannan yritys maksoi veroja yli kolmesataa tuhatta euroa, joten kyllä on hyvin maksanut veroja.

        Oletko taas nähnyt unta ja menee sekaisin todellisuus? Tai sitten korkki kiinni, mistä keksit nämä aiheet satuiluun? Tai olet vain niin yksinkertainen sitten..

        Ai että oikein yli kolmesataa tuhatta maksoi?


    • Anonyymi

      Niinhän se on, että mitä enemmän pystyy välttelemään veroja kikkailemalla, sitä enemmän jää rahaa bilettämiseen ja hauskanpitoon ja lomiin lentelemällä ympäri maailmaa.

      Missä nyt on SDP:n perusarvot - ovat tainneet lentää suoraan roskikseen. Miten suomi pärjäisi, jos kaikki kikkailisivat veroprosenttinsa lähes nollaan?

      • Anonyymi

        Vain hyvin tienaavat "verokikkailevat" ja silti maksavat aivan älyttömästi veroja kikkailusta huolimatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain hyvin tienaavat "verokikkailevat" ja silti maksavat aivan älyttömästi veroja kikkailusta huolimatta.

        Sanna maksaa normaali palkka veronsa ja lukekaa ensin asiat ja alkakaa vasta sitten räksyttää päätänne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanna maksaa normaali palkka veronsa ja lukekaa ensin asiat ja alkakaa vasta sitten räksyttää päätänne.

        Jospa itse tutustut hieman aiheeseen ennen kuin mussutat siellä, aivan kuin jotain siitä ymmärtäisit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain hyvin tienaavat "verokikkailevat" ja silti maksavat aivan älyttömästi veroja kikkailusta huolimatta.

        Hän voisi - kun niin pitää kylmästä valkoviinistä - alkaa ottamaan sitä kimpassa Sofian kanssa, hänkin pitää kovasti kylmästä valkoviinistä, Sanna voisi neuvoa Sofiaa siinä sitten, kuinka minimoida ja kikkailla verot minimiin, ettei mene valtiolla senttiäkään ylimääräistä.

        Heistä varmaan tulisi hyvät kaverit.


    • Anonyymi

      Marin on rahan ahne.

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Sannasta tuli kerta heitolla porvari. Onnittelut siitä!

      • Anonyymi

        Niin, jokainen vasuri haaveilee salaa siitä, että saisi olla Porvari, jos taatelia vain olisi tarpeeksi, millä mällätä - ja voisi kikkailla verojen kanssa niin, että mahdollisimman paljon tulee taskuun ilman veroja.

        Se onkin vasemmisto, joka ON yhteiskunnan syöpä, Samariini on tästä oiva esimerkki - EI JATKOON!


    • Anonyymi

      Nyt on sitten vasemmiston turha enää nalkuttaa tästä asiasta.

      Jos kerran on ok että Marin tekee noin, kai silloin tavallinen yrittäjäkin voi tehdä noin.

      Vai onko Marinille hyväksyttävä joku erityisasema ja jos niin miksi? Kai me kuullaan tämä kun sitä kysytään demareiden johdolta.

      • Anonyymi

        Se on laillista toimintaa ja kaikkien käytössä joten turvat vaan tukkoon vellihousut 😎.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on laillista toimintaa ja kaikkien käytössä joten turvat vaan tukkoon vellihousut 😎.

        Purra ollut taas ryyppäämässä kotibileissä ja taitaa kulkea samaa tahtia, kuin Sanna ministeri aikanaan. Juhliminen maistuu näköjään gekkosessa on kirjoitus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Purra ollut taas ryyppäämässä kotibileissä ja taitaa kulkea samaa tahtia, kuin Sanna ministeri aikanaan. Juhliminen maistuu näköjään gekkosessa on kirjoitus.

        Näyttää tuo lut maistuvan Petterillekin 🧐


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näyttää tuo lut maistuvan Petterillekin 🧐

        siis...OLUT


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on laillista toimintaa ja kaikkien käytössä joten turvat vaan tukkoon vellihousut 😎.

        Siitä ei ole tässä kyse, vaan siitä, että demari puhuu toista ja tekee toista - viimeinekin ripaus uskottavuutta on nyt vedetty IDO59:stä alas (siis vessanpönttöön)

        Luojan kiitos, ei tule enää koskaan pilaamaan suomen poliittista ilmapiiriä paskapuheilla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      582
      3856
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3308
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2739
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1957
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe