82 viestiä on tullut tänään profiiliini.
Mistä se kertoo?
Ainakin siitä, että porukoilla on halu kirjoittaa.
Tuntuu, että monella on omassa elämässään pallo hukassa.
Se puretaan sitten tänne, tuntemattomien kirjoittajien luettavaksi.
Olen suoraluonteinen ja avoin.
10 vuotta olin 60 plussassa.
Tiedän, että moni kammoksuu tyyliäni tuoda asioita esiin.
Eiköhän jatketa
Onko hyvä vai paha olo
17
338
Vastaukset
- Anonyymi
"Eiköhän jatketa" Jatketaan, ei saa jäädä tuleen makaamaan.....!
- Anonyymi
Tarinoita maailmalta ja kotikonnuilta.
- Anonyymi
Onko Lesken70 oma lokero, jonne voi kirjuutella?
- Anonyymi
Ei ole enää.
En ole rekisteröitynyt. En halua olla kenenkään kusitolppana
Lesken 70
- Anonyymi
Onko saamissasi kommenteissa muuta kuin kommentteja sinun olemattomiin
aloituksiisi ?- Anonyymi
Rekisteröidy niin näet, mitä törkyä sinne tulee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rekisteröidy niin näet, mitä törkyä sinne tulee.
20:03 Lesken70
- Anonyymi
Ei kai ne sinne profiiliin tule vaan profiilin oikeassa ylälaidassa näkyy viestien lukumäärä palstalla. Siis niiden joissa on Leskenille vastattu vai kui?
Siili- Anonyymi
Jotain sellaista.
Lesken70
- Anonyymi
Minulle on tuosta lauseesta ” suora luontoinen ja avoin” on ikävät muistot , meillä oli ennen töissä yksi ihminen ja sanoi aina noin itsestään.
Hän loukkasi työkavereita niin pahasti että kaksi otti häne vuokseen lopputilit .
Siis hänen auoraluontoisuutensa ilmeni myöhemmin skitsofreniana, ja sai itsekkin lopettaa töissä .
Mutta jatkoi niitä ns auoraluontoisia juttujaan netissä ja ilmoitteli jopa ihmisten puhelin numeroja netissä ja missä he asuvat. Ja aina kun joku sanoi hönelle että hönen tietonsa asioista ei ole mikään ainoa totuus ja ettei hänellä ole filtteriä koskaan . Vaan sanoa pamautteli miten hän tunsi juuri silloin . Tänään ei häntä enää ole kuoli aika nuorena . Joten minulle suora luontoinen ja avonainen. Sanana , saa aina muistamaan hänet , ei mitään mukavia muistoja itse sanon mielipiteeni myös suoraan , mutta on tilanteita joissa on otettava huomioon muitakin asioita ja sanoa sanomisensa niin ettei loukkaa toisia .
Muista erään miehen joka aina kun puhui asioita niin laittoi niihin Lapin lisää roimasti että ne olisivat jännittävämpiä , muista että sanoin hänelle suoraan että lopettaa aikuinen ihminen keksimiset sikseen sillä asiat ovat hyviä vaan ihan sellaisia kun ovat ei niihin; tarvitse
Lisätä mielikuvituksia . Mutta sanoin sen silloin kun muita ei ollut kuulemassa . Luulen että hän ajatteli ainakin mitä olin sanonut.- Anonyymi
Parempi olla väritön, hajuton, mauton.
Niinkuin tämä palsta.
Lesken70 - Anonyymi
Beng noin kirjoitteli ,se sitä äitien logiikkaa.
- Anonyymi
Hyvä olo on.
- Anonyymi
Niin minullakin.
Yli vuoden kesti Edunvalvojan haku omaiselleni.
Nyt hän sen saa. Päätös tuli.
Helpotus
Lesken70 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin minullakin.
Yli vuoden kesti Edunvalvojan haku omaiselleni.
Nyt hän sen saa. Päätös tuli.
Helpotus
Lesken70Löytyikö sukulaisista vai määrättiinkö virkamies?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Löytyikö sukulaisista vai määrättiinkö virkamies?
Ei todellakaan sukulaista siihen hommaan.
Tein sitä koiranvirkaa ihan tarpeeksi.
Edunvalvoja on virkamies.
Kyllä kesti edunvalvojan saaminen
Lesken 70 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Löytyikö sukulaisista vai määrättiinkö virkamies?
Ei sitä mitään määrätä.
Hakukaavakkeet minä täytin ja omaiseni allekirjoitti.
Ehdottomasti ulkopuolisen halusi omainen, niinkuin minäkin.
Nyt ei tarvitse nähdä enää yhtään paperia.
Kokoajan tapahtuu muutoksia, kun ollaan Hyviksessä.
Se on kyllä mielestäni Pahis
Lesken70
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1508865Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492629Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282407- 462405
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1961833- 971817
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231713Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä421240Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091187Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61136