Minua ahdistaa ajatus leukemiasta

Anonyymi-ap

Elikkäs olen 14 poika ja minua on ahdistanut ajatus leukemiasta minulla on mustelmia käsissä ja jaloissa mutta ne on voinut tulla perus kolhimisesta minulla on myös jalka särkyä ja nyt minua mietityttää tämä. menin googlaamaan jalkakivun niin yleensä se pahin vaihtoehto jää päähän

9

226

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos mietityttää tai pelottaa, sitten mene vaikka koulun terkkarille, hän laittaa lääkäriin jos on tarve.

• Anonyymi

Mustelmia voi tulla herkästi kolhimisesta, ja sitä voi tapahtua niin ettei huomaakaan.
      Itse olen jo yli viisikymppinen ja kolhin huomaamatta itseäni saaden mustelmia.
      Milloin jalkojasi särkee, tuleeko liikkumisen jälkeen vai levossakin ?
      Joskus on niin, että pituuskasvukin voi aiheuttaa kipuja, ja 14-vuotias vielä yleensä kasvaa jonkin verran pituutta.
      Jotkut venähtävät pituutta vielä armeijassakin.
      Jos sinulla on muuten hyvä olla, jaksat liikkua, tehdä asioita, yleiskuntosi on hyvä, niin tuskin sinulla leukemiaa on. Siinä tulisi muitakin epämääräisiä oireita.
      Suosittelen, ettet lukisi liikaa terveyteen ja sairauksiin liittyviä juttuja, jos sinua alkaa ahdistamaan ja pelkäät sairauksia.
      Ihmisemieli on siitä vähän kumma, kun jotain vikaa tulee, niin heti ajatellaan sitä pahinta mahdollista, ja harvemmin se sitä kuitenkaan on.

• Anonyymi

Kuntoni on hyvä ja jaksan tehdä asioita toista jalkaa on särkenyt noin 2 kuukautta se on pientä särkyä mutta sen huomaa kun sitä alkaa ajatella kaikka pienetkin jäljet ja kivut saavat minut miettimään pahinta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuntoni on hyvä ja jaksan tehdä asioita toista jalkaa on särkenyt noin 2 kuukautta se on pientä särkyä mutta sen huomaa kun sitä alkaa ajatella kaikka pienetkin jäljet ja kivut saavat minut miettimään pahinta

Mikä sut laittaa miettimään pahoja sairauksia, miksi tunnet pelkoa ?
        Onko joku läheisesi sairastunut vakavasti, tai jopa kuollut ?
        Onko sulla elämässä ja kotona asiat ok, onko kavereita ?
        Eihän se ole kivaa, jos koko ajan miettii ikäviä juttuja, olisi parempi jos saisi muuta ajateltavaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä sut laittaa miettimään pahoja sairauksia, miksi tunnet pelkoa ?
        Onko joku läheisesi sairastunut vakavasti, tai jopa kuollut ?
        Onko sulla elämässä ja kotona asiat ok, onko kavereita ?
        Eihän se ole kivaa, jos koko ajan miettii ikäviä juttuja, olisi parempi jos saisi muuta ajateltavaa.

minun iso isäni sairastui syöpään keväällä
        asiat ovat muuten hyvin minua vain ahdistaa ajatus että joutuisin vakavan sairauden uhriksi ja minun pitäisi olla sairaalassa kun kaverini viettää hyvää nuoruutta mopoilu on tärkeää minulle joten kun ajatus lipsahtaa leukemiaan niin ajattelen vain että peli on menetetty

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

minun iso isäni sairastui syöpään keväällä
        asiat ovat muuten hyvin minua vain ahdistaa ajatus että joutuisin vakavan sairauden uhriksi ja minun pitäisi olla sairaalassa kun kaverini viettää hyvää nuoruutta mopoilu on tärkeää minulle joten kun ajatus lipsahtaa leukemiaan niin ajattelen vain että peli on menetetty

Harmi tuo isoisäsi juttu. Iäkkäille ihmisille voi tulla herkemmin sairauksia kuin nuoremmille. Onko isoisäsi nyt sairaalassa, vai millainen tilanne on ?
        Hänen tilanne on varmaan saanut sinutkin miettimään sairauteen liittyviä asioita.
        Ei ole mikään ihme, jos se aiheuttaa ahdistusta. Ahdistus ei ole paha asia, monet kärsivät ajoittain ahdistuksesta.

Tuskin sinä nyt ykskaks sairaalaan joudut, vaan pystyt kaverisi kanssa varmasti mopolla ajelemaan vielä pitkälle syksyyn.
        Laitatteko te mopot talveksi syrjään, vai ajeletteko talvellakin ?
        Yritä viettää hyvää nuoruutta, mitään peliä et ole menettänyt. Ajatukset on onneksi eri asia kuin sellainen, joka tapahtuu. Ajatukset eivät aina käy toteen.

Jos sinua kovasti ahdistaa, niin pystytkö juttelemaan kenenkään kanssa ? Isän tai äidin ?
        Nuorille on myös olemassa netissä jotain tukipalveluita, joihin voi olla yhteydessä, jos tuntuu pahalta. Ainoa, että niissäkin voi olla ruuhkaa, kun tarve on niin suuri nykyään.

Minun isä sairastui kesällä syöpään, ja kyllä minullakin kaikenlaisia ajatuksia tulee mieleen, ehkä jopa ahdistaakin vähän ajoittain. Olen paljon vanhempi kuin sinä, elämänkokemuksissa on eroja iänkin takia, olen ehtinyt näkemään jo aika paljon kaikkea, elämää ja kuolemaakin.
        Sairastuminen ja sairastaminen on aina ikävää, tapahtuu se kenelle tahansa.
        Toivon sinulle kaikkea hyvää, mukavia mopokelejä vielä ja tsemppiä jaksamiseen.
        On vanha sanonta, mutta sanotaan, että asioilla on tapana järjestyä. Itse uskon siihen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harmi tuo isoisäsi juttu. Iäkkäille ihmisille voi tulla herkemmin sairauksia kuin nuoremmille. Onko isoisäsi nyt sairaalassa, vai millainen tilanne on ?
        Hänen tilanne on varmaan saanut sinutkin miettimään sairauteen liittyviä asioita.
        Ei ole mikään ihme, jos se aiheuttaa ahdistusta. Ahdistus ei ole paha asia, monet kärsivät ajoittain ahdistuksesta.

Tuskin sinä nyt ykskaks sairaalaan joudut, vaan pystyt kaverisi kanssa varmasti mopolla ajelemaan vielä pitkälle syksyyn.
        Laitatteko te mopot talveksi syrjään, vai ajeletteko talvellakin ?
        Yritä viettää hyvää nuoruutta, mitään peliä et ole menettänyt. Ajatukset on onneksi eri asia kuin sellainen, joka tapahtuu. Ajatukset eivät aina käy toteen.

Jos sinua kovasti ahdistaa, niin pystytkö juttelemaan kenenkään kanssa ? Isän tai äidin ?
        Nuorille on myös olemassa netissä jotain tukipalveluita, joihin voi olla yhteydessä, jos tuntuu pahalta. Ainoa, että niissäkin voi olla ruuhkaa, kun tarve on niin suuri nykyään.

Minun isä sairastui kesällä syöpään, ja kyllä minullakin kaikenlaisia ajatuksia tulee mieleen, ehkä jopa ahdistaakin vähän ajoittain. Olen paljon vanhempi kuin sinä, elämänkokemuksissa on eroja iänkin takia, olen ehtinyt näkemään jo aika paljon kaikkea, elämää ja kuolemaakin.
        Sairastuminen ja sairastaminen on aina ikävää, tapahtuu se kenelle tahansa.
        Toivon sinulle kaikkea hyvää, mukavia mopokelejä vielä ja tsemppiä jaksamiseen.
        On vanha sanonta, mutta sanotaan, että asioilla on tapana järjestyä. Itse uskon siihen.

kiitos hyvästä viestistä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kiitos hyvästä viestistä

Hanki harrastua,hanki tyttöystävä ja lopeta se jatkuva napaasi tuijottaminen ja se iänikuinen keuliminen sillä polkupyörälläsi niin jalkasi paranee varmasti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hanki harrastua,hanki tyttöystävä ja lopeta se jatkuva napaasi tuijottaminen ja se iänikuinen keuliminen sillä polkupyörälläsi niin jalkasi paranee varmasti

Oliko tässä nyt kauheesti järkeä ?
        Ei ollut kivasti kommentoitu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2656
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2282
    3. 148
      2254
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      53
      2160
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1772
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      388
      1627
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1566
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      290
      1454
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      133
      1408
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1399
    Aihe