Hyvä kirjoitus , paljon puhutaan ruuan kalleudesta , itse ostan perunoita , juureksia, kasviksia mitä milloinkin saa edullisesti ,viime viikolla 2kg perunaa 1€ , ostin useamman pussin . Marjoja , omenoita, sieniä ja yrttejä tulee hyödynnettyä päivittäin itse poimittuna.
Kalaa syön mieluiten kun saa edullisesti. Keittoja ja uuniruokia talvella tulee paljon laitettua.
Kyllä nykyään turhan paljon laitetaan makaroneja,riisiä josta todella pitkä hiilijalanjälki eikä yhtään hyvää ravintoarvoja,
valmisruuat kilohinnaltaan kalliita ja tuottaa paljon muovia ja muuta pakkausjätettä.
Nuoret juovat energiajuomia, limuja ja kaljaa joissa kaloreita valtavasti ja kaikenlaisia tekomakuja. Polttavat tupakkaa ja sähkötupakkaa. mälli poskessa,
koka ja muut huumeet, pilaavat elämän totaalisesti . Karkkia kuluu turhan paljon.
kaikki epäterveellinen maksaa myös ihan hurjan paljon ja lisäksi tuo kaloreita ja se näkyy katukuvassa valtavan lihavia , vatsakumpuja , vyötärön ympärys ihan kauhea on sitten tyttöjä tai poikia ,Myös nuoret vanhemmat eivät osaa / viitsi laittaa perusruokaa vaan ostetaan pikkulapsille kaikenlaisia valmistruokia ihan vauvoille ja sit käydään hamppareilla eikä totuteta monipuoliseen ruokaan lapsia ja siksi myös pikkulapset ylipainoisia niinkuin vanhempansakin ja se on suomessa lisääntyvä ongelma , Tulee kalliiksi kun ihmisten sairaudet tuovat julkjselle terveydenhoidolle potilaita,suolistosairaudet,polvi ja lonkkavaivat, maksa-, sydän-,verisuonitaudit liikkumattomuuden lisätessä ongelmia, varsinkin kun terveydenhoito ei enää vedä ja ihmisiä leikkaus ja hoitojonoissa.
Ruuanlaitto ja terveys
Anonyymi-ap
0
73
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671613
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17628ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m163501Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429