Olet aika nokkela nainen

Anonyymi-ap

Terävä katse, aika vaateliaan oloinen, kriittinen ja oman tien kulkija. Suuri haaste ihan näin mielikuvissakin saada sinua lähtemään mukaan kokeilemaan sitä, miten kemiat lähtee toimimaan. Sinusta on tullut tärkeä ihminen minulle, ja usein huomaan pitäväni sinua lähes täydellisenä, vaikka varmasti puutteita
onkin. Ne vain ovat sellaisia, joiden kanssa voin elää, kunhan kohtelet minua kunnioittavasti. Pidän naisesta, jossa on haastetta.

81

1213

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sinustakin on tullut lyhyessä ajassa todella tärkeä, kanssasi olen kokonainen ❤️

      Vastasin kuin hänelle

      • Anonyymi
        UUSI

        Turhaa jankutat täällä ano palstalla, mene pois!


    • Anonyymi

      Mieheltä vai naiselta?

      • Anonyymi

        Mieheltä tietty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieheltä tietty.

        Mene mies pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieheltä tietty.

        Miksi kirjoitit viekoitellen niin kuin nainen ?!


    • Anonyymi

      En ole naisellinen sorry.Vihaan pukeutua epämukaviin vaatteisiin kuten korsetteihin ja korkkareihin.En ole sirorakenteinen enkä kodinhengetär.Kaverina menisin hyvin.

      • Anonyymi
        UUSI

        Aiotko esittää henkevää profiloijaa toisessa keskustelussa? Miksi muuten ärsyynnyit tästä miehen kommentista itselleen?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Aiotko esittää henkevää profiloijaa toisessa keskustelussa? Miksi muuten ärsyynnyit tästä miehen kommentista itselleen?

        Mutta eihän näitä nääs lasketa, kyllä persu saa unelmoida ja alustaa kaksinaismoralistisesti uhkauksista mitä ei edes ole.


      • Anonyymi
        UUSI

        Kuin myös.


    • Anonyymi

      Ja silti pelkäät lähestyä minua?

      • Anonyymi

        Pikkumies on kauhuissaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pikkumies on kauhuissaan.

        Pikku 🤏🏻? 🤔☹️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pikku 🤏🏻? 🤔☹️

        Kaikin tavoin miniatyyri.


      • Anonyymi

        Myönnän, olet pelottava. Mutta kumpihan meistä pelkää enemmän?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myönnän, olet pelottava. Mutta kumpihan meistä pelkää enemmän?

        Tarkista 🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikin tavoin miniatyyri.

        Tiedän että sulla on vahvat sormet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myönnän, olet pelottava. Mutta kumpihan meistä pelkää enemmän?

        Molemmat peilaavat toisaaltaan niin hankala sanoa. Sivu.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikin tavoin miniatyyri.

        Tuo ei muuten hetkauta kaikkia naisia joten turhaan yrität ilkeillä.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo ei muuten hetkauta kaikkia naisia joten turhaan yrität ilkeillä.

        Totta, joilekkin naisille riittää miehessä pieni pili ja vielä mitättömämpi persoona. Ei yleistä toki, mutta poikkeus vahvistaa pääsäännön, että monellekaan ei kelpaa miniatyyrimies kaikissa mittasuhteissaan. Ne naiset ovatkin varsin itseriittoisia, joille joku mitätön miniatyyrimies kelpaa.


    • Anonyymi

      En pidä sinusta. Mielestäni olet ilkeä. Mimmoinen pikkukeisari vaatii itselleen ja ilkeyksilleen kunnioitusta?

      • Anonyymi

        Älä viitsi ilkeillä täällä. Et sinä aloittajasta mitään tiedä. Rasittaa kaltaises rajatapaukset. sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä viitsi ilkeillä täällä. Et sinä aloittajasta mitään tiedä. Rasittaa kaltaises rajatapaukset. sivusta

        Sinä mistään sivusta ole, vaan aloittaja olet, ja rasittava oletkin, kalastelemassa ja puolustelemassa. Haista tun kio!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä mistään sivusta ole, vaan aloittaja olet, ja rasittava oletkin, kalastelemassa ja puolustelemassa. Haista tun kio!

        En ole aloittaja. Olen sivusta. Kirjoitin tuon 00:16 kommentin ja nainen olen.
        Sinä vaan olet rasittava, kun olet tässä ainoa ilkeä ja sitten sanot toista ilkeäksi. Olet sokea itsellesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole aloittaja. Olen sivusta. Kirjoitin tuon 00:16 kommentin ja nainen olen.
        Sinä vaan olet rasittava, kun olet tässä ainoa ilkeä ja sitten sanot toista ilkeäksi. Olet sokea itsellesi.

        Ja sinä läähätät ja omit kaikkea mahdollista ja mahdotonta. Mikä vain kuvitelmiisi sopii. Olet sokea itsellesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinä läähätät ja omit kaikkea mahdollista ja mahdotonta. Mikä vain kuvitelmiisi sopii. Olet sokea itsellesi.

        En ole ominut mitään. Lue se minun kommentti. Olet vaan ilkeä itse, herää jo!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole ominut mitään. Lue se minun kommentti. Olet vaan ilkeä itse, herää jo!

        Miksi toisen mielipide nyppii sua noin? Jos pitää ilkeänä, pitäköön, mitä se sun pikkareita kostuttaa? Sää tykkäät kukkoilijoista, toiset ei, big deal?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi toisen mielipide nyppii sua noin? Jos pitää ilkeänä, pitäköön, mitä se sun pikkareita kostuttaa? Sää tykkäät kukkoilijoista, toiset ei, big deal?

        Aika paljon puhuva tämäkin jakomielitautinen dialogi itsesi kanssa mies


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika paljon puhuva tämäkin jakomielitautinen dialogi itsesi kanssa mies

        Mutta sinähän sait siitä taas halveksunta-orkut.


      • Anonyymi
        UUSI

        Arvomaailmat ei kohtaa seksuaalisuuden tasolla niin ollaan heti haukkumassa.
        Minun ei tarvitse omaan elämään ottaa perverssejä ei millään tasolla, ei edes alimmalla.
        Minulla on oikeus puolustaa instituuttia missä 2 ihmistä rakastaa täydellisesti vai toisiaan ja kun rakkaus loppuu ,erotaan.Eron jälkeen eletään yksin ,käsitellään eroa jne.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Arvomaailmat ei kohtaa seksuaalisuuden tasolla niin ollaan heti haukkumassa.
        Minun ei tarvitse omaan elämään ottaa perverssejä ei millään tasolla, ei edes alimmalla.
        Minulla on oikeus puolustaa instituuttia missä 2 ihmistä rakastaa täydellisesti vai toisiaan ja kun rakkaus loppuu ,erotaan.Eron jälkeen eletään yksin ,käsitellään eroa jne.

        Lisään.Tämä kaikki tehdään avoimesti.Ettei sivullisia uhreja tulisi,ajatellaan muidenkin tunteita.


    • Anonyymi

      Moni löytää itsensä taas näistä. On tosin mieltä hivelevää ap, n puhe. Minäkin tykkään miehestä jota voi katsoa ylöspäin ja kunnioittaa ja jossa haastetta ja luonnetta. Sitä täytyy olla terveellä tavalla muuten ei toimi.

    • Anonyymi

      " saada sinua lähtemään mukaan kokeilemaan sitä, miten kemiat lähtee toimimaan. "
      Eli panemaan ja aamuyöllä katsotaan tässäkö se oli?

      • Anonyymi

        Suurin piirtein noin, joo.
        - aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurin piirtein noin, joo.
        - aloittaja

        Ei kiitos.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurin piirtein noin, joo.
        - aloittaja

        Joo, kelpaisi khyllä🤣 jos nyt olet hän joka katsoi minua niin rakastavasti aina...


      • Anonyymi
        UUSI

        Aika hyvin hoksattu.Onneks en ole yksin tämän asian kanssa ,kiitos.


    • Anonyymi

      Mielummin otan sellaisen ihmisen vierelle joka ei pelkästään ota ja vaadi vaan osaa myös antaa.

      • Anonyymi
        UUSI

        En ota miestä joka rakastaa T naista varattua salaa.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        En ota miestä joka rakastaa T naista varattua salaa.

        Niin...täällä joku perillä asioista


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin...täällä joku perillä asioista

        Onko näin? Onko tämä kirjain sinulle hyvin merkityksellinen?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        En ota miestä joka rakastaa T naista varattua salaa.

        Mä muuten rakastan erästä T naista ja lieneekö tuo salaisuuskaan. Ehkä se on kuitenkin jonkinlainen salaisuus, koska hän on varattu. Juuri siksi en voikaan mennä ja tunnustaa rakkauttani tuohon T naiseen, enhän halua olla toisten suhteisiin mikään väliinmenijä ees yrittämään sellaista.

        Jääköön arvoitukseksi, onko se sitten etu- vai sukunimi tuo kirjain.

        Siispä ikävöin aamusta toiseen, päivästä päivään. Elämäni loppuun asti.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä muuten rakastan erästä T naista ja lieneekö tuo salaisuuskaan. Ehkä se on kuitenkin jonkinlainen salaisuus, koska hän on varattu. Juuri siksi en voikaan mennä ja tunnustaa rakkauttani tuohon T naiseen, enhän halua olla toisten suhteisiin mikään väliinmenijä ees yrittämään sellaista.

        Jääköön arvoitukseksi, onko se sitten etu- vai sukunimi tuo kirjain.

        Siispä ikävöin aamusta toiseen, päivästä päivään. Elämäni loppuun asti.

        Kiva, no tehän voitte paneskella salaa...se on kyl ulkomuodollisesti ihan erilainen ku minä. Mut jos sä häntä rakastat, niin en kyllä halua sekaantua tollasiin tapauksiin.😒


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko näin? Onko tämä kirjain sinulle hyvin merkityksellinen?

        Etkö sinä Tauno tajua että olette aikaa sitte paljastuneet.
        Miksi edelleen teeskentelette päivän valon aikaan olevanne vain tavalliset ,tuntemattomat ihmiset ketkä kohtaa toisensa usein(eikä edes sattumalta).
        MIKSI ?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä muuten rakastan erästä T naista ja lieneekö tuo salaisuuskaan. Ehkä se on kuitenkin jonkinlainen salaisuus, koska hän on varattu. Juuri siksi en voikaan mennä ja tunnustaa rakkauttani tuohon T naiseen, enhän halua olla toisten suhteisiin mikään väliinmenijä ees yrittämään sellaista.

        Jääköön arvoitukseksi, onko se sitten etu- vai sukunimi tuo kirjain.

        Siispä ikävöin aamusta toiseen, päivästä päivään. Elämäni loppuun asti.

        Hyvä alku tälle avautumiselle.Olisiko kuitenkin aika ajatella vastakkaisen sukupuolen edustajia ja jotenkin ilmaista vaikka naamakirjassasi sulla olevan jo rakas mielessä .
        Voisitko ajatella muita?Ettei kukaan turhaan sinuun haksahda.Pätee myös lesboihin.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö sinä Tauno tajua että olette aikaa sitte paljastuneet.
        Miksi edelleen teeskentelette päivän valon aikaan olevanne vain tavalliset ,tuntemattomat ihmiset ketkä kohtaa toisensa usein(eikä edes sattumalta).
        MIKSI ?

        En nyt kyllä yhtään ymmärrä mistä puhut, mutta lähden vaikka piruuttani mukaan. Oh snap😱


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä alku tälle avautumiselle.Olisiko kuitenkin aika ajatella vastakkaisen sukupuolen edustajia ja jotenkin ilmaista vaikka naamakirjassasi sulla olevan jo rakas mielessä .
        Voisitko ajatella muita?Ettei kukaan turhaan sinuun haksahda.Pätee myös lesboihin.

        Siis onko toi T naisen kaipaaja nainen...


    • Anonyymi

      Tämä taisi olla taas suunnattu sille ehkä Suomen kuumimmalle hubbabuballe? 😁🫧

      • Anonyymi
        UUSI

        Perähikiän poijjat nähneet exoottisen ilmestyksen ja alkanut tojimaan.
        Sini,harmaa,vihreäsilmäset vaaleat pojjaat ja puutteessa elävät vanhat pojat kielipitkällä oottaa saamisiaan.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Perähikiän poijjat nähneet exoottisen ilmestyksen ja alkanut tojimaan.
        Sini,harmaa,vihreäsilmäset vaaleat pojjaat ja puutteessa elävät vanhat pojat kielipitkällä oottaa saamisiaan.

        Kävisivät joskus kaupungissa reppanat.


    • Anonyymi

      Ota lasso avuksi. Helppoa 🤠👌. Tää poistettaisiin muuten niin rupatellaan nyt niitä näitä. Hyvä että kesä jatkuu. Saisi tuulla kaakosta useamminkin. Suomen valtion tulee sijoittaa niitä tuulimyllyjä koillisrajalle jotta ne puhaltaisivat talven jäätuulet takaisin sinne minne aurinko ei paista.

      • Anonyymi
        UUSI

        Ai siksi kun et saanut jäätä sulamaan olet valmis ajamaan pois?


    • Anonyymi
      UUSI

      Aloittaja, olet itsekeskeinen. Olet hyväksikäyttäjä.

    • Anonyymi
      UUSI

      Itsekeskeisiä on täällä nämä ilkeät arvostelijat.
      Pikku peet jotka luulee tietävänsä elämästä ja ihmisistä jo kaiken, vaikka suurin osa vapaa ajasta kuluu heillä neljän seinän sisällä palstalla asuen.
      Näistä on mukava leikkiä jotain asiantuntijaa ja tunkea oma mielipide joka rakoon.
      Heistä saa todella vastenmielisen kuvan ihmisestä joka on niin itseään täynnä että lukijoita oksettaa!
      Antisosiaalisen tunnistaa aina kun näkee kirjoituksen. Puuttuu käytöstavat, toisen asemaan asettuminen, empatiakyky.
      Ainoa mikä näkyy on irvokas alatyylinen kielenkäyttö.
      He ovat se palstan saasta!
      Nyt sitten itsensä tunnistavat kommentoimaan!
      Itse keskityn katsomaan mielenkiinnolla yhden narsistin tv esiintymistä.
      Muistakaa ottaa ne lääkkeet, myös aamulla!

      • Anonyymi
        UUSI

        Minun varhaisen aamun vastaus poistettiin tästä.
        Sanoin uskovani näiden ihme ilkeiden kirjoitus taakse vanhempia tyyppejä sekä miehiä että naisia.
        Jopa mummoja että pappoja on.


      • Anonyymi
        UUSI

        ” Näistä on mukava leikkiä jotain asiantuntijaa ja tunkea oma mielipide joka rakoon. ” Jeps, aika itseriittoista


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Näistä on mukava leikkiä jotain asiantuntijaa ja tunkea oma mielipide joka rakoon. ” Jeps, aika itseriittoista

        Aloittaja se varsin itseriittoinen onkin. Ja papparainen myös..


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja se varsin itseriittoinen onkin. Ja papparainen myös..

        No kyl, aloittaja on ja mikäli mainitsemasi papparainen on joku palstan analyytikoista niin varmasti näin miten kuvaat.


    • Anonyymi
      UUSI

      Ilman seurantaa olisi ollut vailla haastetta.

      • Anonyymi
        UUSI

        Ei, et tajua ihmisyydestä mitään


    • Anonyymi
      UUSI

      juups.

    • Anonyymi
      UUSI

      En ole vaativa ollenkaan. Olen oikeasti vähään tyytyväinen ja nyt kun sain tietää tämän T naisen lonkeroista, niin ei oo kovin positiivinen mieli.
      Tykkään ihmisistä, mutta tämä hörhöbimbopitäjä on vaikuttanut minuun aika rajusti.
      Kunnioittaisin sinua tietenkin ja antaisin kaiken rakkauteni koska olet vienyt sydämeni.
      Olen kulkenut kivisen tien ja arvostan että sinä olet sinnikkäästi vierelläni❣️
      Ihanaa päivää!💋

      • Anonyymi
        UUSI

        Onko hänellä enemmän yhteyksiä kuin sinulla ja minne liittyykö tämä hörhöpitäjä aiheeseen? Emojeista päätellen olet mies kuitenkn up and about tilanteen suhteen m


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko hänellä enemmän yhteyksiä kuin sinulla ja minne liittyykö tämä hörhöpitäjä aiheeseen? Emojeista päätellen olet mies kuitenkn up and about tilanteen suhteen m

        Tilanteen suhmeem*, kuten pitäjissä monesti ilmaistaan. Tulee mieleen vain yksi joka ei ymmärrä eikä halua ymmärtää ironiaa


      • Anonyymi
        UUSI

        T nainen syö kaltaisiasi tyttöilijä wannabeita aamupalaksi. Etköhän tule sen ennen pitkää huomaamaan.

        Tai no, ruokavalioni on aika tarkkaa eikä siihen kuulu pskaa.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        T nainen syö kaltaisiasi tyttöilijä wannabeita aamupalaksi. Etköhän tule sen ennen pitkää huomaamaan.

        Tai no, ruokavalioni on aika tarkkaa eikä siihen kuulu pskaa.

        Ei minunkaan dieettiin kuulu, meillä on muuten enemmänkin yhteistä kuin missio


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        T nainen syö kaltaisiasi tyttöilijä wannabeita aamupalaksi. Etköhän tule sen ennen pitkää huomaamaan.

        Tai no, ruokavalioni on aika tarkkaa eikä siihen kuulu pskaa.

        Niin oot aika luuranko ihmettelen ihan että syötkö mitään


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin oot aika luuranko ihmettelen ihan että syötkö mitään

        Tule katsomaan ihan livenä että onko luuta 😉


    • Anonyymi
      UUSI

      Tämä taitaa olla täyttä humpuukia, oikeasti nokkela tarkoittaa eliminoitavaa sekä vaarallista oletteko te siis niitä psykopaatteja? T epäluulone

    • Anonyymi
      UUSI

      En oo vaikea sit kun oppii tuntemaan. Tai vain ajoittain

    • Anonyymi
      UUSI

      Mä jotenkin vierastan ihmisiä jotka analysoi kauheasti toista. Mikä hyöty kertoa toiselle minkälainen olet.

      • Anonyymi
        UUSI

        Päällepäsmäröinti. Mun at aiheuttaa sellasta, haaruksissa.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Päällepäsmäröinti. Mun at aiheuttaa sellasta, haaruksissa.

        Mikä at ? Sun Ano Turtiainen haaruksissa niinkö 😂


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä at ? Sun Ano Turtiainen haaruksissa niinkö 😂

        Eikun MUNAT. 🥚🥚🍒🍆


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikun MUNAT. 🥚🥚🍒🍆

        Eikun joo. 😂😂 en tajunnut yhtään 😂 Mietin mikä ihmeen at. 😂😂


      • Anonyymi
        UUSI

        Niin se on kyllä perätön luulo, että naisten mielestä on viehättävää kun joku setämies tai jonne ei sen väliä anaalisoi


    • Anonyymi
      UUSI

      Nokkela ja terävä pää monine aistineen pitävät turhat roikkujat kaukana. Koska ei halua roikuttaa ja olla roikuttavana minimaalista aikaa pidempään.

      • Anonyymi
        UUSI

        Tää ei kerro kenellekään mitään. Eikä anna ääntä toiselle ihmiselle


    • Anonyymi
      UUSI

      Sinä olet hyvin tarkkanäköinen, älykäs ja sinulla on nopea päättelykyky. Hallitset kokonaisuudet minua paljon paremmin. Sinustakin on tullut minulle tärkeä. Meidän välillä on kemiaa, sitä todella on ja haluaisin myös testata sitä ihan käytännössä yhdessä sinun kanssasi. Arvostan sinua valtavasti ja kunnioitan sinua aina. Luulen, että haastaiskmme toisiamme. Toisaalta ei meiltä yhteisymmärrystäkään puuttuisi. Sinulla on sana hyvin hallussa ja kirjoitat hauskasti ja taitavasti.
      Odotan näkemistämme.

    • Anonyymi
      UUSI

      Ohi!

    • Anonyymi
      UUSI

      Toinen meistä on vaatelias :) ja kunnioituksen olet ansainnut päivästä yksi lähtien.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Luulen että suuri rakkautesi

      On vain tavallista voimakkaampaa kiimaa. 😊
      Ikävä
      135
      1361
    2. Olet aika nokkela nainen

      Terävä katse, aika vaateliaan oloinen, kriittinen ja oman tien kulkija. Suuri haaste ihan näin mielikuvissakin saada sin
      Ikävä
      81
      1213
    3. Älä nainen vaivu

      Epätoivoon. Meillä on kuitenkin yhteys toisiimme olemassa olemassa vaikka irl oliskin hiljaista. Voi hyvin.
      Ikävä
      64
      1172
    4. Analyytikko Marinin bisneksistä:"Verotarkastus voisi olla perusteltu, eläkemaksut vähäisiä"

      https://www.kauppalehti.fi/uutiset/kl/f1a3e6d0-224b-40bf-9688-b798d2523cf0?ref=ampparit:2a9c&_gl=1*1ei20bd*_ga*MTQ0OTc0M
      Maailman menoa
      143
      1162
    5. Marin pyöräili jalkakäytävällä. Aikuinen ihminen! Vai onko?

      https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/hups-sanna-marin-ja-joni-rakas-kaahasivat-fillareilla-jalkakaytavalla-paljonkertova
      Maailman menoa
      97
      1109
    6. Elina Gustafsson avoimena - Paljastaa yllättäen Ansku-rakkaan synttäripäivänä: "Pari kriisiä..."

      Ansku Bergström viettää synttäreitään ja hän on saanut Elinalta hieman erikoista viestiä somessa.... Onnea nyt kuitenkin
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1061
    7. Miksi naiset mummoutuu niin nopeasti?

      Parikymppisenä ollaan niin hoikkia ja pitkätukkaisia. Mutta jo kolmikymppisenä alkaa kilot kertymään, hiukset lyhenee, h
      Ikävä
      76
      929
    8. Älä mene.....

      Vahingossakaan osoittamaan kiintymystä, enää sille miehelle tai tunteitasi ilmaisemaan. Nolaat itsesi vain.
      Ikävä
      59
      851
    9. Kuvaile emojeilla kaivattuasi

      ja miksei itseäsikin. 💁
      Ikävä
      49
      847
    10. Ei natsaa valitus

      Nurin meni höperö valitus.
      Ähtäri
      37
      806
    Aihe