Kittilä näyttää harmittelevan

Anonyymi-ap

KKO: Kittilän kahdelle kuntapäättäjälle tuomio ns. laskutusjutussa
Kor­kein oi­keus (KKO) tuo­mit­si kun­nan­hal­li­tuk­sen pu­heen­joh­ta­jan pe­tok­sen yri­tyk­ses­tä, vir­ka­vel­vol­li­suu­den rik­ko­mi­ses­ta sekä vir­ka-ase­man vää­rin­käyt­tä­mi­ses­tä ja kun­nan­hal­li­tuk­sen va­ra­pu­heen­joh­ta­jan pe­tok­sen yri­tyk­ses­tä ja vir­ka­vel­vol­li­suu­den rik­ko­mi­ses­ta eh­dol­li­siin van­keus­ran­gais­tuk­siin. Kun­nan­val­tuus­ton va­ra­pu­heen­joh­ta­jan osal­ta syyt­teet hy­lät­tiin.

9

339

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Korkein oikeus katsoi, että tuomitut olivat yrittäneet erehdyttää kuntaa maksamaan laskun, jonka maksamiselle kunnan varoista ei ollut perusteita. Kittilän kunnanhallitus käsittelee annettuja tuomioita kokouksessaan kahden viikon kuluttua.

• Anonyymi

Kittilä on talouden ylijäämältään per asukas Suomen paras kunta. Kuinkakohan hyvä Kittilä olisikaan, jos kuntapäättäjät eivät olisi vuosia tuhlanneet energiaansa oikeusprosesseihin.

Toivottavasti Kittilän kunnalliselämä puhdistuu rakenteellisesta korruptiosta. Viimeistään se tapahtuu, kun aika tekee armotta työtään ja useita vuosikymmeniä kunnallisina ja muina vaikuttajina olleita poistuu kuvioista.

Luotetaan terveempään huomiseen. Toivottavasti ensi kevään kuntavaalit tuovat tarvittavan muutoksen.

• Anonyymi

Kittilän maine kärsii muutaman epärehellisen takia. Sekaisin on menny kaupungin ja omat rahat.🤭

• Anonyymi

Taitaa olla yleistä näissä piireissä, vastaavaa tilannetta ei tarvitse kaukaa hakea.

• Anonyymi

Monelta unohtuu, että ne rahat ovat kaupunkilaisten verorahoja eikä päättäjien omia rahoja. Valta sekottaa pään. 😂

• Anonyymi

Vastuu vapautta ei pidä antaa liian köykäisesti, vaikka on sanonta, että virkamiehellä on paljon valtaa, mutta vähän vastuuta ja se näkyy.

• Anonyymi

Eihän Nurmeksessa harrasteta tälläistä, eihän?😬

• Anonyymi

Miksi meillä ei ole uimahallia eikä lidliä? Kittilässä on!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kehu kaivattuasi yhdellä lauseella

"Hän on todella mielenkiintoinen henkilö. "
      Ikävä
      169
      2819
    2. Taisit vihdoin ymmärtää

Kuinka hirviö mun silmissä olet/olette. Antaisitte mun vaan nyt olla, että palaudun tästä edes joskus.
      Ikävä
      15
      2111
    3. En uskalla liikkua yöllä yksin ulkona

Tai lähteä viettämään iltaa, kun kotiinpaluu myöhään ei tunnu hyvältä. Kerroin tuon yhdelle miehelle. Arvaa mitä hän va
      Ikävä
      188
      1934
    4. Päivän persu: Maahanmuuttajat ovat "rupusakkia"

Voi Petteri parkaa 🤣 "Kansanedustaja Mauri Peltokangas (ps) kutsuu kolmansista maista Suomeen muuttavia ihmisiä rupusa
      Maailman menoa
      459
      1749
    5. Tänään sen huomasin ja se tuntuu

Vapauttavalta. Saavuttomaton rakkaus on loppunut. En tunne enää kaipuuta enkä rakkautta. Nyt voin alkaa taas elää eikä t
      Ikävä
      123
      1488
    6. En ymmärrä

Miksi ikinä olen mitään hyvää tuntenut sinua kohtaan. Koskaan et ole mitään hyvää halunnut mulle.
      Ikävä
      98
      1083
    7. Olipa kiva nähdä pitkästä aikaa

Joku ihminen vaan kolahtaa! Ei sille voi mitään!
      Tunteet
      9
      933
    8. Saatat yllättyä mitä mun sisällä.

Oikeasti on. Luulen että saatat tietää.
      Ikävä
      77
      919
    9. Nyt on elämäni viimeinen viikko

Kysy mitä tahdot niin vastaan jos vastaan! Mitä haluat tietää? Naiselta.
      Suhteet
      163
      871
    10. Sekopään intensiivinen kaipaus

Miltä tuntuisi jos joku sekopää kaipaisi sinua? Et haluaisi rohkaista häntä mitenkään, mutta tunnistaisit hänen harhaise
      Ikävä
      113
      859
    Aihe