Ei tietenkään ota näitä venäjäkiimaisia tolleroita, (Suomi olisi vapaampi osana Venäjää kuin EU:N jäsenenä) jotka eivät ymmärrä tekojensa vaikutuksia esimerkiksi kansantalouteen.
Nyt kun tämä kauhujen kabinetti on saanut tehtyä erittäin suuret huononnukset lakimuutosten ja muiden tekojen kanssa palkansaajien asemaan, esimerkiksi lakko-oikeuden törkeän suurella lakimuutoksilla. Palkansaajille ja heidän järjestöille on isketty luu kurkkuun, niin mitä Jyri Häkämies enää tekee näillä rikollisella ja rasistisilla ja kirkkoihin paskantavalla roskajoukolla?
Ei mitään, ei kerrassaan mitään. Persut ovat painolasti Suomelle, ei julkirasisti eduskunnan puhemiehenä ole kunniaksi Suomelle .ja suomalaisuudelle. Persut hakevat rasistisuudessaan esimerkkejä Natsisaksasta.
Luuletteko ettei Jussi Halla-ahon kirjoitukset kaasukammioista, lahtipenkeistä, homojen ampumisistä, tai Riikka Purran hekumointi, #"jos minulla olisi pyssy, ampuisin lähijunassa maahanmuuttajanaisaisen lapsineen".
Maaliman tyhmin Jani väittää, ettei Suomessa ja ei ainakaan persuissa ole rasismia"!
Hyväksyykö Kokoomus, oikeammin Jyri Häkämies persut seuraavaan hallituksaeen
8
113
Vastaukset
- Anonyymi
Persut pilaavat Suomen!
- Anonyymi
Persut on ihan alinta paskasakkia, mitä löytyy.
- Anonyymi
Niin hyväksyykö EK persut hallitukseen?
- Anonyymi
Jos persut oikein huolella nuolevat EK-herrojen perseet puhtaiksi, sitten voi olla saumaa.
Anonyymi kirjoitti:
Jos persut oikein huolella nuolevat EK-herrojen perseet puhtaiksi, sitten voi olla saumaa.
Persuille riittää kun he saavat olla Jyri Häkämiehen kurjistus- ja köyhdysohjelman toteuttajina ja sen äänettöminä yhtiömiehinä eduskunnassa ja kaikkialla muuallakin
- Anonyymi
Osmium76 kirjoitti:
Persuille riittää kun he saavat olla Jyri Häkämiehen kurjistus- ja köyhdysohjelman toteuttajina ja sen äänettöminä yhtiömiehinä eduskunnassa ja kaikkialla muuallakin
Pääasia on henk koht hillotolpat ja verovarojen maksattaminen bersujen tileille kitoooooss
- Anonyymi
Häkämies on kokenut yhteiskunnallisen herätyksen, ja hylännyt koko laitaoikeistolaisen hallituksen ohjelman.
Häkämies myönsi telkkarissa mutama päivä sitten, että
"työntekijä on yrityksen tärkein voimavara." - Anonyymi
Jyri Häkämies tulee varmasti tekemään päätöksiään myöhemmin, mutta ennen sitä hän tulee vielä tekemään tarkistuskäynnin kuinka työt etenee Eduskuntatalo nimisessä kuolemantähdessä, talossa suurinta ääntä käyttävällä Orpolla kun on tehtävä saada nuo elinkeinoelämän aseet siellä valmiiksi iskukuntoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858529
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264638- 504178
- 593722
- 513186
- 502950
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262656- 422446
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382143- 292086