Miten pääsen susta yli
Sano mulle
35
455
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka ja kenestä? Miksi pitää päästä yli?
- Anonyymi
Jutellaan. Sillä se helpottaa.
- Anonyymi
Jutellaan milloin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jutellaan milloin
Miten sinulle sopii
- Anonyymi
Jokainen ansaitsee vierelleen ihmisen joka on oikeasti vierellä, tai mahdollisuus saada vierelle. Silloin jo se ei tapahdu vaikka pitkänkään ajan kuluessa ette ole oikeat toisillenne. Unohda ja ajattele hänestä neutraalisti. Niin minäkin teen. Realismi eikä mitään unelmointia.
- Anonyymi
Olisin lähtenyt mukaasi jos olisit minut halunnut. Olen ollut niin rakastunut että koskee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisin lähtenyt mukaasi jos olisit minut halunnut. Olen ollut niin rakastunut että koskee.
En ole kaivattusi sillä hän on aina ollut hyvin etäinen ja pois työntävä kohtaani eikä hän ei ole ollut varsinkaan rakastunut. Kommentoin yleisesti aloitukseen. Voimia kuitenkin sinulle ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole kaivattusi sillä hän on aina ollut hyvin etäinen ja pois työntävä kohtaani eikä hän ei ole ollut varsinkaan rakastunut. Kommentoin yleisesti aloitukseen. Voimia kuitenkin sinulle ❤️
Ei se aina mitään merkitse, että on näennäisen viileä…
Sivusta
- Anonyymi
Jaa olen mukava ihminen et pääse mutta minulle on valjennut asia että kun ihmisellä ei ole tunteita niin hän voi kiusata tai tappaa tai jopa tuhopolttaa jonkun rakennuksen pää asia että hän saa hyvän olon tunteen siitä toimminnastaan millään muulla ei ole väliä nyt herääkin kysymys kummoisen kasvatuksen tälläinen ihminen on saanut
- Anonyymi
Ei kasvatus sitä poista jos psykopatiasta kyse. En toki tiedä kenestä kerrot, mutta voisi täsmätä psykoon.
- Anonyymi
VMP ‼️
Ai että millaisen kasvatuksen on tälläinen saanut?
Tollaseksi saattaapi muuttua ihan palstalaisten takia ihminen joka ei koskaan aiemmin olis tehnyt kenellekään pahaa.
En sano että on muuttunut, sanoin saattaapi
- Anonyymi
Autolla pääset yli helposti. Poljin pohjaan vaan ja silleen. Sitten minä kuolleena makaan chillisti ja tälleen.
- Anonyymi
ajattelet et saat nii paljo parempaa
- Anonyymi
Riippuen asennosta. Varmaan helpoin että meen makaamaan ja sitten vaan nostat vähän jalkaa ja harpaat. Jos oon kyykyssä niin levität haaroja ja hypitm
- Anonyymi
Voin pahoin tästä mitä olet tehnyt.
- Anonyymi
Mä oon hyväksynyt jo sen, etten pääse yli. Kuollessa.
- Anonyymi
Miksi et halunnut paljastaa tunteitasi
- Anonyymi
Ajan kanssa. Ku huomaat ettei se ollu susta koskaa kiinnostunu.
- Anonyymi
Se oli. Se on vieläkin. Mutta se ei halunnut rikkoa kaikkea
- Anonyymi
A-tikkaat kannattaa aina pitää mukana.
- Anonyymi
Ei kiinnosta muiden säätelemä sietäminen ja kärsimys ja kuolema
- Anonyymi
Jos ei saa olla ihminen saman aikaisesti
- Anonyymi
Se että ”isosydämmisesti” annetaan pieni hetki itselle ennen kuolemaa ei mua kiinnosta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää ei liity viimeiseen kommenttiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samanaikaisesti
- Anonyymi
Koita mönkiä ali sitten. Jos sekään ei onnistu niin kohtaa pelkosi ja ota minut.
- Anonyymi
Sillä tavalla, että joku uusi mielenkiintoinen astuu sinun elämääsi. Sillä tavalla pääset varmimmin eroon entisestä.
- Anonyymi
Miksi haluat päästä musta yli? Jos olet hän, niin mä puolestani haluaisin jo vihdoin päästä sun päälle, ja alle ja pään sisään. Tule jo vihdoin mun luo.
- Anonyymi
Siihen on yksinkertainen sääntö
- Anonyymi
Unohdat täysin
- Anonyymi
Aika tekee tehtävänsä ja elämä.
- Anonyymi
Mun mielest sä jyräsit jo mun yli.
- Anonyymi
rakas.. voidaanko nähä pe
- Anonyymi
Oluen nauttiminen auttaa vähentämään 50% hänen ajatteluaan 😌
- Anonyymi
mmmm
tarviiks päästä..tuu päälle
ja jää siihe .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412735Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4202254Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens212156Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau182000Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1411769Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1371689Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat221206Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,11154- 741059
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.67977