Sano mulle

Anonyymi-ap

Miten pääsen susta yli

35

455

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuka ja kenestä? Miksi pitää päästä yli?

• Anonyymi

Jutellaan. Sillä se helpottaa.

• Anonyymi

Jutellaan milloin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jutellaan milloin

Miten sinulle sopii

• Anonyymi

Jokainen ansaitsee vierelleen ihmisen joka on oikeasti vierellä, tai mahdollisuus saada vierelle. Silloin jo se ei tapahdu vaikka pitkänkään ajan kuluessa ette ole oikeat toisillenne. Unohda ja ajattele hänestä neutraalisti. Niin minäkin teen. Realismi eikä mitään unelmointia.

• Anonyymi

Olisin lähtenyt mukaasi jos olisit minut halunnut. Olen ollut niin rakastunut että koskee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisin lähtenyt mukaasi jos olisit minut halunnut. Olen ollut niin rakastunut että koskee.

En ole kaivattusi sillä hän on aina ollut hyvin etäinen ja pois työntävä kohtaani eikä hän ei ole ollut varsinkaan rakastunut. Kommentoin yleisesti aloitukseen. Voimia kuitenkin sinulle ❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole kaivattusi sillä hän on aina ollut hyvin etäinen ja pois työntävä kohtaani eikä hän ei ole ollut varsinkaan rakastunut. Kommentoin yleisesti aloitukseen. Voimia kuitenkin sinulle ❤️

Ei se aina mitään merkitse, että on näennäisen viileä…

Sivusta

• Anonyymi

Jaa olen mukava ihminen et pääse mutta minulle on valjennut asia että kun ihmisellä ei ole tunteita niin hän voi kiusata tai tappaa tai jopa tuhopolttaa jonkun rakennuksen pää asia että hän saa hyvän olon tunteen siitä toimminnastaan millään muulla ei ole väliä nyt herääkin kysymys kummoisen kasvatuksen tälläinen ihminen on saanut

• Anonyymi

Ei kasvatus sitä poista jos psykopatiasta kyse. En toki tiedä kenestä kerrot, mutta voisi täsmätä psykoon.

• Anonyymi

VMP ‼️

Ai että millaisen kasvatuksen on tälläinen saanut?

Tollaseksi saattaapi muuttua ihan palstalaisten takia ihminen joka ei koskaan aiemmin olis tehnyt kenellekään pahaa.
        En sano että on muuttunut, sanoin saattaapi

• Anonyymi

Autolla pääset yli helposti. Poljin pohjaan vaan ja silleen. Sitten minä kuolleena makaan chillisti ja tälleen.

• Anonyymi

ajattelet et saat nii paljo parempaa

• Anonyymi

Riippuen asennosta. Varmaan helpoin että meen makaamaan ja sitten vaan nostat vähän jalkaa ja harpaat. Jos oon kyykyssä niin levität haaroja ja hypitm

• Anonyymi

Voin pahoin tästä mitä olet tehnyt.

• Anonyymi

Mä oon hyväksynyt jo sen, etten pääse yli. Kuollessa.

• Anonyymi

Miksi et halunnut paljastaa tunteitasi

• Anonyymi

Ajan kanssa. Ku huomaat ettei se ollu susta koskaa kiinnostunu.

• Anonyymi

Se oli. Se on vieläkin. Mutta se ei halunnut rikkoa kaikkea

• Anonyymi

A-tikkaat kannattaa aina pitää mukana.

• Anonyymi

Ei kiinnosta muiden säätelemä sietäminen ja kärsimys ja kuolema

• Anonyymi

Jos ei saa olla ihminen saman aikaisesti

• Anonyymi

Se että ”isosydämmisesti” annetaan pieni hetki itselle ennen kuolemaa ei mua kiinnosta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää ei liity viimeiseen kommenttiin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samanaikaisesti

• Anonyymi

Koita mönkiä ali sitten. Jos sekään ei onnistu niin kohtaa pelkosi ja ota minut.

• Anonyymi

Sillä tavalla, että joku uusi mielenkiintoinen astuu sinun elämääsi. Sillä tavalla pääset varmimmin eroon entisestä.

• Anonyymi

Miksi haluat päästä musta yli? Jos olet hän, niin mä puolestani haluaisin jo vihdoin päästä sun päälle, ja alle ja pään sisään. Tule jo vihdoin mun luo.

• Anonyymi

Siihen on yksinkertainen sääntö

• Anonyymi

Unohdat täysin

• Anonyymi

Aika tekee tehtävänsä ja elämä.

• Anonyymi

Mun mielest sä jyräsit jo mun yli.

• Anonyymi

rakas.. voidaanko nähä pe

• Anonyymi

Oluen nauttiminen auttaa vähentämään 50% hänen ajatteluaan 😌

• Anonyymi

mmmm
      tarviiks päästä..tuu päälle
      ja jää siihe .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      41
      2735
    2. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      420
      2254
    3. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      21
      2156
    4. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      18
      2000
    5. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      141
      1769
    6. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      137
      1689
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      22
      1206
    8. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      1
      1154
    9. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      74
      1059
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      977
    Aihe