Tilasin hirsityön karvialaiselta Juha Vuorma -nimiseltä yrittäjältä. Hän otti etumaksun. Työtä en ole saanut, en myöskään rahoja takaisin. Rahat meni, mitä teen? Ikävä kun tuli luotettua häneen.
-JP
Rahat meni, mitä teen?
19
3615
Vastaukset
- Anonyymi
Normi kaavalla toimi. T. Kyntöaurat hävinnyt
- Anonyymi
Et ole ainut
- Anonyymi
Rikosilmoitus, sillä sain reilun vuoden päästä rahat takaisin
- Anonyymi
Koettakaa pysyä erossa kaikista näistä jotka myyvät yksityisenä netissä tavaraa. Älkää vain ostako ellette ole nähneet tavaraa.
Itse tulin huijatuksi, toki vain parilla kympillä erään toisen joka ei liity mitenkään tämän viestiketjun henkilöön ( naisihminen etelä-suomesta). Nimi löytyi Facebookin, ilmianna nettihuijarit ryhmästä.
Antoi 2 kertaa matkahuollon seurantakoodin joka oli aika päiviä jo noudettu, kun otin yhteyttä niin oli sairastunut, sitten oli puhelin rikki, eikä
voinut palauttaa rahaa kun ei päässyt pankkiin
"varapuhelimella",
Rikosilmoitus naisihmiselle tulossa jos rahat eivät ole tilillä päivänä jolloin lupasi.
Toinen varoitus: jos teette jotain työtä, tehkää vaikka kirjallinen sopimus siitä. Jos korjaatte jotain, älkää luovuttako työtä, ennen kuin olette saaneet rahan käteen esimerkiksi auto tai muusta koneremontista.
Älkää lähettäkö etumaksua kenellekään. - Anonyymi
Sama kokemus. Lupailee toimitusta jota ei koskaan tapahdu
- Anonyymi
Mikä tää ongelma asiassa on?
Jos on rahat vienyt, haette ne pois.- Anonyymi
Siä on kyllä rahaa. Hae omas pois.
- Anonyymi
Mee tekeen rikosilmoitus.
Tai tee netissä. - Anonyymi
Onko tilanne edennyt vai jouduitko tekemään rikosilmoituksen saadaksesi etumaksun takaisin?
- Anonyymi
Kun noita rikosilmotuksia tulee tarpeeksi niin joutuu oikeuteen vastaamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun noita rikosilmotuksia tulee tarpeeksi niin joutuu oikeuteen vastaamaan.
Ei silti estä henkilöä jatkamasta samaa tehtailua kun pokkaa tuntuu olevan
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei silti estä henkilöä jatkamasta samaa tehtailua kun pokkaa tuntuu olevan
Vaikka elämässä tuleekin yllättäviä ja ikäviä asioita, pitäisi silti toimia oikeuden mukaisesti.
- Anonyymi
Petoksesta ollut käräjillä ennen vappua.
- Anonyymi
Enpä usko tuota
- Anonyymi
Tavarantoimituslasku tälle yrittäjälle ollut ulosotossa jo kaksi vuotta. Ei onneksi kovin iso lasku.
- Anonyymi
Ensin työ, sitten palkka.
- AnonyymiUUSI
Toivon mukaan sana kiertää ja esimerkiksi Karvian kunta ottaisi henkilön yhteystiedot sivuiltaan.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1272034
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1021835Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841649Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy611494Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331182- 1101093
- 781092
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm521086Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471056Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441003