Periaatteet kauppatavaraa

Anonyymi-ap

Sanna Marin julisti aiemmin että verokikkailu on yhteiskunnan syöpä, kuinkas sitten kävikään, eurot menivät vakaumuksen edelle ja periaate lensi samaan roskakoriin mistä löytyy ennestään Vihreiden ja vasemmiston jyrkkä ei Natolle ja Vihreiden vastustus ydinvoimalle.

19

175

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oletko vähän yksinkertainen? Jos Marin haluaa nostaa jotakin veroa ja siihen ei suostuta, pitääkö Marinin tämän jälkeen silti itse maksaa tuo vero yksin?

      Sinäkö maksat vapaaehtoisesti liikaa veroja?

      Täällä olevat Sanna Marin tölväisyt ovat 100% väärässä!

      • Anonyymi

        Se tyttö sai Suomelle miljardivelat, sekoili humalassa baareissa antaen sylitansseja miehille ja naisille, vetivät huumeita sekoporukassa, samaan aikaan mies hoiti parin lasta kotona. Erohan siitä tuli.


      • Anonyymi

        Eikös sitä sanota että niin elää kuin saarnaakin,


      • Anonyymi

        Aika lailla oioit juttua , ei kaikki ihmiset hyödynnä tuota porsaanreikää jotta nostaa juuri maksimi määrän minimi veroilla, minua ja Marinia tuskin kannattaa verrata koska en ole toiminut pääministerinä ja sitäpaitsi Marinin lausunto oli vuodelta 2014 jolloin hänellä ei ollut mitään valtaa muuttaa osinkoverotusta, pääministerinä ollessaan hänen olisi jopa helppoa ollut poistaa veronkierto koska kaikki hallituspuolueet olivat saman henkisiä.Ja olen sitä mieltä että hänen olisi pitänyt maksaa enemmän veroa koska sen kierron nosti itse tuomittavaksi


      • Anonyymi

        Eihän Marinin vallassa ollessaan olisi tarvinnut nostaa mitään veroa vaan poistaa mahdollisuus osinkoverotuksen epäkohtaan.


      • Anonyymi

        En nyt lähde arvailemaan sinun yksinkertaisuuttasi mutta on siinä melkoinen ero kun yksi Suomen seuratuimmista politiikoista, vaikkakin ex, julistaa vakaumustaan ja mielipidettään valtakunnan medioissa verrattuna minun kirjoitukseen palstalla, mikähän oli syynä että Marin poisti juuri nyt vanhan mielipiteensä palvelimesta jos kaikki on hyvin ja normaalia. 😅


    • Anonyymi

      Marin taas nolasi itsensä. Sitten vaan kaksin käsin viiniä lärviin ja ajelemaan kännissä pyörällä pitkin jalkakäytäviä.

      • Anonyymi

        Kyllä marin kääntää syyn taas johonkin toiseen.


      • Anonyymi

        Eipä se sitä haittaa kunhan lärvi vaan pysyy lööpeissä ja rahaa tulee .


    • Anonyymi

      Marin ei pääministeri halunnut poistaa osinkoverotuksen kikkailua koska lähi ja ystäväpiirinsä koostuu etupäässä kulttuurista elannon saavista freelancereista jotka tienaavat firmojensa kautta ja hyödyntävät mahdollisuutta pieneen verotukseen, tämä porukka kyllä huutaa suu auki kuin linnunpojalla yhteiskunnalta kaikki mahdolliset tuet mutta eivät ole valmiita osallistumaan yhteiskunnan menojen kattamiseen .

    • Anonyymi

      Ei johtaville politiikoille voi ainoa kriteeri olla että juuri ja juuri elää ja toimii niin ettei lakia riko ja joudu tuomituksi, moraalinen esimerkki teoissa ja sanomisissa pitäisi heitä ohjata paljon enemmän kuin tavallisia kansalaisia.

    • Anonyymi

      Onko sillä enää sitä lastakaan ?

      • Anonyymi

        Olikohan sillä oikeasti lasta koskaan, taisi olla leasing lapsi julkisuuden takia, ei noin kylmäkiskoisella akalla oo äidin tunteita.


      • Anonyymi

        On kait se tyttö jossakin. Onhan sillä kaksi mummua jotka asuu yhdessä. Eiköhän se pikkulikka ole niitten hoidossa.


    • Anonyymi

      Todella hauskaa kun kaikki johtavat demarit vastasivat kuin yhdestä suusta etteivät ota mitään kantaa tapaus Mariniin koska Marin ei enää ole politiikassa mukana, tämä sama porukka kyllä kaivaa melkein haudastakin nykyhallituspuolueiden entiset ministerit ja kansanedustajat kun heidän tekemisiään kaivelevat.

    • Anonyymi

      On niin kuivan kalavakka naisenpuoli jotta sen pitäsi tulla hukkajokkeen raakuansa muutamaksi päiväksi liottammaan jotta pehmiäisi ajokuntoon.

      • Anonyymi

        Niinpä😄 ei laaksoa ei kukkulaa!
        Naisen pitää olla vähintään kuppikokoa G!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä😄 ei laaksoa ei kukkulaa!
        Naisen pitää olla vähintään kuppikokoa G!

        Oli Seiskassa kuva, kun tämä kukkakeppi istui illallisella jollain terassilla. Pikku jakkaralla istua kökötti jalat kippurassa ja sen näköinen naama, että ei oikein ollut kovin hyvää se syötävä. Koomisen näköistä mutta kun sitä pitää tulla muka ulos syömään, jotta Seiska saa otettua kuvia.


    • Anonyymi

      Marin, Lipponen, Aho ja Siimes, mikä yhdistää ? Ääretön ahneus ja moraalittomuus.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe