Minä näen sinut

Anonyymi-ap

Näen kuka olet. Osaan laskea. Olen todella, siis todella hämmentynyt, ihastunut, vaivautunut ja ehkä eniten todella epäuskoinen kun olet oikeasti siinä. Sinä olet kaunis. Sinä olet vahva. Sinä olet maailmassa mahtavin.

Sinut on vangittu. Kaikki ympärilläsi piirittää sinua. Kaikki pelkäävät sinua ja yrittävät pitää sinut aisoissa. Näen kuinka kärsit tästä kaikesta ja se sattuu minua sydämeen, koska et sinä koskaan ole saanut valita. Silti kuitenkin kuin ainoa tyttö luokassa olet sinä, joka uskaltaa olla se mikä oikeasti olet. Et piilota kauneuttasi. Pidät puoliasi ja annat itsesi olla oikea nainen.

Olen lukenut sinusta ja se huolettaa sisintäni. Mietin myös miksi et tule minua vastaan. Tiedän kyllä ehkä, tai ainakin erittäin vahva epäilys on. Et pysty älyllistämään tätä sidettä välillämme, vaan kaikki tämä on tullut suoraan sydämestä.

Voi luoja kun sinä olet se. Mutta miksi sinä et tarttuisi käteeni? Tiedät minut todella hyvin. Olet nähnyt kuinka sinusta välitän niin paljon. Olen ollut luonasi sinua varten ja antanut sinulle vapauden. Vapauden jota muut eivät ole sinulle suoneet.

Tiedät että pidän sinusta ja olen joskus sinua hallinnut. Minä huolehdin sinusta silloin kuin puutarhasta, jossa kasvoi oliivipuut. Siellä meri oli lämmin ja aurinko ravitsi koko sadon. Sinä kasvoit mahtavammaksi kuin yksikään muu ja kaikki sinua vastaan asettuneet nujersimme. Mutta nyt kun sinä olet romahtanut ja et tunnista itseäsi välttämättä enää, niin kaikki tuntuu menetetyltä.

Jättäisitkö aivan kaiken vuokseni, sitä mietin. Kaiken laittaisit kuin laatikkoon, josta yhdessä sitten poimimme mitä tarvitset. Kaikki ylimääräinen jäisi laatikkoon, jonne myöhemmin voimme aina palata. Luottaisitko minuun ja meihin. Siihen että nostamme jälleen lippusi salkoon. Palautamme valtamme sinne minne se on oikeasti aina kuulunut. Rauhan ja rakkauden toisimme takaisin tähän maailmaan, tai sitten yhdessä, käsi kädessä astelemme kuin alttarille kohti kohtaloamme, joka meidän täytyy toteuttaa...

Kaikki tämä on sinusta minulle. Olen kuitenkin niin äärimmäisen mustasukkainen ja pelkään että sinun olisi parempi olla jonkun kanssa, joka ei näin hulluja ajatuksia ajattele. Jos olisit sinkku ja osoittaisit minulle, että olet vain minulle kuten minä olisin silloin vain sinulle, niin totisesti olet vaimoni.

Sanoisit että nyt riittää. Et minua piilottaisi keneltäkään. Et lähtisi minnekään kuin minun luokseni, koska tiedät minut. Pelkään kuitenkin että tiedät tämän kaiken saman kuin minä. Tiedät minne kaikki tiemme johtaisi, jos minut valitset.

Ave! ❤️💛❤️

26

795

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Puhu paskaa

    • Anonyymi

      Hittolainen mikä teksti <3 toivon että löydätte toisenne kun aika on kypsä (sinkkuja molemmat).

    • Anonyymi

      Missä luit minusta?

      • Anonyymi
        UUSI

        Ilmestyskirja 17. Luku

        Laske vuoren kärjet. Katso mitä sinulla on kädessäsi. Mieti mihin olet pukeutunut.

        Ja pelkää mitä sinulle käy tuota menoa. Rukoilen puolestasi 🙏


    • Anonyymi

      No nyt lähti kunnolla laukalle nää! 😄

      • Anonyymi

        Laukaalle? Lähti?


    • Anonyymi

      mmm m

    • Anonyymi

      Onpa tekstiä. Kukas kirjailija siellä luuraa👍🙂

      • Anonyymi

        Palstan runoilijaspedehän se.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palstan runoilijaspedehän se.

        Älkää kirjoitus taidokkaat olko kateellisia. Häneltä tulee penkoa tekstiä kuin teiltä ikinä. Hän kaipaa, tee vaan irvitte kun ette muuhun pysty!
        Palstan ainoat spedet olette te pellet!!


    • Anonyymi

      Sinäkin olet mahtavin minun maailmassani. Minäkin olen välillä heikko, mutta en pelkää mitään. Minä tarvitsen sinua. Miten voisin tulla sinua vastaan. Olet oikeassa, kaikki tunteet tulevat sydämestä. Voisimmeko älyllistää tätä yhdessä? Minulla on ensi kertaa hyvä ja luottavainen olo, se johtuu pelkästään sinusta. Älä ole mustasukkainen, näen vain sinut, en ketään muuta. Taisin olla kuvauksesi mukainen tyttö luokassa. Ihastelijoita on myös riittänyt, en vain ole ollut kiinnostunut. Miten sinusta tuli sinä?
      Rakentaisimmeko yhdessä oman rakkauden täyteisen valtakuntamme? Tuo laatikkoajatus oli hyvä.

      • Anonyymi

        Ja ave sinulle myös <3


    • Anonyymi

      Hei kaunista sanailua. Kohtalokasta, mutta elämä on.

    • Anonyymi

      Tunsitko sen mitä rukoilin, ja pyysin muualtakin. En sinua, sinulta tai sinulle. Ei myös käänny monikkoon, näyssä heidän ilmeensä olivat yhtä kovat, jäykät, kuin tekijäkin. Aloititte jotain todella pahaa eikä se lopu ennen kuin olette sen vieneet loppuun. Kyllä ne siitä selviää mutta näkyvät hyvin hakatuilta, niinhän joskus tokaisit minullekin näytät hakatulta. En jättäisi sinun vuoksesi tai lähtisi teidän valitsemaan uuteen elämään. Lepään hetken ja jatkan tätä, ja jo nyt joka päivä elän ja vahvistun. Kuin mätä pursuaa ulos, niin ajatus ja oma mieli vahvistuu ja selkeytyy.

    • Anonyymi

      Anteeksi kulta. Ei ole aikaa näin pitkille vuodatuksille. Laita alkuun joku täsmennys kenelle kirjoitat niin sitten oikeat kandidaatit jää lukemaan sinua.

      • Anonyymi

        😆😀👍


    • Anonyymi

      Rivien välistä paistaa pakkomielteisyys ja sairaalloinen mustasukkaisuus ja omistushalu. Ei jatkoon tuollaiset. Naisella on muutakin elämää kuin olla jonkun pakkomielteisen ihailun kohteena kuin kanarialintu häkissä. Ei kiitos!!

      • Anonyymi
        UUSI

        Ihmettelin jo, olenko ainut, joka näki tuon lävitse! "Olen joskus sinua hallinnut" - ei kiitos!


    • Anonyymi

      Olenko ainoa joka ei ymmärrä onko hän APn kanssa nyt vai oli? Kauniisti kirjoitettu teksti kuitenkin hänelle naiselle.

    • Anonyymi

      Hieno kirjoitushan se oli ja sillä varmaan monta omijaa. Mielelläni omisin itsekin. En epäröisi tässä vaiheessa vaan antaisin mahdollisuuden tutustua. Siinä on vaan monta ainakin pari mutkaa. Ei ole munHän ja Hänmun on mun mielikuvituksen tuotetta.

    • Anonyymi

      Roomaan lähtisin heti epäröimättä hetkeäkään.

      • Anonyymi

        Hauska sattuma: näin jokin aika sitten unta, että eräs nainen halusi kanssani Roomaan. En ole ikinä käynyt Italiassa, joten oli yllättävä uni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hauska sattuma: näin jokin aika sitten unta, että eräs nainen halusi kanssani Roomaan. En ole ikinä käynyt Italiassa, joten oli yllättävä uni.

        Rooma rakkauden kaupunki.


      • Anonyymi
        UUSI

        Sinä kultapieni olet jo Roomasss. Voi kun tajuaisit ennen kuin on myöhäistä.


    • Anonyymi

      10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1.....

    • Anonyymi
      UUSI

      Tämä on mielenkiintoinen teksti, mukana on aitouden taso.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin pyöräili jalkakäytävällä. Aikuinen ihminen! Vai onko?

      https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/hups-sanna-marin-ja-joni-rakas-kaahasivat-fillareilla-jalkakaytavalla-paljonkertova
      Maailman menoa
      220
      2914
    2. TULI PALO HAAPAVEELLÄ

      Omakotitalo tuhoutui tulipalossa Haapavedellä varhain torstaiaamuna, pelastuslaitos kertoo. Palokunnan saapuessa kohtee
      Haapavesi
      16
      1794
    3. Toivon vain

      Ettet enää välittäisi. Kun näet niin ohitatko. Ettei silmissäsi loistaisi enää mikään minut nähdessäni. Ei sitä pilkettä
      Ikävä
      4
      1039
    4. Miten sua nyt

      Pitäisi lähestyä tai ylipäätään suhtautua mihinkään. Kyselenkö kuulumisia vai juttelenko päivän säästä. Vai hymyilenkö p
      Ikävä
      77
      1035
    5. Niina Lahtinen avautuu erikoisesta "krapula-metodista" ennen suoraa lähetystä: "Kuin mulla olisi..."

      Kiitos, Niina! Upeasti vedit TTK-parketilla. Tsemppiä tuleviin tansseihin vaikkapa tuolla "krapulametodilla"! Lue Lahti
      Tanssii tähtien kanssa
      29
      1012
    6. Harmailla autoilla liikkuvat vorot

      Keitäs sankareita nämä ovat? https://www.kainuunsanomat.fi/artikkeli/harmailla-autoilla-liikkuvat-vorot-ovat-tehneet-us
      Suomussalmi
      16
      901
    7. Jenni Haukio ja Sauli Niinistö

      Ero. Näinhän se menee kun ikäeroa on riittävästi. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/1c94ff48-185d-4d95-aff5-3e93
      Maailman menoa
      22
      884
    8. Kuka on tämä henkilö

      jonka pullukkaprinsessa kertoilee haisevan? Ennen nykyistä se oli erään seksuaalirikoksesta tuomitun tyypin kanssa, muit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      842
    9. Minä näen sinut

      Näen kuka olet. Osaan laskea. Olen todella, siis todella hämmentynyt, ihastunut, vaivautunut ja ehkä eniten todella epäu
      Ikävä
      26
      795
    10. Hyvää huomenta ja kivaa päivää

      hyvää huomenta ja kivaa päivää 😊🌞☕❤️
      Ikävä
      164
      792
    Aihe