... esim. 7 m pitkän puisen retkiveneen kuljetus pääkaupunkiseudulta Tampereelle?
Mitä maksaa veneen
9
7021
Vastaukset
- Ottomar
Kannataisko tuota kysyä esim joltain liikennöitsijältä?
- Sea Max 2
Kuljetutin oman veneeni yli 7m ja painoa 2000kg, noin 100km. Hintaa nostoineen ja vesillelaskuineen tuli 315€. Kuitin kanssa.
Kannattaa kysellä, tämäkin oli erikoistunut venekuljetuksiin ja oli tosiammattimies. Ei tarvinnut pukkeja lavalle rakennella. Kaveri oli Kuopiosta ja firma on Telipari.- Don Capo
Sama kaveri toi mun purjeveneen Kuopiosta Kotkaan eikä maksanut ku 275 kuitilla kans. Vene 12 m ja painoo 6500. Paljon ootte maksanut
- autoilija
Don Capo kirjoitti:
Sama kaveri toi mun purjeveneen Kuopiosta Kotkaan eikä maksanut ku 275 kuitilla kans. Vene 12 m ja painoo 6500. Paljon ootte maksanut
Haluaisin tietää minä vuonna kaverisi tuotti sen purjeveneen? Otetaan taskulaskin ja järki käteen, alkakaamme laskemaan. Kuopiosta helsinkiin on matkaa n. 300 km joten edestakaisin 600km. Kuorma-auto kuluttaa polttoainetta n. 35 l/ 100 km, joten 35 x 6 = 210 l ja tämä kerrotaan dieselin nyky hinnalla eli alennuksuineen n. 0.85€/l. 210x0.85€/l= 178,5 € on pelkät polttoaine kustannukset. tähän kun liitetään muut kulut vakuutus, lainanlyhennykset,kuskin palkka, ALV yms.. Saanen epäillä sitä kuitti hommaa???? No tietenkin joku yrittäjä voi viedä tuohon hintaan mutta hän ei kovinn kauan tee autohommia.
- pnieminen
autoilija kirjoitti:
Haluaisin tietää minä vuonna kaverisi tuotti sen purjeveneen? Otetaan taskulaskin ja järki käteen, alkakaamme laskemaan. Kuopiosta helsinkiin on matkaa n. 300 km joten edestakaisin 600km. Kuorma-auto kuluttaa polttoainetta n. 35 l/ 100 km, joten 35 x 6 = 210 l ja tämä kerrotaan dieselin nyky hinnalla eli alennuksuineen n. 0.85€/l. 210x0.85€/l= 178,5 € on pelkät polttoaine kustannukset. tähän kun liitetään muut kulut vakuutus, lainanlyhennykset,kuskin palkka, ALV yms.. Saanen epäillä sitä kuitti hommaa???? No tietenkin joku yrittäjä voi viedä tuohon hintaan mutta hän ei kovinn kauan tee autohommia.
lahti-tampere-ruovesi ; 200€
tampere-ruovesi ; 80€
tampere-tampere ; 50€
jne...
kilpailu kannattaa ja tekee työstä tervehenkistä,
ei kukaan tarvi 38€ tuntitaksaa itelle kun 21€ riittää 12,50€ tuntitaksaan ja loput telliin jne. auto kuluttaa yleensä matka-ajossa n.10-15L/100km ja alle 2500kg veneet kuljetetaan jenkkiautolla tai maasturilla. nostoon ja laskuun kuluu yhteensä 15minuuttia! kokemusta on, ja työtä tekijöillä piisaa, ahneet kadehtikoon, hehheh! - AriT
autoilija kirjoitti:
Tuollaisen hinnan voi ymmärtää vain siinä tapauksessa, että on käynyt niin hyvä tuuri, että autoilijalla on ollut maksullinen kuljetus myös paluumatkalle. Siltikin hinta olisi enemmän kuin kohtuullinen eikä kuvasta millään tavalla ainakaan nykyisiä realihintoja.
- Sea Max 2
Don Capo kirjoitti:
Enpä usko noita hintojasi. Ehkä joskus 3-4 vuotta sitten on voinu hinnat tolla tasolla liikkua, mutta ei enää. Tietysti jos on paluu tai menomatkalle toinen vene jolta on jo otettu kunnon hinta niin silloin tuo vois olla tottakin.
Paikalliset Porsaat Joensuusssa yrittivät kyniä 420-500€. Telipari ajeli vielä 60km pitemmän lenkin kun paikalliset. - Intoilija
Mahtaisko tuo Telipari kuljettaa Ristiinasta Tampereelle vai tiiättekö Mikkelistä yhtä hyvämaineista?
- Venekuski
Intoilija kirjoitti:
Mahtaisko tuo Telipari kuljettaa Ristiinasta Tampereelle vai tiiättekö Mikkelistä yhtä hyvämaineista?
Meiltä löytyy kalusto 2500 kg:n veneen siirtoon. Hintana on 70 snt/km. Jos kiinnostaa, niin mailia [email protected] tai gsm 0500-406428.
Ps. Kulutusarvioista sen verran, että bensa-Grand Cherokee rosvoaa tankista reilun parikymppiä sataselle, kun vene on perässä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135253
- 675054
- 904114
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753610Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603198- 432791
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521914- 401790
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628