Mitä maksaa veneen

kuljetus

... esim. 7 m pitkän puisen retkiveneen kuljetus pääkaupunkiseudulta Tampereelle?

9

7021

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ottomar

Kannataisko tuota kysyä esim joltain liikennöitsijältä?

• Sea Max 2

Kuljetutin oman veneeni yli 7m ja painoa 2000kg, noin 100km. Hintaa nostoineen ja vesillelaskuineen tuli 315€. Kuitin kanssa.
      Kannattaa kysellä, tämäkin oli erikoistunut venekuljetuksiin ja oli tosiammattimies. Ei tarvinnut pukkeja lavalle rakennella. Kaveri oli Kuopiosta ja firma on Telipari.

• Don Capo

Sama kaveri toi mun purjeveneen Kuopiosta Kotkaan eikä maksanut ku 275 kuitilla kans. Vene 12 m ja painoo 6500. Paljon ootte maksanut

• autoilija
        Don Capo kirjoitti:

Sama kaveri toi mun purjeveneen Kuopiosta Kotkaan eikä maksanut ku 275 kuitilla kans. Vene 12 m ja painoo 6500. Paljon ootte maksanut

Haluaisin tietää minä vuonna kaverisi tuotti sen purjeveneen? Otetaan taskulaskin ja järki käteen, alkakaamme laskemaan. Kuopiosta helsinkiin on matkaa n. 300 km joten edestakaisin 600km. Kuorma-auto kuluttaa polttoainetta n. 35 l/ 100 km, joten 35 x 6 = 210 l ja tämä kerrotaan dieselin nyky hinnalla eli alennuksuineen n. 0.85€/l. 210x0.85€/l= 178,5 € on pelkät polttoaine kustannukset. tähän kun liitetään muut kulut vakuutus, lainanlyhennykset,kuskin palkka, ALV yms.. Saanen epäillä sitä kuitti hommaa???? No tietenkin joku yrittäjä voi viedä tuohon hintaan mutta hän ei kovinn kauan tee autohommia.

• pnieminen
        autoilija kirjoitti:

Haluaisin tietää minä vuonna kaverisi tuotti sen purjeveneen? Otetaan taskulaskin ja järki käteen, alkakaamme laskemaan. Kuopiosta helsinkiin on matkaa n. 300 km joten edestakaisin 600km. Kuorma-auto kuluttaa polttoainetta n. 35 l/ 100 km, joten 35 x 6 = 210 l ja tämä kerrotaan dieselin nyky hinnalla eli alennuksuineen n. 0.85€/l. 210x0.85€/l= 178,5 € on pelkät polttoaine kustannukset. tähän kun liitetään muut kulut vakuutus, lainanlyhennykset,kuskin palkka, ALV yms.. Saanen epäillä sitä kuitti hommaa???? No tietenkin joku yrittäjä voi viedä tuohon hintaan mutta hän ei kovinn kauan tee autohommia.

lahti-tampere-ruovesi ; 200€
        tampere-ruovesi ; 80€
        tampere-tampere ; 50€

jne...
        kilpailu kannattaa ja tekee työstä tervehenkistä,
        ei kukaan tarvi 38€ tuntitaksaa itelle kun 21€ riittää 12,50€ tuntitaksaan ja loput telliin jne. auto kuluttaa yleensä matka-ajossa n.10-15L/100km ja alle 2500kg veneet kuljetetaan jenkkiautolla tai maasturilla. nostoon ja laskuun kuluu yhteensä 15minuuttia! kokemusta on, ja työtä tekijöillä piisaa, ahneet kadehtikoon, hehheh!

• AriT
        autoilija kirjoitti:

Tuollaisen hinnan voi ymmärtää vain siinä tapauksessa, että on käynyt niin hyvä tuuri, että autoilijalla on ollut maksullinen kuljetus myös paluumatkalle. Siltikin hinta olisi enemmän kuin kohtuullinen eikä kuvasta millään tavalla ainakaan nykyisiä realihintoja.

• Sea Max 2
        Don Capo kirjoitti:

Enpä usko noita hintojasi. Ehkä joskus 3-4 vuotta sitten on voinu hinnat tolla tasolla liikkua, mutta ei enää. Tietysti jos on paluu tai menomatkalle toinen vene jolta on jo otettu kunnon hinta niin silloin tuo vois olla tottakin.

Paikalliset Porsaat Joensuusssa yrittivät kyniä 420-500€. Telipari ajeli vielä 60km pitemmän lenkin kun paikalliset.

• Intoilija

Mahtaisko tuo Telipari kuljettaa Ristiinasta Tampereelle vai tiiättekö Mikkelistä yhtä hyvämaineista?

• Venekuski
        Intoilija kirjoitti:

Mahtaisko tuo Telipari kuljettaa Ristiinasta Tampereelle vai tiiättekö Mikkelistä yhtä hyvämaineista?

Meiltä löytyy kalusto 2500 kg:n veneen siirtoon. Hintana on 70 snt/km. Jos kiinnostaa, niin mailia [email protected] tai gsm 0500-406428.

Ps. Kulutusarvioista sen verran, että bensa-Grand Cherokee rosvoaa tankista reilun parikymppiä sataselle, kun vene on perässä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      113
      5253
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      67
      5054
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      90
      4114
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3610
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3198
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2791
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2297
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      52
      1914
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      40
      1790
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      37
      1628
    Aihe