Olen onnettomassa parisuhteessa. Mies on valinnut alkoholin mieluummin kuin minut. Olen vielä nuorehko ja nätti. En halua elämäni olevan tällaista, mutta en voi erotakaan, koska en pärjäisi yksin. Minulla ei ole ketään muuta. Ei ystäviä, ei mitään.
Yksin parisuhteessa
5
267
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi ei ole ystäviä?
- Anonyymi
Lähde kun vielä voit. Kyse on oman elämäsi tuhosta.
- Anonyymi
Pärjäät yksin hyvin. Huomenna menet ilmoittautumaan sosiaaliviranomaisille ja sanot että haluat oman asunnon ja elämän. Jokin toimeentulopaketti sinulle annetaan ja pärjäät sillä hyvin. Niin ne muutkin tekee samassa tilanteessa.
- Anonyymi
Ei valkoihoinen mitään saa sossusta.
- Anonyymi
Aina sitä jollain tavalla oppii pärjäämään yksin, jos on pakko.
Tietysti jos elää alkoholisti miehen ankarassa alaisuudessa, ja itsetuntokin on jo latistettu olemattomaksi, tuntuu kaikki muu mahdottomalta ja toivottomalta.
Itse en jäisi tuollaiseen suhteeseen vaan jatkaisin matkaa.
Ajan myötä niitä ystäviäkin löytyy, jos sellaisia haluaa löytää. Vaikeampaa se on, jos on suhteessa juopon kanssa, kaverit ja ystävätkin voi kaikota pelkästään sen juovan puolison takia.
Aloittajana lähtisin kokeilemaan rohkeasti omia siipiäni. Totta kai alkuun voi olla, ja varmaan onkin hankalaa, mutta kyllä se paremmaksi muuttuu, usko pois.
Ja jonnekin voi mennä juttelemaan tilanteesta jonkun ammattilaisen kanssa, varmasti osaavat neuvoa eteenpäin. Et ole ainoa ihminen, joka on/on ollut tuollaisessa tilanteessa. Valitettavan moni tosin on myös jäänyt tilanteeseen ja kärsivät jatkuvasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003284843- 162266
- 1942109
- 1071486
- 811407
- 741002
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57987IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2949Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119854Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59776