KARMAN LAKI

Anonyymi-ap

IL:
"IS: Adeliinan, 18, pahoinpitelijä surmattiin Oulussa
Miestä syytettiin käräjillä murhasta, mutta hänet tuomittiin lopulta pahoinpitelystä."
Kommentti:
Buddhalainen
Karman laki.
Kaiken pahan, minkä teet, maksat tässä tai tulevassa elämässä.

10

415

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No samaahan Jeesuskin sanoi jotenkin niin että "minkä teette muille teette minulle".

• Anonyymi

Ja että "tehkää muille kuten haluaisitte itsellenne tehtävän". Sama lause on tunnettu pitkään ja ollut mm. Eri sanoillakin "älä tee muille mitä et haluaisi itsellesi tehtävän".

• Anonyymi

Ei pidä unohtaa myöskään korkoja.

• Anonyymi

Tekojen ensimmäinen seuraus on omassa mielentilassa ja se puolestaan vaikuttaa siihen millainen kokemus elämästä tulee.

• Anonyymi

Eli olipa jälleensyntymää tai ei, niin hyvää tekevä voittaa kaikissa tapauksissa. Hyveet ovat kaikissa uskonnoissa suunnilleen samat ja ne voi tiivistää yhteen käskyyn "älä vahingoita". Miksi? Seurausten vuoksi joita emme osaa arvailla, ja usein ne tulevat viiveellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli olipa jälleensyntymää tai ei, niin hyvää tekevä voittaa kaikissa tapauksissa. Hyveet ovat kaikissa uskonnoissa suunnilleen samat ja ne voi tiivistää yhteen käskyyn "älä vahingoita". Miksi? Seurausten vuoksi joita emme osaa arvailla, ja usein ne tulevat viiveellä.

Valitettavan usein viiveellä, jolloin pelotevaikutus puuttuu.

• Anonyymi

Nehän nuo kahelit näyttää päästävän vapaallejalalle tekeen uusia rikoksia jatkuvasti ei kunnon tuomioita anneta vastakun joku kuolee tai useampikin ja vielä sivullisetkin

• Anonyymi

On sille karmalle suomenkielinenkin vastine. Kosto. Vaan kuulostaapa se oppineemmalta vääntää oikein ulkomaan kieltä.
      Vaan lieneekö tuota olemassakaan? Väite karman laista saa sorretut hiljaisiksi ja odottamaan kostoa, jota ei koskaan tule.

• Anonyymi

omankädenoikeuden käyttäjät luulevat olevansa karman laki. voiko narsistisempaa olla

• Anonyymi

Voi toki. Esim papit, piispat , ns. Vanhimmat, KD jäsenet . Lista on hyvä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      66
      4152
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      66
      3852
    3. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      112
      3708
    4. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      73
      3073
    5. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      81
      2943
    6. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      62
      2329
    7. Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?

Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.
      Maailman menoa
      61
      1670
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      1205
    9. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      1198
    10. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      117
      1192
    Aihe