Loputonta sontaa. Ootko sinä edes täällä enää? Tykkäätkö sinä minusta enää?
Joku ukkeli on paljon kirjoitellut, ettei halua nähdä mutta ilman tunnisteita. Et ollut sinä se äijä.
Kulta en jaksa tätä palstaa
24
1739
Vastaukset
- Anonyymi
Ei sua tuosta kukaan tunnista...
- Anonyymi
Täällä kuuluukin vastata kuten sille hänelle..
- Anonyymi
täällä ollaan.. ja siit lähtien ku erehdyin tälle tielle,en oo nauttinu minäkää.. 😥se miks jatkan tääl käymist päivittäin kertoo mun tunnetilast ..että en ajatuksiani just nyt hallitse..yhtäjaksosta sekoilua
- Anonyymi
Sekoilulta tuntuu omakin olotila. Tarviin palstabreikin nyt.
- Anonyymi
Minä haluan tottakai hänet naisen nähdä, pitkän näkemätyömyyden jälkeen. Saattaa jopa hieman jännitys tiivistyä sitten kun nähdään muru.
Mieheltä- Anonyymi
Ajatuskin jännittää. Voi kun olisit hän ja mulle kirjoittaisit. Olen toivoton haaveilija.
- Anonyymi
En ole varma olenko just sinun kultasi, mutta tuosta ns. miehestä, joka itsevarmoin ottein antaa lausuntoja tänne omasta erinomaisuudestaan. Minun intuitio on, että hän on oikeasti nainen, joka yrittää hämmentää täällä sen kun kerkiää
- Anonyymi
Niin se taitaa olla. Jotenkin luulen, että mies ei ala kirjoitella ei-toivotulle täällä.
- Anonyymi
Tällä kertaa intuitiosi petti ainakin.
- Anonyymi
Käyn päivittäin useamman kerran nopsaa vilkaisemassa palstaa. Jos on mielenkiintoisia aloituksia saatan kommentoida. Tykkään sinusta edelleen. Älä omi ilkeitä kirjoituksia. Ikävä on sinua .
- Anonyymi
Ikävä sinua myös.
- Anonyymi
Sivusta- Ikävä sua...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta- Ikävä sua...
Terve
- Anonyymi
Ei ole ikävää.
N-M - Anonyymi
Tuolla kuvauksella riittää sitten sarkaa jos aikoo kaikki keistä ei piittaa täällä yksitellen kieltää. Me ollaan kuitenkin selvillä vesillä tuohon verrattuna.
- Anonyymi
En kirjoita kun en usko että nainen ikinä huolisi minua. Olen niin erikoinen ja semmoinen huomionkipeä ja herkkä ja arka. Mm
- Anonyymi
En kirjoittanut tuota itsesäälissä. Totta joka sana. Toinen syy miksi tänne ei viitsi kirjoittaa, on tuo jatkuva haukkuminen ja ilkeily ja tuetenkin tunnisteettomuus. Ei huvita ruokkia mitään harhakuvitelmia. Mm
- Anonyymi
Tuo sinun harhailusi on omallalaillaan hassua, mutta harmittaa kun kuvittelet kaikki "palstagubeksi". Haluaisin että sinulla olisi kaikki hyvin, etkä riitelisi tuon mielikuvitusolion kanssa. Mm
- Anonyymi
Sitä tämä kyllä on
- Anonyymi
Rings Roponen
Vastaa Koponen - Anonyymi
Joo,o. Kyllä kait täällä saa kysellä, että ettekö te kukaan kuule. Kyllä kaikki kansalaiset näkee asiat miten näkee, osa uskoo valheisiin ja osa totuuteen. Osa kansalaisista näkee oman valtion ongelmat, osa ei, ja osa pitää niitä normaalina, ja osa ei. Osa kansalaisista sanoo kuten eliitti, me olemme länsi, ja vapautta, ja vapaata liikkumista. Mutta, näkeekö kukaan mikä aiheuttaa ongelmia.? Eliitti aiheuttaa ongelmia, luo vihaa, luo agressiota, ja kansalaiset samaistuu. Tsubin suomi on rikollisuuden kourissa, hän ei kykene huolehtimaan EDES näin pienestä valtiosta. Ehdotan, että jokainen kansalainen ryhtyy nyt tutkimaan oman valtion asioita, mikä on meille parasta, onko se sellainen, että laitetaan kauppasuhteita jumiin, aiheutetaan ongelmia, sekaannutaan naapuri valtion asioihin, heittäydytään kiusantekijöiksi, ryhdytään talousterroristeiksi, uhkaillaan oman naapurivaltion eliittiä yms, jopa yllytetään ukrainaa iskemään naton antamilla aseilla venäjän puolelle. NYT, jokainen kansalainen miettimään mikä on oikein ja mikä väärin. Mistä me hyödymme tavallisina kansalaisina, halpa sähkö, halpa öljy, halpa ruoka, halpa kaasu, halvat vaatteet, halpa bensiini sekä halpa diesel. Rakkaat kansalaiset, jos me haluamme tätä, sitä emme saavuta siten, että heitäydymme elitin mukaan typeryyteen ja tuhoamaan oman valtion kiusantoilla ja vihamielisellä käytäytymisellä. Suomen kansa tarvitsee tasokkaan edullisen ihanan elämän, eliitin typeryys ja viha estää sen.!! Tähän on hyvä lopettaa....!
- Anonyymi
Silti vietät aikaa täällä kirjoittelemalla, huoh
- Anonyymi
Tämä aloitus on niitä vessan kyttäys viestittelyä.
- Anonyymi
=)
Katsotaan, nyt, 5 vuoden aika, jaksolla, että mihin Suomi menee,
kuinka hyvin tai huonosti pärjää,
=)
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
MAISA TORPPA AVIOERO!!
Mitäs minä sanoin, ennustin että suhde kestää max 5 vuotta.2215849Puukkoko heilunut liikaa
On se ihme ettei missään netissä tai esim lehdessä ole juttua. Kuitenkin ihminen löytynyt Haapaveden teollisuusalueelta303214- 1621784
- 691416
- 1041324
- 631213
Havahduitkohan jälkikäteen siihen
että me molemmat haluttiin toisistamme kumppanit? Kumpikaan ei vain pystynyt olemaan järjen äänenä, sattuneesta syystä,121037Kristillisfanaatikkojen hyökkäys
Minä arvelen haistavani syyn. Heitä yksinkertaisesti pelottaa. Onhan täällä jo osoitettu mieltä jälleensyntymistä ym vas363921Nyt tutkijat vaativat hyssyttelemään lasten surkeasta pisa-tuloksesta koulussa!
Ensin tutkimuksessa todetaan että maahanmuuttajien oppimistulokset kouluissamme ovat surkeita ja aiheuttaa tulevaisuudes116889- 77862