Kulta en jaksa tätä palstaa

Anonyymi-ap

Loputonta sontaa. Ootko sinä edes täällä enää? Tykkäätkö sinä minusta enää?
Joku ukkeli on paljon kirjoitellut, ettei halua nähdä mutta ilman tunnisteita. Et ollut sinä se äijä.

24

1739

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei sua tuosta kukaan tunnista...

• Anonyymi

Täällä kuuluukin vastata kuten sille hänelle..

• Anonyymi

täällä ollaan.. ja siit lähtien ku erehdyin tälle tielle,en oo nauttinu minäkää.. 😥se miks jatkan tääl käymist päivittäin kertoo mun tunnetilast ..että en ajatuksiani just nyt hallitse..yhtäjaksosta sekoilua

• Anonyymi

Sekoilulta tuntuu omakin olotila. Tarviin palstabreikin nyt.

• Anonyymi

Minä haluan tottakai hänet naisen nähdä, pitkän näkemätyömyyden jälkeen. Saattaa jopa hieman jännitys tiivistyä sitten kun nähdään muru.

Mieheltä

• Anonyymi

Ajatuskin jännittää. Voi kun olisit hän ja mulle kirjoittaisit. Olen toivoton haaveilija.

• Anonyymi

En ole varma olenko just sinun kultasi, mutta tuosta ns. miehestä, joka itsevarmoin ottein antaa lausuntoja tänne omasta erinomaisuudestaan. Minun intuitio on, että hän on oikeasti nainen, joka yrittää hämmentää täällä sen kun kerkiää

• Anonyymi

Niin se taitaa olla. Jotenkin luulen, että mies ei ala kirjoitella ei-toivotulle täällä.

• Anonyymi

Tällä kertaa intuitiosi petti ainakin.

• Anonyymi

Käyn päivittäin useamman kerran nopsaa vilkaisemassa palstaa. Jos on mielenkiintoisia aloituksia saatan kommentoida. Tykkään sinusta edelleen. Älä omi ilkeitä kirjoituksia. Ikävä on sinua .

• Anonyymi

Ikävä sinua myös.

• Anonyymi

Sivusta- Ikävä sua...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta- Ikävä sua...

Terve

• Anonyymi

Ei ole ikävää.
      N-M

• Anonyymi

Tuolla kuvauksella riittää sitten sarkaa jos aikoo kaikki keistä ei piittaa täällä yksitellen kieltää. Me ollaan kuitenkin selvillä vesillä tuohon verrattuna.

• Anonyymi

En kirjoita kun en usko että nainen ikinä huolisi minua. Olen niin erikoinen ja semmoinen huomionkipeä ja herkkä ja arka. Mm

• Anonyymi

En kirjoittanut tuota itsesäälissä. Totta joka sana. Toinen syy miksi tänne ei viitsi kirjoittaa, on tuo jatkuva haukkuminen ja ilkeily ja tuetenkin tunnisteettomuus. Ei huvita ruokkia mitään harhakuvitelmia. Mm

• Anonyymi

Tuo sinun harhailusi on omallalaillaan hassua, mutta harmittaa kun kuvittelet kaikki "palstagubeksi". Haluaisin että sinulla olisi kaikki hyvin, etkä riitelisi tuon mielikuvitusolion kanssa. Mm

• Anonyymi

Sitä tämä kyllä on

• Anonyymi

Rings Roponen
      Vastaa Koponen

• Anonyymi

Joo,o. Kyllä kait täällä saa kysellä, että ettekö te kukaan kuule. Kyllä kaikki kansalaiset näkee asiat miten näkee, osa uskoo valheisiin ja osa totuuteen. Osa kansalaisista näkee oman valtion ongelmat, osa ei, ja osa pitää niitä normaalina, ja osa ei. Osa kansalaisista sanoo kuten eliitti, me olemme länsi, ja vapautta, ja vapaata liikkumista. Mutta, näkeekö kukaan mikä aiheuttaa ongelmia.? Eliitti aiheuttaa ongelmia, luo vihaa, luo agressiota, ja kansalaiset samaistuu. Tsubin suomi on rikollisuuden kourissa, hän ei kykene huolehtimaan EDES näin pienestä valtiosta. Ehdotan, että jokainen kansalainen ryhtyy nyt tutkimaan oman valtion asioita, mikä on meille parasta, onko se sellainen, että laitetaan kauppasuhteita jumiin, aiheutetaan ongelmia, sekaannutaan naapuri valtion asioihin, heittäydytään kiusantekijöiksi, ryhdytään talousterroristeiksi, uhkaillaan oman naapurivaltion eliittiä yms, jopa yllytetään ukrainaa iskemään naton antamilla aseilla venäjän puolelle. NYT, jokainen kansalainen miettimään mikä on oikein ja mikä väärin. Mistä me hyödymme tavallisina kansalaisina, halpa sähkö, halpa öljy, halpa ruoka, halpa kaasu, halvat vaatteet, halpa bensiini sekä halpa diesel. Rakkaat kansalaiset, jos me haluamme tätä, sitä emme saavuta siten, että heitäydymme elitin mukaan typeryyteen ja tuhoamaan oman valtion kiusantoilla ja vihamielisellä käytäytymisellä. Suomen kansa tarvitsee tasokkaan edullisen ihanan elämän, eliitin typeryys ja viha estää sen.!! Tähän on hyvä lopettaa....!

• Anonyymi

Silti vietät aikaa täällä kirjoittelemalla, huoh

• Anonyymi

Tämä aloitus on niitä vessan kyttäys viestittelyä.

• Anonyymi

=)

Katsotaan, nyt, 5 vuoden aika, jaksolla, että mihin Suomi menee,

kuinka hyvin tai huonosti pärjää,

=)

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. MAISA TORPPA AVIOERO!!

Mitäs minä sanoin, ennustin että suhde kestää max 5 vuotta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      221
      5849
    2. Puukkoko heilunut liikaa

On se ihme ettei missään netissä tai esim lehdessä ole juttua. Kuitenkin ihminen löytynyt Haapaveden teollisuusalueelta
      Haapavesi
      30
      3214
    3. Maisa Torppa, avioero

Niinhän siinä sitten kävi, auts.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      162
      1784
    4. Onko kaivattusi pukeutumistyyli

millainen?
      Ikävä
      69
      1416
    5. Mitä ajattelet

Kun kohtaatte? Onko neutraalit ajatukset jo
      Ikävä
      104
      1324
    6. Haluaisin tavata sinut.

Jos mitenkään mahdollista?
      Ikävä
      63
      1213
    7. Havahduitkohan jälkikäteen siihen

että me molemmat haluttiin toisistamme kumppanit? Kumpikaan ei vain pystynyt olemaan järjen äänenä, sattuneesta syystä,
      Tunteet
      12
      1037
    8. Kristillisfanaatikkojen hyökkäys

Minä arvelen haistavani syyn. Heitä yksinkertaisesti pelottaa. Onhan täällä jo osoitettu mieltä jälleensyntymistä ym vas
      Hindulaisuus
      363
      921
    9. Nyt tutkijat vaativat hyssyttelemään lasten surkeasta pisa-tuloksesta koulussa!

Ensin tutkimuksessa todetaan että maahanmuuttajien oppimistulokset kouluissamme ovat surkeita ja aiheuttaa tulevaisuudes
      Maailman menoa
      116
      889
    10. Onko kaivatustasi

Kiinnostunut myös muut?
      Ikävä
      77
      862
    Aihe