... ens kuun alussa..
Koska olen työporukkamme aino nainen niin kaikki kuvittelee että minä keksin hyvän idean,mutta vielä ei oo tullut mitään mieleen.
Morsianta en oo nähnyt koskaan ja miehen kanssa samassa virmassa olen ollut noin puoli vuotta.. eli en hirmu hyvin tunne miestäkään..
onko ideoita??
työkaverini
4
1009
Vastaukset 4
- Merkkituote
Osatakaa porukalla joku astiasto, ihan laadukas esim.Arabian. Isolla porukalla kun ostatte, saatte näyttävän ja arvokkaan lahjan. Astioita tarvitsee aina. Ja merkkituotteita osataan arvostaa, vaikkei tarvittaisikaan ;)
Lahjashekki olisi sitten toinen. Sillä ainakin saa mieluista ja tarpeellista tavaraa.- roswell
Ihan totta ei työporukan tarvitse mitään astiastoja ruveta ostamaan! Sellaiset kuuluvat sukulaisille ym.
- ellu
kuumailmapallolento? ystäväni saivat lahjaksi kuumailmapallolennon ja tykkäsivät kovasti. Lahja erottui muiden lahjojen (kippoja enimmäkseen) joukosta.
- elokuun morsian
esim. ravintolaan&teatteriin, matkalahjakortti tms, missä saavat viettää aikaa kahdestaan. Itse olisin iloinen sellaisesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysely : Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan
Ylen kysely: Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan – eivät edes hallituspuolueiden omat kannattajat Kes1261476Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku1421304Kelan mukaan veronpalautukset ovat tuloa tuet lähti
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012225387.html Verohallinnon maksama veronpalautus tulee niille, jotka ovat mak107767Sinkkujen tilanne kiinassa katastrofaalinen
800 naista osallistui sinkkujen iltaan, paikalle saapui 0 miestä. Ei mahdollisuuksia, kun nainen on 38 -vuotias, ja118740- 54645
- 44596
- 36568
Minne katosi Sofian Jeff-rakas ystävä?
Seiskalehden mukaan Jeffreytä ei ole näkynyt, kuin kesäkuussa maininta Sofian ommissassa insramissa. Onko jo tullut ero144539- 6505
Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?
https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt275471