... ens kuun alussa..
Koska olen työporukkamme aino nainen niin kaikki kuvittelee että minä keksin hyvän idean,mutta vielä ei oo tullut mitään mieleen.
Morsianta en oo nähnyt koskaan ja miehen kanssa samassa virmassa olen ollut noin puoli vuotta.. eli en hirmu hyvin tunne miestäkään..
onko ideoita??
työkaverini
4
1009
Vastaukset
- Merkkituote
Osatakaa porukalla joku astiasto, ihan laadukas esim.Arabian. Isolla porukalla kun ostatte, saatte näyttävän ja arvokkaan lahjan. Astioita tarvitsee aina. Ja merkkituotteita osataan arvostaa, vaikkei tarvittaisikaan ;)
Lahjashekki olisi sitten toinen. Sillä ainakin saa mieluista ja tarpeellista tavaraa.- roswell
Ihan totta ei työporukan tarvitse mitään astiastoja ruveta ostamaan! Sellaiset kuuluvat sukulaisille ym.
- ellu
kuumailmapallolento? ystäväni saivat lahjaksi kuumailmapallolennon ja tykkäsivät kovasti. Lahja erottui muiden lahjojen (kippoja enimmäkseen) joukosta.
- elokuun morsian
esim. ravintolaan&teatteriin, matkalahjakortti tms, missä saavat viettää aikaa kahdestaan. Itse olisin iloinen sellaisesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001763- 591160
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4411126- 1701043
- 58821
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän130814Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä49766- 84753
- 51708
- 57671