Kiva että seuraat tätä keskustelua. Oletko tyytyväinen tekemisiisi? Saunavideota jossa kuvaat kumppanisi alasti,paskakaivon tukkeutumista,Simon nolaamista ym ym. Kaikki varmaan sinua kiittelee ja kannustaa jatkamaan samalla tavoin. Otappa etäisyyttä tähän touhuun ja palaa sitten kun saat asiasi kuntoon.
Koneraploojanuijamafiaman
37
863
Vastaukset
- Anonyymi
Pestä nimesi julki sitten on jotain uskottavuutta
- Anonyymi
Mitä sinä kirjoittajan nimellä teet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sinä kirjoittajan nimellä teet?
Tyhmä aloittaja.
- Anonyymi
Laitappas ensin itse kun noin utelias olet,taitaa jäädä tekemättä. Olen kyllä kommentoinut nimimerkillä ja omalla nimelläkin yleisille palstoille muualla,mutta en tosiaan tällaiselle sivustolle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyhmä aloittaja.
Miten niin, ei ole tyhmää kertoa asioista niiden oikeilla nimillä,tottahan tuossa on kaikki ed.mainittu. Mikä häpeän määrä hänellä lieneekään,on ottanut opiksi jalaittanut tuotannon jäihin. Tervetuloa takaisin sitten kun on jotakin OIKEAA kuvattavaa.
- Anonyymi
No no koneetonmanne,eläpä uhoile
- Anonyymi
😂😂😂😂
- Anonyymi
Montakohan kertaa konemanin youtubekanavien nimet ovat vaihtuneet?
- Anonyymi
Karavaani kulkee ja KOIRAT haukkuu.
Hyviä videoita teet KoneMan.
Älä välitä kateellisista turvenuijista. Jatka samaan malliin!- Anonyymi
Ympäripäissään oleva humalainen pystyy tuottamaan selvempää ja ennen kaikkea järkevämpää tekstiä.
Ja mikä tuossa tekstissä on huumoria? - Anonyymi
Mikä tuossa tekstissä on huumoria?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ympäripäissään oleva humalainen pystyy tuottamaan selvempää ja ennen kaikkea järkevämpää tekstiä.
Ja mikä tuossa tekstissä on huumoria?Sinä et näköjään selvinpäinkään pysty samaan
- Anonyymi
Monipuolinen kanava.
- Anonyymi
Vai kanavatko tarkoitit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai kanavatko tarkoitit
Kyllä mutta mitä kanavaa?
- Anonyymi
"Karavaani kulkee ja KOIRAT haukkuu.
Hyviä videoita teet KoneMan.
Älä välitä kateellisista turvenuijista. Jatka samaan malliin!"
Vain koneman toistaa tuota 2000 vuotta sitten keksittyä fraasia karavaanareista jotka kuseksivat ja paskoivat kulkureittiensä varsille kylän koirien haukkuessa.
Ja vain KoneMan kirjoittaa nimimerkkinsä KoneMan koska on itse sellaisen nimimerkin itselleen keksinyt.
Nimimerkin joka ei millään tavoin kuvaa konemänin harrastamaa tyhjänpäiväistä väninää, spedeilyä ja kummelointia jonka aika oli ja meni jo vuosikymmeniä sitten. - Anonyymi
Sitäpaitsi konemanin kummeloinnista puuttuu ÄLY jota eivät edes lapset jaksa kuunnella.
Jos avaan konemanin videon Youtubesta niin lasten lapset eivät edes pysähdy katsomaan ja kuuntelemaan vaan juoksevat ohi.
Ajattelevat vain, onko ukkikin seonnut. - Anonyymi
Terve vuan. Vaen ei käy leetin aika pitkäksi tämän huimapoejan seurassa. Keksii monenmoista touhakkoo.
- Anonyymi
Kellari on kyllä jännine vimpaimineen jännä paikka seurailla leidin venyttelyä ja punnertelua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kellari on kyllä jännine vimpaimineen jännä paikka seurailla leidin venyttelyä ja punnertelua.
Olis kyllä kiva olla kärpäsenä katossa,leetin pumpatessa,pienissä trikoissa.
- Anonyymi
Tais tulla kriisi alastonkuvien levittämisestä.
Kuka tykkäis jos puoliso julkaisisi alastonkuvia siipastaan?- Anonyymi
Varsinkaan kun sinä ja sinunlaisesi ottavat elämäntehtäväkseen asian esilläpitämisen.
Meilläpäin tuollaista kutsutaan nihertämiseksi, eikä nihertäjällä ole kohta kavereita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varsinkaan kun sinä ja sinunlaisesi ottavat elämäntehtäväkseen asian esilläpitämisen.
Meilläpäin tuollaista kutsutaan nihertämiseksi, eikä nihertäjällä ole kohta kavereita.Taidat olla niitä akanhakkaajia ja työkaverien alistajia jos yleensä töissä olet.
Mielestäsi pitäisi vaieta kun julkaisee "rakkaastaan" kuvan nettiin josta sitä ei enää poistella. Kiva jälkikasvulla katsella äidistään alastonkuvia kun joku "keskenkasvuinen" vähän läpällä pistin videon tubeen katselijoita saadakseen. Voi aikoja ja tapoja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat olla niitä akanhakkaajia ja työkaverien alistajia jos yleensä töissä olet.
Mielestäsi pitäisi vaieta kun julkaisee "rakkaastaan" kuvan nettiin josta sitä ei enää poistella. Kiva jälkikasvulla katsella äidistään alastonkuvia kun joku "keskenkasvuinen" vähän läpällä pistin videon tubeen katselijoita saadakseen. Voi aikoja ja tapoja.Ei vaikenemisesta kukaan ole puhunutkaan vaan siitä että tarviiko sinunlaistesi yrittää saada asialle mahdollisimman paljon julkisuutta? Sinä osaltasi asian mainostamisella saat mielipahaa osapuolelle aikaan vielä enemmän.
Vaikka nautit tilanteesta jossa pääset taas kerran mollaamaan KoneMania, niin ajattelisit edes hiukan toista osapuolta..
Ja mitä työhön tulee, niin en alista työkavereita, ja maksan kyllä oman elämisen ja maksamilla veroillani muutaman muunkin.
Tuosta epäilyksestä mistä päättelit että olen vaimonhakkaaja, lukisin mielelläni lisää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaikenemisesta kukaan ole puhunutkaan vaan siitä että tarviiko sinunlaistesi yrittää saada asialle mahdollisimman paljon julkisuutta? Sinä osaltasi asian mainostamisella saat mielipahaa osapuolelle aikaan vielä enemmän.
Vaikka nautit tilanteesta jossa pääset taas kerran mollaamaan KoneMania, niin ajattelisit edes hiukan toista osapuolta..
Ja mitä työhön tulee, niin en alista työkavereita, ja maksan kyllä oman elämisen ja maksamilla veroillani muutaman muunkin.
Tuosta epäilyksestä mistä päättelit että olen vaimonhakkaaja, lukisin mielelläni lisää.Kuulepas akanhakkaaja, vaikenemalla tehdään asioista vaikeita. Julkinen anteeksipyyntö olisi paikallaan vaikenemisen sijaan. Mielipahaa takuulla on aina sen heikomman osapuolen suunnalla eikä sitä hyssyttelemällä hiljennetä.
Ja kukahan sitä julkisuutta on oikein hakenut, sitä sipii miettiä kaikkien teuvo takaporttien vai mitä niitä nyt onkaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulepas akanhakkaaja, vaikenemalla tehdään asioista vaikeita. Julkinen anteeksipyyntö olisi paikallaan vaikenemisen sijaan. Mielipahaa takuulla on aina sen heikomman osapuolen suunnalla eikä sitä hyssyttelemällä hiljennetä.
Ja kukahan sitä julkisuutta on oikein hakenut, sitä sipii miettiä kaikkien teuvo takaporttien vai mitä niitä nyt onkaan.Sinultako anteeksi pitäisi pyytää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulepas akanhakkaaja, vaikenemalla tehdään asioista vaikeita. Julkinen anteeksipyyntö olisi paikallaan vaikenemisen sijaan. Mielipahaa takuulla on aina sen heikomman osapuolen suunnalla eikä sitä hyssyttelemällä hiljennetä.
Ja kukahan sitä julkisuutta on oikein hakenut, sitä sipii miettiä kaikkien teuvo takaporttien vai mitä niitä nyt onkaan.Ei ole sinulla asiat ole hyvin kun syyttelet tuntemattomia ihmisiä akanhakkaajaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole sinulla asiat ole hyvin kun syyttelet tuntemattomia ihmisiä akanhakkaajaksi.
Omatunto kolkuttaa ihan selkeästi kun haluaa vaientaa keskustelun pimpsa/tissikuvien levittämisestä over the world, häpeä jos osaat!
- Anonyymi
😂😂😂😂
- Anonyymi
"Ei vaikenemisesta kukaan ole puhunutkaan vaan siitä että tarviiko sinunlaistesi yrittää saada asialle mahdollisimman paljon julkisuutta? Sinä osaltasi asian mainostamisella saat mielipahaa osapuolelle aikaan vielä enemmän."
Vaikenemallako ne akkansa pillunkuvaa nettiin levittäneen kädet pestään?- Anonyymi
Se oli vitsi vitsi kai?!?🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se oli vitsi vitsi kai?!?🤭
Kumpi vitsaili, piipin näyttäjä vai kuvaaja?
- Anonyymi
Kun lataa pimppendaaleen nettiin niin rahhaa kilahtaa tilille, voip laittoo solikan tahi zetotin, ihi hiih tahi uhu huh.
- Anonyymi
Vuan onkkohan se kaunis Leeti vielä kuvioissa kun ei oo näkynnä ? Älä pilaa niitä hyviä viteoita höpöttämällä vuan puhukee ihan normaalisti kuin ennenkin. Oli kiva seurailla hyviä / kivoja viteoita ja teidän tekemisiä.
- Anonyymi
Ihana Koneleeti😋🥰
- Anonyymi
Leeti on viksu ja kaunis oikea touhun nainen. Osallistuu rivakasti puusavottaan ja muihin talon hommiin. Kateelliset vaan räksyttävät ,kun ei muuhun kykene.Antakaa kateelliset muiden elää omaa elämäänsä haluamallaan tavalla ja yrittäkää saada se oma pesä ensin edes jonkinlaiseen järjestykseen ja katsokaa peiliin ja yrittäkää keskittyä niihin omiin murheisiinne ! Leetillä on hyvä runko ja nätti tupsu ,kyllä niitä voi vähän kateellisille vilauttaa.
- Anonyymi
Siis mitä vittua? Kukaan ei ole leidin talon hommia ja puusavotoita kieltämässä eikä vahtaamassa.
Saa painaa aamuvarhaisesta yömyöhään niin paljon ja pitkään kuin jaksaa.
Kyllä ne sitten lehtimiehet ja naiset tulevat ihan asiallisia kysymyksiä isoista töistä esittämään.
Semmoisia naisia kukaan ei arvosta jotka itse ovat naamaansa ruutuun työntämässä jos varsinkin teot ovat pienet ja pinot lyhyet.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145895Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324007- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182966Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2502017Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881984- 1421771
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421743Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881549