Tämä ikkunan pesijä. 80 e kerta ja iso omakotitalo 100 e kerta. Aika erikoinen hinnoittelu.
Onko luotettava ja osaava
7
699
Vastaukset
- Anonyymi
Samanlainen tarjous on käytösä myös lietealalla! Ensimmäinen n.s.tutustumiskäynti lietekaivoon on hinnoiteltu halvemmaksi. Näin asiakkaaseen saaraan luatua luattamus!
Toisella käynnillä,ja siitä erespäin, laskuun lisätään juaksevat kulut ja piäntarvikelisät,kuten rouhekinnaskulu. Jos asiakas tarjoaa kahvit, veloitetaan siihen käytetty aika ylityökuluina. Muista emännän tarjoamista lisukkeista ei erikseen veloiteta,tai ainakaan kirjata kuittiin.. - Anonyymi
Ja sitten ei voi tehdä 8 h. Ja tietysti ilman kuittia puhtaana käteen?
- Anonyymi
Välillä rouhekintaat rikkoontuvat,joten sitä ei pääse ottamaan n.s puhtaana käteen..
- Anonyymi
Tulee mieleen, ilmainen sisäilman tarkastus. Sen jälkeen lyödään tarjous pöytään, ihan kauhea hinta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulee mieleen, ilmainen sisäilman tarkastus. Sen jälkeen lyödään tarjous pöytään, ihan kauhea hinta.
Sisäilmaa ei huittisisa kannata tarkistuttaa sillä lietteen haju on täällä voimakasta, joten tarkastajien mittarit aina tapisa!
- Anonyymi
Pitäisi olla kotimaista tuatantoa, eli Huittisjärven Elektroniikkatehtaalla valmistetut sisäilmamittarit täällä käytösä pelkästään.
Niihin on kaliproitu vallmiiksi sikaliätteen haisut, PH-arvot ja happamuuret. Nää paikkakunnan oman tehtaan mittarit ei koskaan näytä mitään aiheettomia varotuksia noitten hyvien, luonnonaineitten takia. - Anonyymi
Ei yhtään ole erikoinen hinnoittelu, mut näyttävästi teille "köyhille" kaikki on erikoisia hinnoitteluja🤣
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1664797Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1043964Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363569- 513370
- 553321
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest342751Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182569- 232266
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami201908Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?361778