Perussuomalaiset pyyhkii vasemmistopuolueilla lattiaaa

Anonyymi-ap

Niin se on. Toinen on suosittu puhemiespuolue ja ministeripuolue ja tekee päätöksiä.

Ja toiset ovat sitten räkyttäjäpuolueita.

10

209

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Seuraavissa vaaleissa nähdään kuka on kuka. Täällä on turha vaahdota sellaisten jotka ei liioin tiedä politiikasta mitään.
      Kansakin alkaa viisastumaan, kun seuraa tätä touhua neljä vuotta.

• Anonyymi

Kansa viisastui toissa keväänä kun katsoi aikansa vasemmistopentujen ja kepun touhua. Aivan avutonta paskaa ja biletystä.

• Anonyymi

Sitten kun me täällä vasemmalla saamme riittävän kansan tuen niin me näytämme mm. persuille miten valtakuntaa tulee hoitaa. Me tulemme estämään tämän heikompien rahastuksen ja muutamme esimerkiksi osakeyhtiöiden verolakeja siten, että listaamattomien osakeyhtiöiden kautta kikkailemalla ei päästä järjestelemään verotusta. Tähän rintamaan tulevat vasemmistoliiton lisäksi varmaankin demarit ja vihreät.

• Anonyymi

Äkkiä unohtunut se kuka oli kaksi vuotta sitten räkyttäjä puolue????????????????
      Opposition tehtävä on räkyttää jos muuten ei puhe mene jakeluun.
      Vai mielestäsi pitäisi istua hiljaa ja mukisematta hyväksyä myös tyhmät päätökset mitä hallitus tekee,,,niinkö????????????????????????

• Anonyymi

Sillä laillako sitä demokraattista valtiota hoidetaan?

• Anonyymi

Perussuomalaiset on suurin duunaripuolue eli töissä käyvät duunarit kannattavat eniten Perussuomalaisia joka tekee hallituksessa hienoa työtä duunarien ja muiden vasemmiston päähänpotkimien puolesta.

• Anonyymi

Suuri osa persujen äänestäjistä on työttömiä nuoria vökäleitä.

• Anonyymi

Räkyttäjäpuolueita?! Ja ihan aiheesta - vaikka OrpoPurrakoalitio on niin puupäinen, että vaikka niille räkyttäisi mikä tahansa instanssi tai kuka tahansa, hehän eivät kuulemaansa ymmärrä.

Voi SUomi parkaa!

• Anonyymi

Persut ovat oikeiston roskaväki osastoa.

• Anonyymi

Persut ovat niitä jotka pitää Suomen elossa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      309
      3055
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      61
      2353
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      124
      2057
    4. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      349
      2043
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      127
      1733
    6. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      67
      1399
    7. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1395
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1337
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      69
      1270
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1243
    Aihe