minulle asiattomuuksia niin teidän Rahoja siis €uroja voidaan käyttää erilaisissa merkityksissä ja tarkoituksissa siis missä Huvittaa ja siten koko Suomi maksaa hoitonne ja Suomi menee KONKURSSIIN ja teidän elämän ja maailman katsomuksenne on Kyllä todellakin SAIRAS 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭 🤭
Teidän viestinne vuodesta 2008 olen siirtänyt vuoteen 1984 eräälle tapaukselle, josta TE ette tule koskaan tietämään yhtään mitään...vain ja ainoastaan minä tiedän sen täällä MAAILMASSA 🤣😅😆😅🤣😂😂🤣😅🤣🤣😍🥰🥰😍🥰😍🥰😂😅😂🤣🤣😅😆😁😁😂😅🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭 Jos TE kysytte siitä tapauksesta niin TE kuolette sen saattelemana. Olisi kannattanut miettiä 2 kertaa mitä te kirjoittelette minusta ja minulle Aamen 💞👽💕
Te, jotka kirjoitatte minusta ja...
24
1034
Vastaukset
- Anonyymi
Hanki paremmat mielenterveyslääkkeet. Hullu.
- Anonyymi
Minä en ole hullu vaan minä vihaan sellaisia, kuten sinäkin vihaisit, jotka eivät osaa olla sairaineen ja hullujen syyllistämis ja perättömyyksien itse kullekin ihmiselle kuulumattomien asioiden kanssa syntymättömänä ihanien ihmisten maailmaan, johon minä olen kuulunut jo 55 vuotta Esim. Vanhan sairaalan Osasto 12 oli Kuhmosta ja hänen vapaalla jalalla oleva hänen siskonsa tai naisystävänsä, joka piereskeli edessäni ja hänen poikaystävä tai siskonsa siis molemmat katsoivat minun ulkonäköäni ja nämä molemmat BODOMIN MURHIEN suosijat sanoivat minulle ulkonäköni perusteella kaikki aiheet ohitettuina Esim. Syntymäni ajankohta siis vuoden 1969 ja Bodomin Pieruhahmottelija ja murhat ovat olleet 9 vuotta aikaisemmin ja tällaisia samanlaisia HULLUJA ihmisiä, joita ei olisi pitänyt syntyäkään muita ihmisiä SYYLLISTÄMÄÄN tänne Ihanien Ihmisten Maailmaan niin molemmat sanoivat minulle, että KYLLÄ se sinä Jarmo vai kuka sinä olet niin kyllä se sinä olit ollut se Bodomin Pieruhahmottelija..Robottipää, joka lähti pois sieltä Huumepoliisin persereiästä 7 Cm:n mittaisena ja täällä Suomessa tätä samaa mieltä ollaan oltu minusta vuodesta 1969 vuoteen 2024 asti Pasi Laitamäen/Ilomäen 1984 lisäksi niin asia on niin, että, kun Syntymäni ajankohta ollaan aina ohitettu ja minun vasemmalle päin katsomisestani Bodomin murhiin liittyen, jotka ovat siis tapahtuneet ennen syntymääni niin siitä ollaan puhuttu Kajaanin Keskusautokoulussa vuonna 1987 ja Kainuun Prikaatissa, Kainuun Rahtiasemalla ja kaikkialla missä olen käynyt...Kuopiossa..ympäri Kainuuta..Etelä-Suomessa..Etelä-Pohjanmaalla..Etelä-Pohjanmaan Keskussairaalassa, kun kävin Kauhajoelta käsin vuonna 1984 allergiatesteissä..Oulussa..Thaimaalaiset ovat myös puhuneet Bodomin juttuja minusta itseasiassa Esim. Äänensävystäni siis viimeksi Kajaanin CITYMARKETIN parkkipaikalla, kun SOTKAMOLAINEN Muikkuyritys oli siinä ja Thaimaalainen nainen esitti Persettään ja sanoi minulle 1960 Bodomin juttuihin liittyen, että Haluatko sinä käydä Thaimaassa? Tänä asia siirrettiin meidän Herrallemme TAIVAAN VALTAKUNTAAN Jeesus Kristukselle, josta vuonna 1984 Rippikoulussa olleet 2 miestä ilmoittivat kaikkien kuulleen, että minun pitäisi antaa olla Rauhassa ennen syntymääni tapahtuneista asioista niin koulukiusaajat säikähtävät, kun pääsivät tietämään, että Kuka oli lähtenyt pois sieltä Huumepoliisin Persereiästä, kun minua potkittiin ja hakattiin 2 vuotta ja suun eritteitä ja nenän eritteitä pyyhittiin kasvoilleni ja Opettajia näyteltiin ja Oppilaita näyteltiin ja olen saanut selville, että minun perääni lähdettiin, kun muutettiin Kauhajoelle vuonna 1979-1980 välisenä aikana Kajaanista..perääni lähtijät ovat Kainuulaisia Ihmisiä..Kaija Laukkasena esiintyi Kajaanilainen Kirsi Laitinen, jonka olen siirtänyt Jeesus Kristuksen hoitoon eli Hautausmaalle. Sotkamossa oli muuten TULVA ---》liekkö MUIKKUJA ollut tulvavedessä uimassa, joita Yrjösi ennakkoon se Thaimaalainen Syyllistäjä 🤣🤣😅😅🤣😂😂😅😆😁😁😂😂😅😆😁😁😆😅🤣😂😅. Te, jotka vetoatte lääkkeisiini..mielenterveyteeni..vasemmalle päin katsomiseeni Jne. pääsette Jeesus Kristuksen hoitoon 55 Ikävuoteni ajalta Aamen ja sinäkin Pasi Laitamäki/Ilomäki ja muut Pasit 1984 HAISTAKAA VITTU JA PASKA NIISTÄ BODOMIN ASIOISTA...minulle EI huudeta, että KYLLÄ SE BODOMIN PIERUHAHMOTTELIJA ASIA PITTÄÄ SELEVITTÄÄ, KU SE ON JÄRJESTELLYT NIITÄ BODOMIN MURHIA!!! Tulette näkemään sen Henkisen OLENNON eli Jeesus Kristuksen juuri ennen Kuolemaanne!!! Syyttäkää HULLUT vaan Itseänne mitä olette saaneet aikaiseksi Suomessa ja Suomelle!!! Minun asiani EI ole selvittää HULLUJEN/TÖTTERÖIDEN mielipuolisia asioita, joita ollaan tungettu yli 50 minun elämääni!!! Haista SUOMI paska!!!
- Anonyymi
Sinä sait VAROITUKSEN minun Herraltani Jeesus Kristukselta...syö sanasi Aamen ☝️
- Anonyymi
🤣🤣😅😆🤣🤣Sinä olet tavattomalla tavalla mieletön...sanoinkuvaamaton VAINOHULLU, joten hanki Läskiaivo ITSE paremmat Kaiken Maailman Lääkkeet!!!
- Anonyymi
Pittää Jampe syödä loppuun ne kuurit mitä määrätään, muuten sinusta tulloo ilikiä ihminen.
- Anonyymi
Viestisi ollaan siirretty Taivaan Valtakuntaan JK:lle Aamen.
- Anonyymi
Joko osaat keittää nakkikeiton?
- Anonyymi
Sinä itse et osaa valmistaa nakkikeittoa!!! Sen tietää siitä, kun sinä olet niiiiin köyhä. Se ei sinulle kuulu mitä osaan tehdä ja kaiken lisäksi, jos sinä osaisit niin sinä jättäisit Kattilan käytävän päätyyn jollekin naiselle ja tuli tässä mieleen...osaatko sinä edes laittaa rintaliivit ja tamppoonin pilluun siis Et osaa 🤣🤣😅😆😁😁😁😆😅🤣😂😅😆😆😁😁😁😆😆😆🤣😂😂😂🤣😅🤣😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä itse et osaa valmistaa nakkikeittoa!!! Sen tietää siitä, kun sinä olet niiiiin köyhä. Se ei sinulle kuulu mitä osaan tehdä ja kaiken lisäksi, jos sinä osaisit niin sinä jättäisit Kattilan käytävän päätyyn jollekin naiselle ja tuli tässä mieleen...osaatko sinä edes laittaa rintaliivit ja tamppoonin pilluun siis Et osaa 🤣🤣😅😆😁😁😁😆😅🤣😂😅😆😆😁😁😁😆😆😆🤣😂😂😂🤣😅🤣😂😂😂😂😂😂
Rintaliivit pilluun 🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rintaliivit pilluun 🤣🤣
Luet viestin väärin...rintaliivit laitetaan rintakehälle ja tamppooni pilluun...älä laita eri asioita yhteen asiaan vaan opiskele päättelyä Esim. Ristikkoa.👽👽👽👽👽J
J
J
Jjjjjjjj
Jjjjjjjjj
J
J
J
J
J
J
JJJJJJJJJJJJJJJ
JJ
JJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ
JJJ
Jjjj
Jj
Jj
Jj
Jjjjj - Anonyymi
...keittää nakkikeiton???...tarkoittaa sitä, että KEITTO on valmis Ruoka ja, jos valmistaa nakkikeiton niin se on Ruoan valmistamista, joka ei vielä ole valmista KEITTOA syötäväksi, joten ei niitä sanoja voi käyttää erilaisissa merkityksissä ja tarkoituksissa, kun näillä pyritään vaan sotkemaan asioita omaksi iloksi ja huviksi ja muiden vahingoksi
J
J
J
J
J
J
J. J
- Anonyymi
Oletko kokeillut pantomiimilla hahmottelua?
- Anonyymi
Viestisi on vääriä tietoja...siirretty Tulivuoren sisälln👽lue sitten Uutiset ---》näkyy sitten Bodom pantomiiniåieruhahmot savuna 🫣
- Anonyymi
Oletko kohdannut humanoideja
- Anonyymi
Laukallaan taas meno...
- Anonyymi
👽👽👽👽👽👽👽😽😽👽👽👽👽👽👽👽👽👽😽😽👽👽😽👽👽👽👽👽👽👽👽👽👽👽👽👽👽👽👽👽👽👽👽👽👽👽👽👽😽👽👽👽
J
J
J
J
J
Jjjj
Jjjjjjjjjj - Anonyymi
Oletko nähnyt Nunnia?
- Anonyymi
Äläkä liikuta silmiä lukiessasi turhan nopeasti.
- Anonyymi
Kävit aikoinaan Kainuun Pirtti OY:n Kuhmon Neuvonta-asemalla ja Kuhmon POLIISI ja Neuvonta-aseman OHJAAJA tekivät ympärilleen Ihmishahmoja🤣😅😅🤣😂🤣😅😆😄siis Bodomin Pieruhahmoja ja sinulle sanottiin, että KYLLÄ ME VOIDAAN SEURATA SINUN ELÄMÄÄSI SIITÄ VASEMMAN PUOLEISESTA KAMERASILMÄSTÄ, ETTÄ KUKA SE ON LÄHTENYT POIS SIELTÄ VASEMMALTA PUOLELTA Jkr. Vuonna 886 ja KUKA SE LÄHTI POIS SIELTÄ SINUN OIKEALTA PUOLELTA Ekr. 👽
- Anonyymi
Lapsuuden aikainen lihavuus 🤣🤣👍👍
- Anonyymi
Äitisi oli, kun sinut synnytti 🤣😅😅😂😂😅😅😅
- Anonyymi
Jampen pitäisi tietää ettei vasemmalle ole sovelias katsella. Ja sitten katselutahdin pitää olla hidas että pysytään mukana.
- Anonyymi
Kävit aikoinaan Kainuun Pirtti OY:n Kuhmon Neuvonta-asemalla ja Kuhmon POLIISI ja Neuvonta-aseman OHJAAJA tekivät ympärilleen Ihmishahmoja🤣😅😅🤣😂🤣😅😆😄siis Bodomin Pieruhahmoja ja sinulle sanottiin, että KYLLÄ ME VOIDAAN SEURATA SINUN ELÄMÄÄSI SIITÄ VASEMMAN PUOLEISESTA KAMERASILMÄSTÄ, ETTÄ KUKA SE ON LÄHTENYT POIS SIELTÄ VASEMMALTA PUOLELTA Jkr. Vuonna 886 ja KUKA SE LÄHTI POIS SIELTÄ SINUN OIKEALTA PUOLELTA Ekr. 👽👽👽
- Anonyymi
Autoilijoiden pitäisi tietää, ettei eteenpäin ja vasemmalle ja oikealle katsominen ole soveliasta. Ja sitten Moottoriajoneuvojen nopeus pitää olla HIDASTA, että pysyn mukana eli 25-45 Km/h 🙂
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569