Samat naamat ja julkkikset tuntuvat kiertävän läpi eri reality-ohjelmissa. Onko jo liikaa samoja kasvoja televisio-ohjelmissa - mitä mieltä olet? Kenet haluaisit nähdä tv:ssä ja ketä et enää haluaisi nähdä?
Lue lisää:
https://www.suomi24.fi/viihde/samat-naamat-nelonen-kierrattaa-julkkiksiaan-onko-jo-liikaa-samoja-tv-kasvoja-tassa-realityssa?s24
Samat naamat! Onko mielestäsi jo liikaa samoja julkkiksia eri tv-visailuissa ja realityissä?
8
165
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
On todellakin !
- AnonyymiUUSI
Viddu miten tyhmä kysymys
- AnonyymiUUSI
Kyllä on aivan liikaa kun samat naamat ovat esillä joka ohjelmissa. Olisi jo aika vaihtaa uudet esiintyjät tilalle!
- AnonyymiUUSI
Suojatyöllistettyjä hyväveli verkostoon kuuluvaa porukkaa . Joten eipä rahasta nauraminen ja kivan leikkiminen ole katsottavaa . Vaikka se teatteria onkin
- AnonyymiUUSI
Todellakin kyllästyttää,vaikka en kyllä näitä tyhjäpäitä katsokkaan.
- AnonyymiUUSI
Joo, ei voi enää katsoa vanhoja hyviksi todettuja ohjelmiakaan, kun ei jaksa näitä samoja naamoja vaan katsoa. Vaihtelu virkistäisi tässäkin asiassa.
- AnonyymiUUSI
Farmillakin on samat kupet toistamiseen, ei tarvitse katsoa. Jos korvesta otat jotkut tavan tallaajat ohjelmiin, sekään ei varmasti kiinnosta ketään.
- AnonyymiUUSI
Ei haittaa, en katso mitään reality-ohjelmaa. Sama kuka ja mihin sukupuoleen suuntautunut niitä juontaa niin näkemättä jää. Mahtavaa kun vielä voi itse valita mitä katsoo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla402897- 382517
- 961821
Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881393Olen aina vain
Ihmeissäni siitä että oletko niin tosissani minusta? Mitä muut ajattelisi meistä?511340Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau51245Kansanedustaja Teemu Keskisarja ei osallistu Linnan juhliin vaan natsikulkueeseen
Kerääkö poliisi taas natsiliput pois osallistujilta?2911181- 561078
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta10960- 34833