Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä osaan käyttäytyä ja pystyn tekemään tän sulle helpoksi, kunnes se menee ohi. Hengitä, luota, rentoudu.
Jos me voitais puhua
24
4075
Vastaukset
- Anonyymi
Munat tulessa aina kun sinut näkee. Ei se puhumalla ohi mene.
- Anonyymi
Mua naurattaa ajatus, että tämä olisi häneltä. Tuskin on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mua naurattaa ajatus, että tämä olisi häneltä. Tuskin on.
Totuus voi olla tarua ihmeellisempää. Osaan olla aika vekkuli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totuus voi olla tarua ihmeellisempää. Osaan olla aika vekkuli.
Munien poltteluun on aika paljon helpompiakin ratkaisuita kuin minä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Munien poltteluun on aika paljon helpompiakin ratkaisuita kuin minä.
Au contraire. Siinä vasta voi munat palaakkin. Itsehän kysyit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Au contraire. Siinä vasta voi munat palaakkin. Itsehän kysyit.
Mä en kysynyt mitään, totesin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en kysynyt mitään, totesin.
Juu. No puhutaan sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu. No puhutaan sitten.
Eiköhän tämä käyty keskustelu riitä sun kanssa. Hänen kanssaan voisin puhua.
- Anonyymi
Mitäs jos mä en halua että sä käyttäydyt? Haluaisin että repäisisit jotenkin, tarttuisit kiinni, halaisit tai osottaisit sanoin mitä merkitsen sulle. On vaikea olla lähelläsi, kun ei voi tehdä mitään.
- Anonyymi
Et sä mua oikeesti rakasta😭
- Anonyymi
Ei mene ohi, enkä halua että menee ohi. Rakastan ❤️
- Anonyymi
Haluan rakastaa sua. Odotan sinua ... Tiedän että tuut vielä
- Anonyymi
🥹mistä sä muka tiedät
- Anonyymi
Déjà-vu, hyvä on, uskon.
- Anonyymi
En unohda sua ap ikinä. Mennään naimisiin.
- Anonyymi
Paistettuja munia jos ei allergioita!
- Anonyymi
No ne on must😁💪
- Anonyymi
Kiitos huomaavaisesta otteesta- tällainen olisi ollut ihan luksusta!
- Anonyymi
Tänäkin iltana mä ajattelen näin. Me voidaan pakittaa tästä ja palata siihen, mitä oli. Mä oon vahva ja ikävä kyllä kokenut kaikenlaista. Ollaan molemmat väsyneitä tarvitaan lepoa. Tää katoaa kyllä, kun ei sorkita tätä enempää.
- Anonyymi
🥰🥰😍😍☺️☺️
- Anonyymi
Minä olen samaa mieltä tuon edellisen kommentin kanssa. Ei sorkita enää. Sinä olet kuitenkin ollut koko ajan enemmän oikeassa kuin minä. Sen myönnän.
Minun tunteeni on mennyt kokonaan ohi. Kaikki on ollut hyödyllistä minun mielestäni. Toivottavasti kaikki nyt on selviää. Ei jäisi kauheasti kaunaa. Mielestäni sinä olet hyvä tyyppi. - Anonyymi
Okei. Sitten ei ole puhuttavaa koska en halua että menee ohi. Kärsin sitten vaikka yksin. Niih.
- Anonyymi
No sinähän se gubbe olet taas mentalistiksi heittäytynyt, lol
- Anonyymi
Onneksi on tyypin kanssa puhuttu todella perusteellisesti irl niin on hyvin selvää molemmille, eikä tarvi arpoa. Molemmat ovat olleet avoimia tunteistaan, siitä mitä halutaan ja siitä mihin pystytään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2264553Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223399Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2621965Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,71726Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381237Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611199Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin100934- 30767
- 63765
- 176740